Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - شواهد، حکایت از برنامه اپل برای رسیدن به درآمد ۱ تریلیون دلاری در سال ۲۰۳۰ دارد.

به گزارش appleinsider، شرکت اپل با خرید و سرمایه‌گذاری در زمینه‌های بانکداری، جستجو، سلامت و گسترش کسب‌ و کارهایش به زودی سالانه یک تریلیون دلار درآمد به دست می‌آورد. البته ساخت خودروی الکتریکی هم به پیشرفت اپل و رسیدن به این درآمد تا سال ۲۰۳۰ کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ژانویه، ارزش اپل در بازار به عنوان اولین شرکت سهامی عام در جهان به ۳ تریلیون دلار رسید؛ اما هدف این شرکت درآمد ۱ تریلیون دلاری در سال است.

به گفته اسکات گالووی، استاد بازاریابی دانشگاه نیویورک، درآمد اپل ۳۶۶ میلیارد دلار، شرکت آمازون ۴۷۰ میلیارد دلار و والمارت هم ۵۵۹ میلیارد دلار بوده است. اپل برای توسعه درآمدش به سرمایه نیاز دارد. این شرکت پارسال ۹۳ میلیارد دلار جریان نقدی آزاد ایجاد کرد. به گفته گالووی شرکت اپل سالانه ۱۲۶ میلیارد دلار در مشاغلی از جمله خرید ملک سرمایه گذاری می‌کند. شرکت‌های فناوری معمولاً حدود ۱۰ درصد از ارزش بازار خود را هم می‌خرند. این امر ۲۹۰ میلیارد دلار به سرمایه اپل اضافه می‌کند.

راه‌های درآمدزایی اپل

یکی از راه‌های درآمدزایی اپل حوزه بانکداری است. اپل در این زمینه سرمایه، اعتماد مشتریان و کسب و کار‌های Apple Pay و Apple Card را دارد. احتمالا اپل یک حساب Apple Cash را در اختیار کاربران قرار دهد. طبق شواهد یک بانک اپل تا سال ۲۰۳۰ به یک تجارت ۷۵ میلیارد دلاری تبدیل می‌شود. همچنین حوزه جستجو نیز برای اپل درآمدزا خواهد بود. طبق پیش بینی ها، این شرکت از این موضوع هم ۵۰ میلیارد دلار درآمد به دست می‌آورد.

اپل با تبدیل CVS به ارائه دهنده پیش فرض مراقبت‌های بهداشتی یکپارچه در آیفون درآمدی ۱۷ میلیارد دلاری خواهد داشت. احتمالا این رقم تا سال ۲۰۳۰ به ۷۵ میلیارد دلار برسد. اپل قصد خرید پلوتن را هم دارد. این شرکت در زمینه فروش دوچرخه ورزشی فعالیت می‌کند. مسئولان پلوتن درآمد ۵ میلیارد دلاری را برای امسال پیش‌بینی کرده اند. با خرید این شرکت تا سال ۲۰۳۰، درآمد اپل از موضوع تناسب اندام به ۲۰ میلیارد دلار می‌رسد. ارزش بازار اتوماسیون خانگی ۸۰ میلیارد دلاری تخمین زده شده و اپل برای کسب درآمد از این حوزه هم برنامه‌هایی دارد.

احتمالا سرمایه گذاران پس از رونمایی از اولین خودروی الکتریکی اپل، ۲۵۰ میلیارد دلار برای آن هزینه کنند. شواهد حکایت از تبدیل شدن این محصول به یک تجارت ۵۰ میلیارد دلاری تا سال ۲۰۳۰ دارد. خدمات هویتی و آموزشی هم ۱۰ میلیارد دلار دیگر به سرمایه‌های اپل اضافه می‌کند. اپل برای توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد مراکز داده خودش، ۱۰ میلیارد دلار هزینه می‌کند تا بتواند از خدمات وب گوگل و آمازون دور شود. پیشنهاد شده که اپل می‌تواند به همان فضا برود و به کسب و کار‌ها امکان دسترسی به ظرفیت اضافی را بدهد. احتمالا سال ۲۰۳۰ اپل اولین شرکت با چنین درآمدی در دنیا باشد.

بیشتر بخوانید

هلند از گوگل و اپل شکایت کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت اپل خودروی الکتریکی کسب درآمد میلیارد دلاری تریلیون دلار میلیارد دلار تا سال ۲۰۳۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۰۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد

 به گزارش تابناک، رکنا نوشت: سرهنگ علی قاسم پور، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران پلیس در مترو در دو عملیات جداگانه موفق به دستگیری یک نفر سارق جیب بر حرفه ای و یک نفر کلاهبرداد حرفه ای با 60 هزار دلار شدند.

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت عنوان کرد: افسران زبده پلیس مترو، متهم اول را در هنگام جیب بری از یکی از شهروندان مشاهده و شناسایی و او را غافلگیر و حین سرقت دستگیر نمودند و چهار دستگاه تلفن همراه مسروقه که به تازگی سرقت نموده بود در بازرسی از وی کشف شد و هر چهار نفر مالباخته شناسایی شدند.

وی افزود: متهم دوم در ایستگاه مترو با رفتارهای مشکوک توجه پلیس را به خود جلب کرد که با نزدیک شدن پلیس به متهم جهت بررسی، با رویت ماموران قصد متواری شدن را داشت که با هوشیاری و درایت ماموران بلافاصله دستگیر شد.

سرهنگ قاسم پور افزود: در بازرسی از متهم دوم از کیف او تعداد 600 قطعه اسکناس 100 دلاری تقلبی (60 هزار دلار) کشف شد که متهم اعتراف کرد قصد کلاهبرداری و فروش دلار های تقلبی در بازار آزاد به افراد کم تجربه و نا آشنا در شناخت ارز خارجی را داشته که با هوشیاری ماموران غافلگیر و دستگیر شد.

سرهنگ قاسم پور در پایان خاطر نشان کرد: متهمان 30 و 32 ساله دارای سابقه کیفری بودند که برای هر دو نفر پرونده تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • جریمه ۷۹ میلیون دلاری شرکت هواپیمایی به خاطر فروش بلیط
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • اتحاد دلاری در کانال ۶۰ هزار
  • اوکراین مدعی خسارت یک میلیارد دلاری شد
  • منتظر طلای ۳۰۰۰ دلاری باشیم؟
  • ۲۰ شرکت برتر تولید کننده تسلیحات نظامی در سال ۲۰۲۴؛ از Rheinmetall تا Leonardo
  • جهان منتظر طلای ۳۰۰۰ دلاری باشد؟
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران
  • اولین زیان غول گاز روسیه در ربع قرن گذشته
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل