Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان رقابت‌های مرحله اول دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان تیم‌های فولاد سپاهان، سپاهان نوین و نفت و گاز گچساران به برتری رسیدند.

به گزارش ایسنا، در پنجمین روز از مسابقات لیگ برتر هندبال مردان تیم‌ فولاد سپاهان که در رده دوم قرار دارد به مصاف تیم رده چهارمی زغال سنگ طبس رفت که تیم فولاد سپاهان در ثانیه‌های پایانی با یک اختلاف امتیاز و با نتیجه ۲۸ بر ۲۷ به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دیگر دیدارهای این روز ستارگان دشتستان با حساب ۲۸ بر ۳۳ مقابل نفت و گاز گچساران و رعد پدافند آمل با حساب ۲۰ بر ۳۱ مقابل سپاهان نوین شکست خوردند.

مرحله نخست دور برگشت لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور از ۲۸ بهمن در تالار هندبال فدراسیون شروع شد و سوم اسفند به پایان می‌رسد. 

*رده‌بندی تیم‌ها تا پایان روز سوم دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان:

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۱۱ بازی ۲۲ امتیاز
فولاد مبارکه سپاهان ۱۰ بازی ۱۸ امتیاز 
ذوب آهن اصفهان ۱۱ بازی ۱۶ امتیاز
صنعت مس کرمان ۱۱ بازی ۱۲ امتیاز
فولاد سپاهان نوین ۱۱ بازی ۱۱ امتیاز
زغال سنگ طبس ۱۱ بازی ۱۰ امتیاز  
نفت و گاز گچساران ۱۰ بازی ۸ امتیاز
رعد پدافند آمل ۱۱ بازی ۷ امتیاز
ستارگان دشتستان ۱۱ بازی ۴ امتیاز
پاس ناجا قم ۱۱ بازی صفر امتیاز

*نتایج روز سوم مسابقات مرحله اول دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان یکشنبه اول اسفند:

زغال سنگ طبس ۲۷ - فولاد سپاهان ۲۸
نفت و گاز گچساران ۳۳ - ستارگان دشتستان ۲۸
سپاهان نوین ۳۱ - رعد پدافند آمل ۲۰

*برنامه روز پنجم مسابقات مرحله اول دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان دوشنبه دوم اسفند: 

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون - ذوب آهن اصفهان 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هندبال لیگ برتر هندبال مردان دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان نفت و گاز گچساران فولاد سپاهان سپاهان نوین ۱۱ بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۳۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید

آبی‌پوشان لندن در ادامه نتایج بی‌ثبات خود در فصل جاری لیگ برتر انگلیس، یک باخت خارج از خانه را به تساوی تبدیل کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (شنبه) با مصاف تیم‌های استون‌ویلا و چلسی در ورزشگاه ویلاپارک پیگیری شد که این بازی با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

چلسی در حالی به کسب یک امتیاز از این بازی بسنده کرد و برای بیستمین بار در این فصل لیگ جزیره امتیاز از دست داد که تا 9 دقیقه به پایان وقت‌های معمول، بازی را به شگفتی‌ساز این فصل لیگ جزیره باخته بود. مارک کوکوریا بازیکن اسپانیایی چلسی در دقیقه 4 دروازه خودی را باز کرد و سه دقیقه به پایان نیمه نخست، مورگان راجرز دومین گل را هم برای تیم میزبان به ثمر رساند.

در نیمه دوم، چلسی به بازی برگشت و نونی مادوئکه در دقیقه 62 یکی از گل‌های خورده را برای این تیم جبران کرد. در دقیقه 81 نیز کانر گالاگر گل فرار از شکست را برای میهمان لندنی زد. چلسی در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم با گلی که اکسل دیساسی زد می‌توانست بازی را ببرد، اما VAR این فرصت را از شاگردان مائوریسیو پوچتینو گرفت.

آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد

 

با این نتیجه استون‌ویلا رده چهارمی 67 امتیازی شد و فاصله خود را با لیورپول رده سومی به هشت امتیاز کاهش داد. این در حالی است که تاتنهام رده پنجمی با سه بازی کمتر نسبت به استون‌ویلا، 60 امتیازی است. چلسی نیز اگرچه با این تساوی 48 امتیازی شد، اما در رده نهم جدول لیگ برتر باقی ماند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، آرسنال با 77 امتیاز (از 34 بازی)، منچسترسیتی با 76 امتیاز (از 33 بازی) و لیورپول با 75 امتیاز (از 35 بازی) اول تا سوم هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال