Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

حمید رضا تأملی، ظهر یک‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با بخش خصوصی در راستای سرمایه‌گذاری و ایجاد فرودگاه در شهرستان اردستان مذاکره انجام شده و سرمایه‌گذار برای مکان‌یابی سایت مناسب برای احداث فرودگاه هدایت شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی افزود: امیدمی‌رود تا هفته آینده روی نقطه نهایی مکان به جمع‌بندی برسیم و مقدمات فرآیند اجرایی اخذ مجوزها را شروع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اردستان تاکید کرد: پیرو مصوبات سفر مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان در شهرستان اردستان در سال ۱۴۰۰ از محل اعتبارات جاری بیش از ۲۵ هزار میلیون ریال هزینه شده که پروژه‌های اجرایی انجام خواهد شد.

وی ساماندهی مسیل سلطان حسین را یکی از این پروژه‌های مهم دانست و تصریح کرد: این پروژه احداث دیواره ساحلی به طول حدود ۴۰۰ متر جنب مسکن مهر اردستان بوده و ۲۰ هزار میلیون ریال اعتبار این طرح بوده است.

فرماندار اردستان با اشاره به لایروبی مسیل روستای کهنگ در بخش نیسیان، خاطرنشان کرد: لایروبی این مسیل که حجم پنج هزار و ۴۰۰ متر مکعب و طول سه کیلومتر داشت، امسال به پایان رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بخش خصوصی تین مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۲۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویش دشت شقایق در اردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛  رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اردستان با بیان اینکه دشت‌های شقایق در اردستان در مراتع روستا‌های دهگردیان، پنارت و رودخانه می‌رویند گفت: شقایق در بیش از ۳ هزار هکتار از مراتع شهرستان رشد کرده است.
مجید خداپرستان همچنین گفت: از ۱۰۰ گیاه دارویی، خوراکی و صنعتی در این شهرستان تا‌کنون بیش از ۳۰ نوع از این گیاهان شناسایی شده اند.

دیگر خبرها

  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • ◄ رفع انحصار ریلی با ایجاد یک نهاد رگولاتوری
  • جنگ کریدورها در خاورمیانه
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • رویش دشت شقایق در اردستان
  • تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد راه‌اندازی می‌شود
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند