Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل حیدری آزاد روز یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات شهری تکاب با اشاره به اینکه در طرح تفضیلی این شهر ۴۰۰ مورد مغایرت دیده می‌شود، افزود: در این طرح تفضیلی، کاربری‌های اراضی رعایت نشده و تداخلات زیادی در محدوده ها وجود دارد که مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده و لازم است  ضعف آن رفع شود.

وی با بیان اینکه اداره اوقاف باید در جهت توسعه شهر حرکت کند، اظهارداشت: طرح ساماندهی دامداری‌های حاشیه شهر برای بهبود چهره و سیمای شهر تکاب بسیار ضروری است و باید اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری تکاب با اشاره به اینکه مدیران شهرستان تفکر توسعه پذیر داشته باشند، بیان‌کرد: ادارات نه تنها محدودیت‌های موجود فراروی توسعه را رفع کنند بلکه نباید محدودیت جدیدی در این مسیر ایجاد کنند.

حیدری آزاد ادامه داد: تصمیم‌های شورای اسلامی شهر باید موجب ارائه خدمات موثر به شهروندان شود و شهرداری تکاب نیز از هم اکنون برای میزبانی عید نوروز و خدمات رسانی به شهروندان و مسافران آمادگی داشته باشد.

وی اضافه کرد: نظر دولت مردمی و انقلابی آیت الله رییسی بر تامین منافع مردم است و ادارات تکاب هم باید در این مسیر حرکت کنند و با هم افزایی بیشتر و توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود توسعه شهرستان را رقم بزنند.

شهرستان تکاب در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای ۲ نقطه شهری در تکاب و تخت سلیمان و بیش از ۹۰ روستای دارای سکنه است.

شهر تکاب با جمعیتی بالغ بر ۴۷هزار نفر ۷۳۰ هکتار مساحت دارد که چهار دانگ آن جزو اراضی تحت وقف عام است.

برچسب‌ها تکاب مهاباد کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکاب مهاباد کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تکاب مهاباد کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد

امتداد -مراسم تودیع و معارفه معاون نظارت شرکت شاپرک انجام شد. در این جلسه سعید احمدی پویا به عنوان سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک معرفی شد. او پیش از این در حوزه‌های مختلف مدیریتی در شرکت‌های پرداخت و نیز حوزه فناوری فعالیت داشته است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  امیرحسین شبیری، مدیرعامل شرکت شاپرک در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های محمد صادق محبوبی اظهار کرد: «یکی از مأموریت‌های مهم شاپرک به عنوان بازوی اجرایی بانک مرکزی، نظارت بر شبکه پرداخت است که خوشبختانه با تلاش همکاران اشراف کاملی به فعالیت‌های این حوزه وجود دارد.»

شبیری افزود: «صیانت و نظارت بر شبکه پرداخت، ارائه سرویس‌ها و توسعه ظرفیت‌های شبکه در راستای انجام مأموریت‌های محوله بانک مرکزی، اکنون باعث ایجاد اعتماد و اطمینان خاطر ذی‌نفعان حوزه پرداخت الکترونیک به شاپرک شده و نیاز است با افق بلندمدت و نوآورانه همه ارکان شرکت به توسعه فعالیت‌های خود مبادرت ورزند.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد