Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا صباغیان بافقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مهمترین ایراد به فوق العاده‌های معلمان در احکام کارگزینی بر می‌گشت که تقریبا برای همه به صورت یکسان ۸۰ درصد بود.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس یازدهم اظهار کرد: بر اساس مصوبه کنونی مجلس، فوق العاده دانشیار معلم ۷۵ درصد، استادیار ۶۵ درصد، مربی معلم ۵۵ درصد و استاد معلم ۹۵ درصد است و  همچنین اعضای هیات ممیزه شهرستان، استان و کشور، انتخاب و رفع ایراد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان های بافق، بهاباد، مروست، خاتم، ابرکوه و مهریز ابراز امیدواری کرد که مصوبه جدید مجلس در شورای نگهبان با مشکل مواجه نشود و برای ابلاغ به دولت ارسال شود.

صباغیان گفت: نظر ما همچنان بر رتبه‌بندی قبلی است که البته شورای نگهبان بر آن ایراد وارد کرد و اگر این ایرادها رفع نمی‌شد، اصل کار نیمه‌تمام باقی می‌ماند.

استان یزد ۱۵ هزار فرهنگی بازنشسته و حدود ۱۶ هزار فرهنگی شاغل دارد و تعداد دانش‌آموزان در سال تحصیلی جاری ۲۸۵ هزار نفر است که در ۲ هزار و ۱۰۰ واحد آموزشی مشغول تحصیل هستند.

به گزارش ایرنا، در نشست علنی امروز -یکشنبه( ۱اسفندماه) - مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان اعاده شده از شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و جهت تامین نظر شورای نگهبان مواردی از آن اصلاح شد و به تصویب نمایندگان مجلس رسید.

برچسب‌ها مهریز محمدرضا صباغیان بافقی شورای نگهبان یزد مجلس یازدهم رتبه بندی فرهنگيان فرهنگیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز محمدرضا صباغیان بافقی شورای نگهبان مهریز محمدرضا صباغیان بافقی شورای نگهبان یزد مجلس یازدهم رتبه بندی فرهنگيان فرهنگیان شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۱۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مالیات بر سوداگری شامل حداکثر یک درصد از افراد جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در مجلس گفت: این طرح معاملات عادی و روزانه مردم را شامل نمی‌شود و حداکثر شامل یک درصد از افراد جامعه می‌شود.

در حال تکمیل

کد خبر 6090519 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • طرح مالیات بر سوداگری شامل حداکثر یک درصد از افراد جامعه است
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟