Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  بر اساس اعلام کمیته اطلاع رسانی «طرح بازتوزیع یارانه بنزین» این طرح یکی از پیشنهادات عدالت‌گرایانه به منظور بهره مندی همه افراد جامعه از یارانه حامل های انرژی و تغییر مبنای یارانه بنزین از هر خودرو به هر فرد (چه صاحب خودرو چه فاقد خودرو) بود. این موضوع در ستاد اقتصادی دولت مطرح و مصوب شد برای روشن شدن ابعاد طرح، به صورت موقت و آزمایشی در برخی نقاط کشور اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش همانطور که از قبل تاکید شده بود در این طرح مشابه گذشته قیمت بنزین یارانه‌ای ۱۵۰۰ تومان و قیمت بنزین آزاد ۳ هزار تومان است و افراد فاقد خودرو که مصرف بنزین ندارند می توانند سهیمه بنزین یارانه ای خود را به دیگران انتقال داده یا به فروش برسانند.

این اطلاعیه می افزاید : سهمیه خودروهای عمومی کماکان مانند قبل به کارت سوخت آنها تعلق می‌گیرد .

کمیته اطلاع رسانی این طرح در اطلاعیه خود تصریح کرده که با توجه به موفقیت تست فنی این طرح در بهمن ماه از امروز، یعنی اول اسفند  اعطای ۲۰ لیتر سهمیه به هر فرد در جزیره کیش به صورت آزمایشی آغاز شده که خبر خوبی برای خانوارهای فاقد خودرو و بهره‌مندی آن‌ها از یارانه انرژی محسوب می‌شود.

بر این اساس شهروندان جزیره کیش می‌توانند با همان کارت‌های بانکی در پمپ بنزین‌ها و با همان قیمت پیشین سوخت گیری کنند.

بر اساس مصوبه ستاد اقتصادی دولت، در طول مدت اجرای آزمایشی این طرح ساکنان جزیره کیش همچنان می‌توانند از سهمیه‌های پیشین در کارت‌های سوخت خود نیز استفاده کنند.

این گزارش می‌افزاید : در پایان اسفندماه نتایج اولیه این طرح به استحضار ستاد اقتصادی دولت خواهد رسید.

کد خبر 658622 برچسب‌ها سوخت - بنزین (سهمیه‌ بندی) یارانه جزیره کیش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سوخت بنزین سهمیه بندی یارانه جزیره کیش جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: پرونده دو متهم فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

رضا مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۵ هزار و ۶۴۳  لیتر نفت گاز یارانه‌ای به ارزش یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان برای توزیع در جایگاه‌های سوخت، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

او تصریح کرد: شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت سه میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گزارش این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • این پیامک ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است/ تصویر پیامک را ببینید
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • استاندارد پایین خودروهای داخلی عاملی در بروز ناترازی بنزین
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه به کارگران ساختمانی استان کردستان
  • قطع سهمیه خودرویی «مادران» و «فرسوده‌ها»؟
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • بر طرف شدن مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای در مشهد