Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ حسین دهقان، مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه‌های صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح از توانمندی‌های پژوهشگاه مواد و انرژی در مشکین دشت شهرستان فردیس بازدید کرد. طی این بازدید بخش های مختلف پژوهشی، آزمایشگاهی و نمایشگاهی این پژوهشگاه مورد بازدید قرار گرفت. 

استفاده از ظرفیت پژوهشگاه مواد و انرژی در توسعه صنایع و ایجاد ارتباط حوزه دانش و پژوهش با صنایع دفاعی و غیردفاعی کشور از اهداف این بازدید بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حاشیه این بازدید سردار حسین دهقان، مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه‌های صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح هدف از این بازدید را آشنایی با ظرفیت‌های موجود در پژوهشگاه مواد و انرژی و احصای زمینه‌های همکاری با نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: ظرفیت عظیم علمی و پژوهشی موجود در پژوهشگاه مواد و انرژی باید در جهت توسعه عمومی صنعت دفاعی و غیردفاعی قرارگیرد.

وی در خصوص همکاری پژوهشگاه با صنایع دفاعی، اظهار کرد: همکاری‌های پژوهشگاه تا کنون به صورت فردی و موردی بوده است که باید این همکاری‌ها گسترده و سازمانی شود. این فرمانده ارشد سپاه اضافه کرد: ظرفیت‌های فوق العاده ای در این پژوهشگاه در حوزه انرژی مولدها، ذخیره سازها، محیط زیست، میکرو الکترونیک و غیره وجود دارد که می‌تواند مورد استفاده صنایع مختلف قرار گیرد. 

سردار دهقان نیروی انسانی علاقمند و تجهیزات را از مهمترین ظرفیت‌های پژوهشگاه مواد و انرژی دانست و تصریح کرد: این تجهیزات باید به روز رسانی شود و ارتباط سازمانی و تعریف شده با صنایع عمومی و بخش خصوصی ایجاد و به طور شایسته از این ظرفیت بهره گیری شود.

وی با بیان اینکه حوزه فعالیت پژوهشگاه مواد و انرژی توسعه فناوری است؛ در خصوص نحوه همکاری پژوهشگاه با صنایع مختلف، گفت: در این پژوهشگاه برخی مواد تولید می‌شود که می‌تواند در برخی محصولات صنعتی استفاده شود. 

این مقام مسؤول بر لزوم معرفی ظرفیت‌های پژوهشگاه مواد و انرژی تاکید کرد و افزود: در خصوص معرفی ظرفیت‌های پژوهشگاه غفلت شده است. این ظرفیت‌ها باید معرفی شود و در معرض اطلاع قرار گیرد تا زمینه بهره گیری از این ظرفیت‌ها فراهم شود.‌ اراده و استعداد لازم برای توسعه صنایع در این پژوهشگاه وجود دارد، که باید از این ظرفیت در جهت تامین نیاز صنایع استفاده شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار دهقان پژوهشگاه مواد و انرژی صنایع دفاعی ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۱۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ساخت زورخانه بزرگ مرکزی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، عضو شورای اسلامی شهر شیراز در حاشیه بازدید از ظرفیت‌های ورزشی باغ جنت شیراز و سایر ظرفیت‌های ورزشی شهرداری منطقه ۴ شیراز گفت: در این بازدید از طرح‌های ورزشی در دست اجرا از جمله زمین فوتبال و والیبال ساحلی به همراه سایر فضاهای ورزشی همانند ورزش‌های توپی، راکتی و پیست دوچرخه سواری و اسکیت، مسیر پیاده‌روی و همچنین ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگی باغ بوستان بزرگ جنت بازدید شد.
مصطفی کیانی رحیمی افزود: این بوستان به عنوان یک ظرفیت زیست کیفی منطقه چهار شهرداری باید حفظ و صیانت شود و توسعه‌های متناسب با کارکرد آن صورت گیرد.
عضو شورای شهر شیراز افزود: در شورای ششم اسلامی مصوبه‌های خوبی را در توسعه ورزش و سلامت عمومی داشتیم که از جمله آن در منطقه ۴ می‌توان به ساخت۲ زورخانه در بوستان نوید محمدی و در  باغ جنت با عنوان زورخانه مرکزی شیراز اشاره کرد.
او گفت : اعتبار لازم برای ساخت این زورخانه‌ها از جمله زورخانه مرکزی پیش‌بینی و به تصویب شورا رسیده است که امیدواریم بتوانیم پیمانکار را مشخص و این طرح تا پایان دوره شورای شهر به اتمام برسد.
شهردار منطقه ۴ شیراز هم با اشاره به بازدید رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از باغ بزرگ جنت گفت: امیدوارم در آینده به یک پارک بزرگ با امکانات مجهز ورزشی تبدیل شود.
حسام‌الدین اسدزاده افزود: این بوستان پارک، با زیرساخت خوب ورزشی خواستگاه بسیاری از جوانان و ساکنان شیراز است که شهرداری در آن عملیات احداث و توسعه زمین‌های ورزشی از جمله زمین فوتسال و والیبال را در برنامه قرار داده است که با برنامه‌ریزی صورت گرفته در کمترین زمان ممکن به بهره برداری می رسد.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • انقلاب صنعتی (قرن هجده و نوزدهم) و پیشرفت‌های فناورانه
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • اجرای برنامه‌های راهبردی برای دو زنجیره مهم مازندران
  • جای توربین‌های بادی دیگر در خیابان‌ها است
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • ‌ساخت زورخانه بزرگ مرکزی شیراز
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها