Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی جعفری  روز یکشنبه در جلسه شورای اداری اشنویه افزود: ۵۵ هزار و ۷۷۴ حلقه چاه غیرمجاز در این استان وجود دارد که تنها هشت درصد از این تعداد مسدود شده است.

وی اظهار داشت: متاسفانه این استان یکی از استان هایی است که بیشترین چاه‌های غیرمجاز را داراست که  با سیاست احیای دریاچه ارومیه و اصلاح الگوی کشت کاملا در تضاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: این تعداد چاه های غیرمجاز فقط آمار چاه‌هایی است که کشف شده و آمار واقعی بسیار زیادتر  از این عدد است.

مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان‌غربی ادامه داد: روند بهبود فروش نفت و درآمدهای مالی و انتشار اوراق اسلامی در ۱۰ ماهه امسال روند صعودی داشته است و متاسفانه کشور ما  چندین سال است که با کسری بودجه مواجه شده و دولت در سال ۱۴۰۱ با برنامه هایی درصدد است که سیر گرفتاری به کسری بودجه را کم کند.

وی با بیان اینکه ۴۱ درصد منابع عمومی دولت تحقق یافته است گفت: میزان مالیات پرداخت نشده اشخاص حقوقی دولت هزار و ۸۵ میلیارد تومان است که بیش از ۸۲ درصد این معوقات مربوط به سه شرکت دولتی است.

وی بیان کرد: یکی از نمودهای شفافیت، ارایه به موقع صورت حساب مالی است که از مجموع  یکهزار ۱۱۸ دستگاه اجرایی مشمول ارایه صورت حساب ماهانه، ۹۸۵ دستگاه معادل ۸۶ درصد صورت های مالی ارایه کرده و ۱۴ درصد نسبت به ارایه صورت حساب مالی اقدامی انجام نداده اند که که در دست پیگیری از سوی دادسرای دیوان محاسبات کشور است. 

تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و احیای واحدهای راکد اولویت های اساسی شهرستان است

فرماندار اشنویه نیز در این جلسه اظهار داشت: تسریع در اتمام طرح های عمرانی و احیای واحدهای راکد و نیمه فعال اولویت اساسی دولت است که در این راستا اقدامات اساسی در شهرستان در حال انجام است.

سید علی ترابی افزود: توجه ویژه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته نیز مورد تاکید است که همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به جذب اعتبارات و ارایه خدمات به شهروندان هستند.

وی نظارت بر قیمت ها در بازار را مورد تاکید قرار داد و گفت: اقدام جهادی نیز جهت جلوگیری از افزایش بی رویه و ناعادلانه قیمت ها و تفاوت آن ر شهرستان اشنویه نسبت به شهرهای مجاور که سبب گلایه شهروندان شده است صورت خواهد گرفت که جلسات متعددی نیز در این راستا پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه پنجشنبه هر هفته دیدار با خانواده‌های شهدا در این شهرستان صورت می پذیرد افزود: مردم ولایت مدار و انقلابی اشنویه همیشه با حضور در تمامی صحنه ها نشان داده اند که پای انقلاب هستند و ما ادامه دهنده راه شهید سلیمانی و تمامی شهیدان انقلاب اسلامی هستیم.

ترابی افزود: برنامه ریزی جهت نحوه ی برگزاری مراسم سالگرد درگذشت جهان پهلوان سیامند رحمان نیز طی هفته جاری صورت خواهد گرفت که  اطلاع رسانی متعاقب انجام می پذیرد

اشنویه در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی مالیات اشنویه دیوان محاسبات کشور دهک های درآمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی مالیات اشنویه آذربایجان غربی مالیات اشنویه دیوان محاسبات کشور دهک های درآمدی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جمشید شایانفر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود. مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه
  • آبیاری ۸۰ درصد مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوار تیپ
  • انهدام باند حفاران غیرمجاز در ارومیه
  • آبیاری بیش از ۸۰ درصد کشت‌های سبزی و صیفی در آذربایجان غربی با سیستم نوار تیپ
  • ۸۰ درصد آبیاری مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوارتیپ است
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی