Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امیر قادری روز یکشنبه به همراه فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در دیدار با یکی از خانواده های معظم شهدای نیروی انتظامی مهاباد افزود: تکریم مقام والای خانواده شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و پیگیری امور خانواده‌های آنان از رسالت های مهم مسوولان کشور است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران باید در جامعه پررنگ شود، ادامه داد: خون شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع امنیت و آسایش مردم استمرار دهنده نظام و انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه مهاباد اظهار داشت: این شهید بزرگوار و همه شهدای دفاع مقدس، ستارگان درخشان تاریخ انقلاب اسلامی هستند و حماسه آفرینی و ایثار آنان در دفاع از انقلاب اسلامی هرگز فراموش نخواهد شد.

قادری با تاکید بر اینکه همه باید قدردان خانواده شهدا باشیم، اضافه کرد: خانواده‌های شهدا نیز در همان مسیر آرمان‌های امام راحل با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری به امید خدا تا آخرین قطره خون فداکاری می‌کنند.  

به گزارش ایرنا، در این دیدار فرماندار مهاباد به همراه سردار مسعود خرم نیا فرمانده انتظامی آذربایجان غربی و جمعی از مسوولان از خانواده شهید "سیدکامل زهرایی" که در سال ۱۳۷۶ در سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نایل شده بود عیادت و دلجویی کردند. 

مهاباد در جنوب آذربایجان غربی و ۱۱۶ کیلومتری مرکز آذربایجان غربی واقع شده و بیش از ۷۵۰ نفر شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی شهدا انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی شهدا مهاباد آذربایجان غربی شهدا انتظامی آذربایجان غربی انقلاب اسلامی خانواده شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۰۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشت، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، خانواده شهدا و جمعی از دست اندرکاران ورزش برگزار شده بود از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل شد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: سازمان بسیج ورزشکاران از اول اردیبهشت همزمان با آغاز هفته فرهنگ پهلوانی و نیز سالروز ولادت شهید ابراهیم هادی برنامه‌های خود را با گلباران مزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معزز شهدا آغاز کرد.
سرهنگ محمدرضا اصلاحی اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در زورخانه‌ی پوریای از برنامه‌های پایان بخش هفته فرهنگ پهلوانی بود.
همچنین در این مراسم باستانی کاران همراه با نوای مرشد و زنگ زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.

دیگر خبرها

  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد