Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@09:20:49 GMT

مراسم تکریم و معارفه فرماندار قرچک برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۲۴۹۴

مراسم تکریم و معارفه فرماندار قرچک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان قرچک عصر امروز با حضور منصوری استاندار تهران، نوش آبادی نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس، حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه قرچک، خانواده معظم شهدا و سایر مسؤولان در سالن اجتماعات کتابخانه ولایت برگزار شد.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان قرچک اظهار کرد: تقدیر می کنیم از زحمات جانباز و یادگار دوران دفاع مقدس که در مدت تصدی گری زحمات زیادی کشیدند و از زحمات وی تقدیر می کنیم و برای وی آرزوی توفیقات روزافزون داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: یک مدیر کلان با یک مدیر جز فرق دارد، یک مدیر کلان باید ناظر بر کار و دارای تخصص، تعهد داشته باشد، خانواده شهدا و نیروهای انقلابی از فرماندار دولت مردمی توقع دارند که در مسیر ولایت و خدمتگذاری به مردم، احساس تکلیف را ببیند و همه جنبه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شهرستان را درک کند.

امام جمعه قرچک افزود: یک فرماندار مردنی باید در مسیر ولایت و امامت حرکت و از رهنمودهای امام و رهبری استفاده کند، باید مدیر اسلامی تقوا داشته باشد، ایمان قلبی به آیات داشته باشیم و در سختی ها از خدا کمک بخواهد.

حجت الاسلام اسماعیلی بیان کرد: باید مدیر ارشد شهرستان کار آمد و توانا باشد و در به کارگیری نیروها تخصص و تعهد را مدنظر قرار دهد.

وی تصریح کرد: دین و دینداری باید در اولویت کار مسؤولان باشد، ضمن تشکر از استاندار تهران در خصوص انتصابات انجام گرفته از نظرات مسؤولان شهرستان استفاده شد و هم فکری شد تا انتصاب آقای فاتحی نژاد انجام شود.

امام جمعه قرچک تاکید کرد: تواضع، انقلابی بودن، جهادی کار کردن و تخصص و اخلاق نیک از خصوصیات فرماندار جوان شهرستان قرچک است که برای ایشان آرزوی موفقیت را داریم.

بهمن خطیبی فرماندار سابق شهرستان قرچک از شهریور ماه سال ۹۷ به مدت ۴۲ ماه سکاندار فرمانداری شهرستان بود که با حکم محسن منصوری استاندار تهران علیرضا فاتحی نژاد جایگزین وی شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار قرچک بهمن خطیبی امام جمعه قرچک شهرستان قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۲۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود

به گزارش جماران؛ بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت. 

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک