Web Analytics Made Easy - Statcounter

" بهروز اکرمی" روز یکشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی افزود: هر زمان شهروندان نسبت به جامعه مسیولیت پذیری بیشتری داشته باشند آن جامعه موفق تر و  از رفاه نسبی بالاتری برخوردار است.
 وی اظهار داشت: نوع نگرش پیشگیرانه نسبت به ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه باید تقویت شود که می‌طلبد در این راستا تمام ارگان‌ها در این سامانه عضویت داشته باشند و در سایت تمام دستگاه‌های اجرایی استان معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی عنوان کرد: معرفی سامانه سجام قوه قضاییه باید از سوی ائمه جماعات شهرستان‌ها و همچنین شبکه‌های اجتماعی نیز به سمع و نظر مردم رسانده شود.
اکرمی تصریح کرد: مصداق این سامانه باید از سوی رسانه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد به مردم بازگو شود و اعتمادسازی میان شهروندان ایجاد شود و با کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی، فرآیندهای نادرست را اصلاح کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات و همچنین نحوه اطلاع رسانی اقدامات پیشگیرانه چهارشنبه آخرسال نیز گفت: چهارشنبه سوری یک سنت ایرانی است و نیاز است نیروهای نظامی و انتظامی که عهده دار امنیت شهروندان هستند، اقدامات هوشمندسازی صورت گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی یادآور شد: نباید اجازه داد پدیده‌های اجتماعی و فرهنگی به یک پدیده امنیتی تبدیل شود و برای تحقق این مهم به واسطه تعامل و همراهی تمام ارکان جامعه، با نگرش‌های متفاوت باید به یک جمع بندی واحد رسید.
اکرمی عنوان کرد: مسئولان دولتی و حاکمیتی صرفا مسئولیت انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی را ندارند و انتظار می‌رود کارگروه‌های مرجع و فعالان حوزه اجتماعی و فرهنگی در این حوزه با جدیت ورود کنند و گام‌های  موثری در این راستا بردارند.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه این جامعه هدف نقش خود را به درستی در این راستا ایفا نکنند و اقدامات هوشمندانه در راستای کاهش حوادث صورت نگیرد، هرساله شاهد وقوع این‌گونه حوادث در جامعه خواهیم بود.

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری مرکزی نیز در این نشست بیان کرد: عملکرد دستگاه امنیتی و انتظامی استان در راستای کاهش حوادث چهارشنبه پایانی سال باید به گونه‌ای باشد که مواد محترقه‌ای که برخی افراد سودجو برای منافع اقتصادی خود از آن بهره گیری می‌کنند در دسترس مردم به ویژه کودکان و نوجوانان قرار نگیرد.
" بهنام نظری " افزود: مسئولان نظامی و انتظامی مخالفتی با شادی و نشاط اجتماعی مردم ندارند اما به عنوان مسئول امنیت شهروندان با اخلال گران  برخورد قاطع می‌کنند.
وی اظهار داشت: شهروندان دارای بیماری زمینه ای خاص،  زنان باردار ، بیماران اعصاب و روان، در منزل نیاز به مراقبت و آرامش دارد اما انفجار مواد محترقه در چهارشنبه پایانی سال، اختلال در آسایش مردم ایجاد کند و ما مسئولیت داریم علاوه بر ایجاد نظم و امنیت در شهر، آگاه سازی لازم را برای افرادی که مواد آتش زا را می سازند و ایجاد رعب و وحشت می کنند، انجام دهیم.

مدیر کل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری مرکزی بیان داشت: رویکرد ما برخورد قاطع با افراد سودجویی است که مواد محترقه غیر استاندارد را میان مردم توزیع می‌کند و جوان به دلیل کنجکاوی و انگیزه آن را خریداری و با ایجاد ناهنجاری و صداهای غیرمتعارف فضای جامعه را آلوده می‌کند و به طور قطع می‌توان گفت هنجارشکنی به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

نظری عنوان کرد: مسئولان امنیتی و انتظامی استان با تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط در راستای کاهش حوادث و ایجاد نظم و امنیت از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی سازمان های مردم نهاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی سازمان های مردم نهاد اراک استان مرکزی سازمان های مردم نهاد امنیتی و انتظامی استان استانداری مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۳۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • دغدغه رهبر انقلاب پیرامون فرزندآوری و ازدواج مجرّدان
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • بیش از ۲۶ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد+ تصویر
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم