Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس همچنان قرار است در غیاب دو بازیکن خود لیگ را ادامه دهد

امید عالیشاه و سیامک نعمتی همچنان دور از میادین فوتبال خواهند بود.

به گزارش طرفداری، اگرچه مهدی ترابی، احسان پهلوان، علی شجاعی و میلاد سرلک با رهایی از بند مصدومیت توانستند در چند هفته اخیر پرسپولیس را در مسابقات اخیر همراهی کنند اما همچنان یحیی گل محمدی قادر به استفاده از دو بازیکن تاثیرگذار خود نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید عالیشاه و سیامک نعمتی دو بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس هستند که بازی های اخیر این تیم را از دست داده و قطعا در بازی پیش رو مقابل گل گهر نیز غایب خواهند بود. پیش بینی کادرپزشکی پرسپولیس این است که امید عالیشاه از بازی با مس رفسنجان و سیامک نعمتی از بازی نفت آبادان می توانند پرسپولیس را همراهی کنند.

حالا باید دید این پیش بینی چقدر درست بوده و آن ها می توانند در موعد مقرر خود را به شرایط بازی برسانند یا نه.

 

بیشتر بخوانید:

تمرین ابری و بارانی پرسپولیس؛ دو بازیکن در اختیار کادرپزشکی

 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس پیگیری ادامه دار استقلال؛ مرادمند و سیاوش یزدانی فعلا باید به سربازی بروند زمان بازگشت سردار آزمون به تمرینات بایرلورکوزن مشخص شد لوک شاو: شاید بگویید احمق هستم اما می توانیم فاتح لیگ قهرمانان شویم بارسلونا از خرید فران تورس ناراضی نیست 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سیامک نعمتی امید عالیشاه دو بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۲۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

حسین ماهینی که تجربه سال‌ها حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد و با توجه به شرایط این تیم در دوران حضورش در چند پست نیز برای سرخ‌ها به میدان رفته بود، اکنون با انتشار پستی در خصوص حواشی اخیر از امید عالیشاه حمایت کرد.

ماهینی که دوران پرماجرایی در پرسپولیس پشت سر گذاشته و اتفاقاتی مشابه و تلخ و شیرین برای او نیز در این تیم شکل گرفته، اکنون با توجه به شرایطی که امید عالیشاه در آخرین بازی سرخ‌ها پشت سر گذاشته، به حمایت از وی پرداخت.

عالیشاه که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت، در جدال با سپاهان به ترکیب پرسپولیس بازگشته بود، در لحظات حساس پایانی این دیدار در درگیری با دابو بازیکن سپاهان از سوی حیدری با کارت قرمز مواجه شد. اتفاقی که هجمه زیادی را علیه این بازیکن شکل داد.

اکنون، اما ماهینی با توجه به شرایط پرسپولیس و همچنین امید عالیشاه، در صفحه شخصی خود به حمایت از کاپیتان اول پرسپولیس پرداخته و برای ادامه بازی‌ها برای وی آرزوی موفقیت کرد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • واکنش بازیکن پرسپولیس به حرف‌های زشت لیدر سپاهان؛ مردک بی‌غیرت! + عکس
  • وقتی دابو کاپیتان پرسپولیس را بازی داد (عکس)
  • ایراد بزرگ سرمربی بزریلی پرسپولیس | اوسمار تعویض کردن بلد نیست!
  • اوسمار از آن طرف بام افتاد، دو تعویض در ده دقیقه آخر!
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان