Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمیدی ظهر یکشنبه در دویست و چهل و چهارمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه یک هزار و ۴۹ طرح صنعتی و کشاورزی در استان برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌ها معرفی شده‌اند، تاکید کرد: این واحدهای تولیدی در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و … بالغ بر ۵۰ هزار و۵۰۰ میلیارد ریال وام دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون ۷۹۸ طرح از طرح‌های معرفی شده به بانک‌ها، تسهیلات دریافت کرده‌اند، افزود: ۲۸ هزار و ۷۹۸ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به این واحدها پرداخت شده است.

معرفی ۹ واحد جدید برای دریافت وام

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: ۲۵۱ طرح صنعتی و کشاورزی در استان به اعتبار تسهیلاتی ۲۱ هزار و ۷۸۷ میلیارد ریال، برای دریافت تسهیلات در دست بررسی بانک‌های عامل قرار دارد.

خمیدی با بیان اینکه ۵۷ درصد از طرح‌های معرفی شده صنعتی و کشاورزی به بانک‌های عامل استان، تسهیلات رونق تولید دریافت کردند، ابراز کرد: ۴۵ طرح صنعتی و کشاورزی برای دریافت ۱۷۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی افزود: در این جلسه نیز هشت طرح صنعتی برای دریافت ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند که با پرداخت این تسهیلات، ۳۸۲ فرصت شغلی تثبیت و ۵۳ فرصت شغلی جدید نیز ایجاد می‌شود همچنین ۳۷ طرح بخش کشاورزی نیز برای دریافت هفت میلیارد و ۳۴۶ میلیون تومان تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند که با این طرح‌ها، زمینه اشتغال ۱۲ نفر فراهم می‌شود.

کد خبر 5429161

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد حمیدی تسهیلات بانکی رونق تولید استانداری سمنان ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا بارش برف همدان واکسن کرونا عکس استانها گرگان بارش باران اردبیل تبریز تسهیلات رونق تولید بانک های عامل صنعتی و کشاورزی میلیارد ریال برای دریافت طرح صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند

 آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار اعضای کمیسیون هماهنگی بانک‌های سیستان و بلوچستان با اشاره به نامگذاری سال۱۴۰۳ تحت عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت: چندین سال است که شعار سال در حوزه اقتصاد انتخاب می‌شود و رهبر معظم انقلاب هر بار از یک زاویه به این موضوع می‌پردازند و عنوان کردند که توجه به شعار سال تنها محدود به یک سال نیست و در طول سال باید مد نظر قرار بگیرد.

️وی افزود: دولت ارائه تسهیلات را در برخی حوزه‌ها مصوب می‌کند، اما زمانی که کار به بانک می‌رسد این تسهیلات پرداخت نمی‌شود که در این صورت مردم بانک را مقصر می‌دانند و لازم است تا مسوولان بانکی برای اعاده حیثیت خود کاری کنند و اقناع عمومی داشته باشند.

️امام جمعه زاهدان ادامه داد: باید مشخص شود که جهت گیری کلی بانک‌ها درآمدزایی است یا حل مشکل مردم؟ هر چند که بانک باید پول و سرمایه داشته باشد تا بتواند مشکلی از مردم را حل کند، اما اگر تنها به فکر منافع خود باشد یک آسیب است و باید جهت گیری خود را مشخص کند.
وی بیان کرد: دولت‌های مختلف در حوزه فعالیت‌های اقتصادی آمار‌های زیبایی ارائه، اما کمتر آن را در زندگی مردم مشاهده می‌کنیم.
آیت‌الله محامی با اشاره به معضلات پیش روی متقاضیان دریافت تسهیلات گفت: جمع زیادی از مردم از سختی و طولانی بودن فرآیند دریافت وام اشتغال و وام ازدواج گلایه دارند و لازم است تا بانک‌ها در این جهت تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

️وی خاطرنشان کرد: نکته مهم دیگر در حوزه وام‌های اشتغالزایی این است که بانک‌ها باید نظارت لازم را صورت دهند و این گونه نباشد که تسهیلات ارائه شده جهت ایجاد اشتغال در حوزه‌های دیگر مصرف شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی و صنعتی قم
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است