Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@13:55:49 GMT

عکس لورفته از مهناز افشار در کنار همسر جدیدش!

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۳۱۵۴

مهناز افشار یکی از بازیگران محبوب ایرانی است. مهناز افشار به خارج از ایران مهاجرت کرده است. مهناز افشار یک فرزند به نام لیانا رامین دارد.

سکوت ادامه‌دار مادر شوهر مهناز افشار به طلاق عروسش بیوگرافی مهناز افشار

مهناز افشار  (زادهٔ ۲۱ خرداد ۱۳۵۶) هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.

او بازیگری را با مجموعهٔ تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه‌حاتمی به سینما نیز راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشار در سال ۱۳۸۹ برای ایفای نقش در فیلم سعادت‌آباد، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره فجر به دست آورد.

مهناز افشار از سال ۱۳۹۸ در خارج از ایران زندگی می‌کند.

مهناز افشار در ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران و در خانواده‌ای اصالتاً ترک به‌دنیا آمد. دیپلم دبیرستان را در رشتهٔ علوم تجربی گرفت و برای ادامهٔ تحصیل به مدّت چهار سال در یک مؤسسهٔ غیرانتفاعی به تحصیل در رشتهٔ تدوین پرداخت. به علّت گرایش مذهبی، خانوادهٔ او در آغاز، مخالف بازیگری او بودند. او در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان آموزش دید.

مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دورهٔ دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد و سید محمد خاتمی، رئیس‌جمهور پیشین ایران، خطبهٔ عقد آن‌ها را خواند. افشار و همسرش در اردیبهشت ۹۴ صاحب یک دختر شدند و نام او را «لیانا» گذاشتند. مهناز افشار در مهرماه ۱۳۹۸ با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، با اعلام جدایی از یاسین رامین نوشت: «هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم می‌گیری یک مادر مجرد باشی باید دوتا وجود داشته باشی و اونارو برای خودت و فرزندت قوی‌تر هم بکنی.»

مهناز افشار و رفقای معروفش در آلمان+عکس ورود مهناز افشار به بازیگری

مهناز افشار در سال 1376 با بازی در سریال گمشده پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی اولین حضورش در سینما را رقم زد. او با بازی در فیلم سینمایی شور عشق در سال 1379 شناخته شد و به شهرت رسید. شور عشق داستان دختر و پسری را روایت میکند که عاشق هم هستند و بخاطر مخالفت های خانواده ها به یکی از شهرهای شمالی فرار میکنند، مهناز افشار در این فیلم در کنار بهرام رادان به ایفای نقش پرداخت و توانست بخوبی از پس نقشش برآید.

واکنش تند «مهناز افشار» به عکس جنجالی منتشر شده از او و پیمان معادی/ عکس ازدواج و طلاق مهناز افشار

مهناز افشار در سال 1393 با آقای یاسین رامین پسر محمدعلی رامین ازدواج کرده و مهریه او ده شاخه گل نرگس بود. مهناز افشار از این ازدواج یک دختر به نام لیانا دارد، لیانا در چهارم خرداد ماه 1394 در آلمان متولد شد.

این بازیگر در سال 1398 با انتشار پستی در اینستاگرام خود اعلام کرد که از این پس مادری مجرد برای لیانا خواهد بود.

عکس عاشقانه مهناز افشار و همسرش

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مهناز افشار مهناز افشار خارج از کشور مهناز افشار بازیگر زن مهناز افشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۳۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای "ترور رامین یکتاپرست، شهروند ایرانی" چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

صابرین نیوز نوشت: این شبکه مدعی شده فرد مزبور قصد برنامه ریزی برای اقدام علیه یهودیان در آلمان را داشته است. چند ماه پیش واشنگتن پست و نشریه تلگراف مدعی شده بودند یکتاپرست برای حمله به مراکز یهودیان در آلمان برنامه ریزی کرده است.

رامین یکتاپرست ٣٧ ساله و شهروند دو تابعیتی ایرانی آلمانی بود که در محافل و کلوب‌ های موسیقی راک و کلوب موتور سیکلت سواری فعالیت می‌کرد.

روز ٢٧ آبان ١۴٠١ یک شهروند ایرانی آلمانی به نام بابک بخاطر پرتاپ کوکتل مولوتوف به مدرسه‌ای در کنار کنیسه یهودیان در شهر بوخوم آلمان دستگیر شد. شماری از رسانه ها و مقامات قضایی آلمان در دهم‌ آذر از رسیدگی به این پرونده با عنوان تروریسم دولتی خبر دادند.

پس از رسیدگی به این پرونده دادستان فدرال آلمان این شهروند ایرانی را به ٣٣ماه زندان محکوم کرد و در بیانیه‌ای دادستانی مدعی شد یک نهاد ایرانی از طریق رامین یکتاپرست به بابک.ج دستور داده است تا کنیسه متعلق به یهودیان را به آتش بکشد!

روزنامه واشینگتن‌ پست در آن زمان به نقل از پنج مقام امنیتی آلمان و دو مقام اطلاعاتی غربی، رامین یکتاپرست را به عنوان مظنون اصلی سازماندهی حمله‌ای به یک کنیسه یهودیان در آلمان معرفی کرد.

مرجع قضایی آلمان بدون ارائه حتی یک سند به این نتیجه رسید که این حمله از سوی سپاه پاسداران برنامه ریزی شده و توسط رامین یکتاپرست به بابک‌ج ابلاغ شده است!

یکتاپرست در بهمن ماه ١٣٩۴ به اتهام مشارکت در قتل کارمند یکی از کلوب های رقیب توسط پلیس آلمان دستگیر شد اما چندی پس از بازداشت به علت کافی نبودن مدراک آزاد می‌شود و بار دیگر در پرونده تیراندازی به خودروی یکی از اعضای کلوب رقیب به دادگاه احضار می‌شود.

یکتاپرست پس از این موضوعات به ایران مهاجرت می‌کند و سال ها تحت تعقیب پلیس آلمان بود. طبق ادعای پلیس آلمان یکتاپرست در سال های ٢٠٠٩ و ٢٠١٠ یک فاحشه‌خانه در لورکوزن آلمان را اداره می‌کرد و پس از آن به کلوب های موتورسواری که به بزهکاری شهرت داشتند، ملحق می‌شود. 

استوری امشب اطرافیان بابک یکتاپرست از فوت وی در تهران حکایت دارد و این موضوع توسط خبرنگار اینترنشنال با عنوان ترور توسط اسرائیل منتشر شده و در رسانه های اسرائیلی بازنشر شد. تاکنون مشخص نیست فوت ایشان تروریستی بوده یا خیر و احتمالا انتشار این خبر صرفاً جنگ روانی و خبرسازی کذب رسانه‌ های وابسته به اسرائیل باشد.

دیگر خبرها

  • اژدهای زرد در مسیر صلح‌سازی / بررسی نوع بازیگری چین در حوزه میانجیگری میان گروه های فلسطینی
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • ماجرای "ترور رامین یکتاپرست، شهروند ایرانی" چیست؟
  • (ویدئو) بهرام بیضایی به بهاره رهنما: بازیگری نکن!
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • شایعه داغ در اصفهان؛ «محمد» نام جدید ژوزه مورایس؟
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • عکس | عاشقانه ریما رامین‌فر با همسررش امیر جعفری
  • ماجرای بازیگرانی که مهاجرت کردند | وضعیت رفتگان اغتشاشات ؛ از تاکسی اینترنتی تا بازی تنها در حد چند دقیقه رقص!