Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@04:42:22 GMT

عامل مزاحمت برای نوامیس مردم در شیراز دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۰۴۳۷

عامل مزاحمت برای نوامیس مردم در شیراز دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر مزاحمت یک فرد اراذل و اوباش برای نوامیس مردم در یکی از محله های شهر شیراز، بلافاصله مأموران گشت کلانتری عباسیه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور مأموران در صحنه، فرد اراذل و اوباش با مشاهده مأموران با استفاده از یک سلاح سرد (چاقو) به سمت آنان حمله ور شده که در این حین، مأموران انتظامی پس از هشدارهای لازم و رعایت قانون به کارگیری سلاح ، پای این اراذل و اوباش را مورد اصابت گلوله قرار داده و وی را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه متهم برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان اعزام و حال عمومی وی رضایت بخش می باشد، گفت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و در دست بررسی است.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه در سوابق این متهم مواردی همچون سرقت به عنف و شرارت دیده می شود، افزود: پلیس حافظ جان، مال و نوامیس مردم می باشد و چنانچه افرادی بخواهند با اقدامات خود باعث ایجاد احساس ناامنی در جامعه شوند با برخورد سخت و قاطعانه مأموران انتظامی مواجه خواهند شد.

شایان ذکر است، صبح امروز فرمانده انتظامی استان فارس با دعوت از کارکنان انتظامی کلانتری عباسیه که در این مأموریت حضور داشتند، به صورت ویژه از شجاعت و درایت آنان در برخورد قاطعانه با این فرد اراذل و اوباش تقدیر و تشکر به عمل آورد.

کد خبر 5429102

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی فارس دستگیری اراذل و اوباش ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا بارش برف همدان عکس استانها واکسن کرونا اردبیل گرگان بارش باران تبریز اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۰۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رجبی اظهار کرد: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید سالاری گناباد حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو، مقدار هفت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه یک نفر متهم را نیز دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6091456

دیگر خبرها

  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان