Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@05:36:37 GMT

طعنه «تلفنی» آقای خاص به داور پس از کامبک آ. اس رم

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۲۱۵۱

طعنه «تلفنی» آقای خاص به داور پس از کامبک آ. اس رم

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال رم که شماری از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت و ابتلا به کرونا در اختیار نداشت، با دو گل «آنتونین باراک» و «آدرین تامِزه» در نیمه نخست، عقب افتاد.

با این حال، تیم میزبان به لطف دو گل تعویضی‌های جوان خود یعنی «کریستین والپاتو» ۱۸ ساله و «الدوآردو بُوه» ۱۹ ساله، کامبک زده و کار را به تساوی کشاندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند این بازگشت مورینیو را راضی نکرد و مرد پرتغالی درست قبل از به صدا درآمدن سوت پایان بازی، با حرکتی طعنه‌آمیز به داور به دلیل استفاده از «ژست تلفن» اخراج شد.

«لوکا پایرتو» داور این دیدار بود و جالب است بدانید که پدر وی پیر لوییجی پایرتو نام دارد؛ داوری که در بین محرومان رسوایی کالچوپولی جای داشته و بعید نیست که آقای خاص با سابقه جنجال‌هایی که دارد، به نوعی به داور میدان طعنه زده باشد.

در پی رسوایی سال ۲۰۰۶ موسوم به کالچو پولی (به ایتالیایی: Calciopoli)، لیگ‌های برتر حرفه‌ای فوتبال ایتالیا یعنی سری‌آ و سری بی به آشوب کشیده شد. این رسوایی در ماه می سال ۲۰۰۶ میلادی توسط پلیس ایتالیا بر ملا شد و مکالمات تلفنی حاکی از دخالت قهرمان لیگ یوونتوس و تیم‌های میلان، فیورنتینا، لاتزیو و رجینا و تماس‌های بین مدیران این باشگاه‌ها و سازمان داوران بود. این تیم‌ها به تقلب در بازی‌ها با انتخاب داور دلخواه‌شان متهم شده و در نتیجه آن یوونتوس به سری بی ایتالیا سقوط کرد.

برچسب‌ها ایتالیا خوزه مورینیو آ اس رم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایتالیا خوزه مورینیو آ اس رم ایتالیا خوزه مورینیو آ اس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۲۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین رشیدی کوچی به کریمی قدوسی: گفته بودی من نفوذی اسرائیلم اما خدا جای حق نشسته /بازم برای توجیه رفتار غلطت از رهبری هزینه کردی!!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جلال رشیدی کوچی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در واکنش به ادعای کریمی قدوسی درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

ول کن تو را به علی.
‏الان اومدی ابروش درست کنی زدی چمشم کور کردی که!
‏از یک هفته رسیدی به نصف روز؟
‏بازم برای توجیه رفتار غلطت از رهبری هزینه کردی!!
‏شنیدم جایی گفته بودی رشیدی نفوذی اسرائیله!
‏آورنده خبر آدم موثق و خداترسی بود، اما همینجا میگم، من حلالت کردم، ‏ولی ‏خدا جای حق نشسته.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899014

دیگر خبرها

  • بیداری دانشجویی؛ رسوایی آمریکایی
  • طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • کنعانی: سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • دانشگاه یا پادگان؟ | رسوایی آمریکایی در برخورد خشونت‌بار با دانشجویان حامی فلسطین
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • طعنه سنگین رشیدی کوچی به کریمی قدوسی: گفته بودی من نفوذی اسرائیلم، اما خدا جای حق نشسته
  • طعنه سنگین رشیدی کوچی به کریمی قدوسی: گفته بودی من نفوذی اسرائیلم اما خدا جای حق نشسته /بازم برای توجیه رفتار غلطت از رهبری هزینه کردی!!