Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، «حمیدرضا حاجی بابایی» در جلسه علنی نوبت عصر روز یکشنبه (اول اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، درباره پیش‌بینی‌های گزارش تلفیق برای فروش نفت در بودجه گفت: دولت در لایحه بودجه درآمدهای نفتی را ۳۸۱ هزار میلیارد تومان به اضافه ۴.۵ میلیارد یورو در بند (ی) تبصره یک پیش‌بینی کرد که کمیسیون تلفیق ۳۸۱ هزار میلیارد تومان را تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی افزود: ما رقم فروش هر بشکه نفت را از ۶۰ دلار به ۷۰ دلار تبدیل کردیم که عاقلانه و معقول است. همچنین فروش یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه به یک میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه رسیده است که این هم پیشنهاد دولت بوده است چون دولت ۱۳۷ هزار میلیارد تومان کاهش درآمد دارد که دلیلش این است که نمی‌تواند از صندوق توسعه ملی برداشت کرده یا اوراق بفروشد یا اموال بفروشد، پس باید منابعی پیدا کند. دولت ناگزیر بود فروش نفت را از یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه به یک میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه برساند.

حاجی بابایی تاکید کرد: درباره بند (ی) دولت ۴.۵ میلیارد یورو در نظر گرفته است و کمیسیون تلفیق هم ۵.۵ میلیارد یورو تصویب کرد ولی ما نگفتیم که باید حتما این میزان نفت فروش برود بلکه می‌گوییم باید از امکانات دیگر کشورها برای تهاتر ۱۰ میلیارد یورو استفاده کنیم. پس اگر دولت بیشتر از یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه فروخت مابقی را می‌تواند تهاتر کند. اگر هم مذاکرات به نتیجه رسید مازاد آن برای صادرات تهاتر شده و به فروش می رسد. بحث هزینه و درآمد است پس دغدغه‌ای برای سقف فروش نفت و تهاتر وجود ندارد.

رییس کمیسیون تلفیق تاکید کرد: وزیر اقتصاد در سخنانی بیان کرده که کمیسیون تلفیق میزان فروش نفت را به یک میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه افزایش داده است. 

حاجی بابایی ادامه داد: درخصوص ۵.۵ میلیارد یورو که کمیسیون تلفیق اضافه کرد نیز دولت ۴.۵ میلیارد یورو آورده بود، کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یک سال کار کرد که بتوانیم یک میلیون بشکه نفت به صورت تهاتر برای پروژه های نیمه کاره و جدید مصوب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین چه اشکالی دارد ما یک بند (ی) داشته باشیم که در آن ۵.۵ میلیارد یورو برای پروژه های پیشران باشد که اگر دولت توانست تهاتر کند، با سرعت پروژه های پیشران را اجرا کند و اگر نتوانست انجام ندهد، بنابراین بهتر از این است که این قسمت را خالی بگذاریم و برای کشور تدبیری نداشته باشیم.

منبع: ایرنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد حمیدرضا حاجی بابایی

 

 

لایحه بودجه مجلس شورای اسلامی فروش نفت کمیسیون تلفیق بشکه نفت اخبار مرتبط صدا وسیما ناظر آثار حرفه‌ای در فضای مجازی شد آب، برق و گاز مدارس رایگان شد صادرات ۲.۳میلیون بشکه‌ای نفت قابل تحقق نیست تعیین سقف صادرات روزانه ۱/۵میلیون بشکه نفت در سال‌۱۴۰۰ فرمول افزایش حقوق۱۴۰۰ باید تغییر کند قالیباف: اولویت کنونی مجلس بررسی بودجه۱۴۰۰ است ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها کمیسیون تلفیق قیمت هر بشکه نفت در لایحه بودجه را ۷۰ دلار تعیین کرد قیمت رانا پلاس در نمایندگی چقدر ارزان تر است؟ + جدول قیمت کامل (۱ اسفند ۱۴۰۰) روند افزایشی فوتی های کرونا تا دو هفته آتی افزایش گزارش گران فروشی و کم فروشی برنج در بازار دیگنیتی دانگ فنگ چند؟ + جدول قیمت کامل (۱ اسفند ۱۴۰۰) قیمت هتل های ۵ ستاره هند در نوروز ۱۴۰۱ + جدول شرکت نفت مکلف به ارائه گزارش هزینه کرد به مجلس شد افزایش ماهانه قیمت نان رکورد ۷ ساله خود را شکست تقویت انواع مو با این نوع ماسک! قیمت خودروهای لوکسژن + جدول قیمت کامل (۱ اسفند ۱۴۰۰) نظر رهبری درباره منابع صندوق توسعه ملی درباره خواص پیاز بیشتر بدانید! ۳درصد از درآمدهای نفتی به تمام استان ها اختصاص می یابد چرا گاهی هنگام ایستادن سرگیجه داریم؟ خطرات لکتین برای دستگاه گوارش چیست؟ مدیرعامل جدید شرکت هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران(TIT) منصوب شد قیمت دنا صفر در سراشیبی سقوط + جدول قیمت کامل (۱ اسفند ۱۴۰۰) ​رایزنی باقری با مورا ارزان ترین موبایل اپل چند؟ (جدول) ارسلان کشتی گیر تیم ملی صربستان: از بردن عبدولی خوشحال نشدم پارابن چیست و چرا سرطان زا است؟ ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی تمدید شد رسیدگی قضایی به هرز رفت منابع استقلال و پرسپولیس/ تعیین بلوک های مدیریتی سهام دو باشگاه در سال آینده رفع استرس با این ترفند! استقلال و پرسپولیس در بازار پایه فرابورس گشایش نماد می شوند گران ترین خودروی چری چند؟ + جدول قیمت کامل (۱ اسفند ۱۴۰۰) تست کرونای ملکه انگلستان مثبت شد قالیباف از دولت برای تامین منابع ۱۳۷ هزار میلیارد تومانی درخواست اصلاحیه کرد سرمایه گذاری در باشگاه استقلال و پرسپولیس منوط به امضای بیانیه ریسک نگرانی چین از ماندن بین آمریکا و روسیه/ چینی ها بحران اوکراین را چگونه تحلیل می کنند؟ کودکان مبتلا به کرونا چه بخورند! جزییات اولین روز بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ قیمت تیبا صفر چند؟ + جدول قیمت کامل (۱ اسفند ۱۴۰۰) بورس امروز یکم اسفند / سرنوشت سهم های ریالی و دلاری چه می شود؟ تشکر وزیر آموزش و پرورش از مدیرعامل و تیم همراه اول بابت توسعه پلتفرم شاد ارزان ترین خودروی ب ام و چند؟ + جدول قیمت کامل (۱ اسفند ۱۴۰۰) بیش از ۳۱۹هزار دوز واکسن کرونا تزریق شد امیرعبداللهیان: مذاکرات وین به نقطه تصمیم سیاسی غرب رسیده است ارزان ترین خودروی ایرانی چند؟ + جدول قیمت کامل (۱ اسفند ۱۴۰۰) وزیر ارتباطات نمودار «پهنای باند بین‌الملل کشور» در فضای مجازی را جعلی خواند طرح صیانت لغو میشود «دیوار» کجای بازار مسکن است؟ چک‌ های قدیمی تا چه زمانی قابل وصول هستند؟ / دلیل افزایش استفاده از برات و سفته چیست؟ با ۱۴ میلیون یخچال دوقلو بخرید (جدول) نشست هولناک زمین در کرمان + فیلم یزدانی و مردادمند باید به سربازی بروند! اولین محموله سیگار به کشور ترکمنستان صادر شد بنت: توافق در مذاکرات وین نمی‎تواند مانع ایران شود سراتو ۱۰ میلیون ارزان شد + جدول قیمت کامل (۱ اسفند ۱۴۰۰) وزیرعلوم: آزمون دکتری امسال به تعویق نمی افتد بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: لایحه بودجه مجلس شورای اسلامی فروش نفت کمیسیون تلفیق بشکه نفت ۵ میلیارد یورو جدول قیمت کامل کمیسیون تلفیق هزار میلیارد ۱ اسفند ۱۴۰۰ لایحه بودجه حاجی بابایی یک میلیون هزار بشکه فروش نفت بشکه نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۲۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جلسه علنی روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ و بخش دوم آن که به جداول بودجه مربوط است، در دستور کار قرار گرفت و پیوست شماره (۱) و پیوست شماره (۳) جدول شماره ۱۱ لایحه بودجه به تصویب نمایندگان رسید و کمیسیون تلفیق و نماینده دولت با این پیوست‌ها موافقت کردند.

در ادامه محمدباقرقالیباف با قدردانی از مجلس و دولت در بررسی و اتمام بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در توضیحاتی گفت: در جداول تلاش شده بود که تراز رعایت شود. البته در داخل جداول اگر ناترازی‌هایی وجود داشته باشد این اجازه را باید هیات رییسه کمیسیون تلفیق بودجه داشته باشد تا در رفت و برگشت‌هایی که بخش دوم لایحه بودجه با شورای نگهبان دارد، کار به نتیجه برسد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر رفت و برگشتی که در لایحه بودجه بین مجلس با شورای نگهبان و شورای عالی نظارت انجام شود که ماهیت جداول را تغییر دهد، حتما به صحن مجلس خواهد آمد تا توسط نمایندگان این موضوع بررسی شود.

قالیباف خاطرنشان کرد: طبق نظر دولت و کمیسیون تلفیق مقرر شد از بودجه وزارت بهداشت و درمان برای پرستاران و کادر درمان، ۱۰ هزار میلیارد تومان برای فوق العاده شغل آنها اختصاص داده شود و در تراز جداول باید این مبلغ لحاظ شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ ها در سال ۱۴۰۳
  • مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک موافقت کرد
  • تصویب اعتبار شرکت‌های دولتی در بودجه ۱۴۰۳
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • موافقت مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد
  • در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است