Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۲ دفتر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه‌های کشور در نامه‌ای به وزیر ارتباطات، درخواست ایجاد بسته‌های اینترنتی ویژه دانشجویان را مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، ۲۲ دفتر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در نامه‌ای به عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخواست کردند که با توجه به غیرحضوری شدن دانشگاه‌ها، بسته اینترنت ویژه دانشجویان را فعال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در این نامه آمده است: 

در پی حتمی شدن آموزش مجازی نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ و شروع کلاس‌ها در تقویم آموزشی اغلب دانشگاه‌های کشور، هزینه گزافی بابت خرید بسته‌های اینترنتی به دانشجویان تحمیل شده است. بسیاری از دانشجویان که از قشر ضعیف جامعه هستند، دغدغه فراهم آوری اینترنت را داشته و این مساله تمرکز بسیاری از محصلان را به خود اختصاص داده است و نبود «بسته اینترنت ویژه دانشجویان در ترم‌های غیرحضوری» خانواده‌ها را تحت فشار هزینه مذکور قرار می‌دهد. در نتیجه باوجود میل باطنی، ممکن است دانشجویان از هدف اصلی خود یعنی علم آموزی دور شوند.

بدین وسیله به نمایندگی از دبیران شورای صنفی دانشجویان دانشگاه‌های کشور از شما خواهشمندیم که در راستای تحقق عدالت آموزشی و آرامش خاطر دانشجویان در تحصیل مجازی، اقدامات لازم جهت اختصاص بسته اینترنت به کلیه دانشجویان و محصلان سیستم آموزشی کشور مبذول دارید و مسیر ناهموار ما را در اجرای این مهم هموار سازید.

لازم به ذکر است در ترم گذشته به دلیل عدم قطعیت آموزش مجازی، تنها ۵۰ درصد از بسته مذکور به دانشجویان تعلق گرفت و در اواسط ترم حجم اینترنت دانشجویان به پایان رسید. امید است که در نیمسال جاری، دغدغه مسئولان عدالت آموزشی و پیشرفت آینده سازان کشور باشد و بسته مورد نظر تمام و کمال به دانشجویان تعلق گیرد.

 

شورای صنفی دانشگاه بجنورد
شورای صنفی دانشگاه گرمسار
شورای صنفی دانشگاه گلستان
شورای صنفی دانشگاه زابل
شورای صنفی دانشگاه بزرگمهر قائنات
شورای صنفی مرکز آموزش عالی کاشمر
شورای صنفی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری
شورای صنفی دانشگاه شهرضا (پردیس دانشگاهی اصفهان)
شورای صنفی دانشگاه اسفراین
شورای صنفی دانشگاه هرمزگان
شورای صنفی دانشگاه صنعتی قم
شورای صنفی دانشگاه گیلان
شورای صنفی دانشگاه رازی کرمانشاه
شورای صنفی دانشگاه صنعتی امیرکبیر
شورای صنفی دانشگاه خواجه نصیر
شورای صنفی دانشگاه تبریز
شورای صنفی دانشگاه دامغان
شورای صنفی دانشگاه فردوسی مشهد
شورای صنفی دانشگاه یاسوج
شورای صنفی دانشگاه صنعتی شریف

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شورای صنفی دانشجویان دانشگاه بجنورد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آموزش غیرحضوری بسته اینترنت دانشجویی شورای صنفی دانشگاه دانشگاه های کشور ویژه دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس این امکان جدید که با هدف ارتقای کمی و کیفی سرویس صورت‌حساب مشتریان، پیاده‌سازی شده است، مشتریان ارزنده فرا و استفاده‌کنندگان از وب‌‌سرویس‌های گردش حساب تا 10 هزار تراکنش و عموم مشتریان بانک تجارت تا 1000 تراکنش خود را از طریق اینترنت بانک تجارت و با فرمت EXCEL، CSV، PDF دریافت و مشاهده خواهند کرد.

«سرویس صورت‌حساب متمرکز » از جمله امکاناتی است که «سامانه‌های بانکداری اینترنتی و فرا» در کنار مشاهده حساب‌ها و گردش حساب سفارشی، انتقال وجوه داخلی و بین بانکی (پایا و ساتنا)، انتقال وجوه به‌صورت گروهی از طریق بارگذاری فایل، دستور پرداخت دوره‌ای، پرداخت قبوض به‌صورت تکی و گروهی و ثبت صدور، تایید دریافت و انتقال چک‌های صیادی به مشتریان بانک تجارت ارائه می‌کند.

علاقمندان به استفاده از این خدمات می‌توانند برای اطلاع از سایر خدمات و جزئیات نحوه ثبت‌نام و استفاده از سامانه بانکداری اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه می‌یابد
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه خواهد یافت
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳