Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@21:28:37 GMT

پدر شهید صابری در جهرم به خاک سپرده شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۲۵۸۵

پدر شهید صابری در جهرم به خاک سپرده شد

سید جبار حسینی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جهرم در حاشیه این مراسم گفت: مرحوم عبدالرسول صابری جهرمی، پدر شهید ساسان صابری عصر امروز(یکشنبه) در گلزار شهدای رضوان در جوار فرزندشهیدش به خاک سپرده شد. 

وی ادامه داد: مرحوم عبدالرسول صابری جهرمی فرزند کربلایی محمد در سال ۱۳۱۶ در خانواده ای مذهبی در جهرم دیده به جهان گشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کودکی پدر ومادر خود را بر اثر بیماری از دست داد و با حمایت عموهای خود موفق به اخذ دیپلم گردید و بلافاصله پس از اتمام سربازی خود در شهر آبادان در سال ۱۳۳۶به استخدام مخابرات جهرم در آمد.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جهرم با اشاره به خدمان ماندگار این پدر شهید در مخابرات جهرم بیان کرد: خدمات ماندگار او در واگذاری شماره تلفن‌های چهار شماره‌ای شهر جهرم در اذهان باقی مانده است. وی پس از بازنشستگی سال‌ها به عنوان کارشناس خبره محلی در دادگستری جهرم مشغول به کار شد.

حسینی با بیان اینکه روحیه مردمداری و حسن خلق آن زنده یاد همیشه در خاطر مردم باقی است، ابراز کرد: مرحوم عبدالرسول صابری جهرمی پس از تحمل بیماری در ۳۰بهمن ماه و در سن ۸۵ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

به گفته وی فرزند آن زنده‌یاد؛ شهید ساسان صابری جهرمی، در سن ۱۸ سالگی و در طی عملیات والفجر ۱۰ در منطقه ملخور مریوان بر اثر اصابت ترکش به بدن، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهید والدین شهدا جهرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهید والدین شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهید والدین شهدا جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید فرزین بلیان در زادگاهش روستای رشید علی کورزان به خاک سپرده شد .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، پیکر پاک و مطهر سرباز وظیفه فرزین بلیان که با درگیری با اشرار در مرز بانه استان کردستان به شهادت رسیده بود با حضور نیروها و فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان استانی و محلی و اقشار مختلف مردم در زادگاهش روستای رشید علی بخش کوزران به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • پیکر شهید فرزین بلیان در زادگاهش روستای رشید علی کورزان به خاک سپرده شد .
  • پیکر شهید فرزین بلیان امروز به خاک سپرده شد .
  • پیکر مطهر شهید فرزین بلیان امروز به خاک سپرده شد .
  • ۲۰ هزار سهمیه استخدامی آموزش و پرورش سهم ایثارگران است
  • پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد
  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا