Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محسن حمزه‌لو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: پرونده مسکن مهر در آذربایجان‌غربی بسته شده و هیچ واحد نیمه‌کاره زیر نظر راه و شهرسازی وجود ندارد ولی این کمک در راستای همکاری با شهرداری‌ها به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: از ۵۱ هزار واحد مسکن مهر تنها هزار و ۶۳۰ واحد باقی مانده و تمام واحدها به متقاضیان تحویل داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: تنها واحدهای باقی مانده در حوزه شرکت‌های تعاونی است که برای اتمام این واحدها نیز امسال کمک‌های بلاعوض از محل اعتبارات سازمان ملی زمین و مسکن به ارزش ٣١ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

حمزه‌لو تاکید کرد: واحدهای باقی مانده تعاونی‌ساز بوده و عمده مشکلات تعاونی های آن مربوط به اعضا و هیات مدیره است.

وی گفت: همکاری نکردن اعضا در تکمیل آورده، اختلاف مالی، طولانی شدن روند تمدید مشارکت مدنی و تسهیلات پرداختی و طولانی بودن فرآیند تمدید مدت فعالیت شرکت‌های تعاونی از دلایل زمان‌بر شدن طرح مسکن مهر در استان است.

اکثر واحدهای طرح مسکن مهر که از بیش از هشت سال پیش آغاز شده به متقاضیان تحویل داده شده است.

برچسب‌ها تسهیلات مسکن آذربایجان غربی سازمان ملی زمین و مسکن ارومیه مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات مسکن آذربایجان غربی سازمان ملی زمین و مسکن تسهیلات مسکن آذربایجان غربی سازمان ملی زمین و مسکن ارومیه مسکن آذربایجان غربی مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به کشف مقادیر چشمگیر کالای قاچاق در نوار مرزی استان گفت: مرزداران استان با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، در عملیاتی دقیق و منسجم موفق شدند تعداد چهار هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو  و چندین قلم کالای قاچاق دیگر  به ارزش 17 میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال را کشف و ضبط کنند.

سردارمحمد احمدی افزود: مرزداران استان در این عملیات سه نفر متهم را دستگیر و دو دستگاه خودرو را توقیف کردند و متهمان را پس از تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع دادند.

 

 

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی