Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-29@08:26:41 GMT

فروش نفت از یک میلیون بشکه عبور کرده است

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۳۲۲۶

فروش نفت از یک میلیون بشکه عبور کرده است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فروش روزانه نفت از یک میلیون بشکه عبور کرده و کمیسیون تلفیق نیز هیچ جابه‌جایی در ارقامی که مدنظر دولت بود، ایجاد نکرده است.

به گزارش شانا، احمد راستینه در نشست علنی عصر امروز (یکشنبه، یکم اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی با استناد به بند ۸ اصل ۴۳ مبنی بر جلوگیری از سلطه بیگانگان بر اقتصاد کشور گفت: پارسال و زمان بررسی لایحه بودجه، نمایندگان تاکید داشتند که چرا دولت بیشتر از آنچه که امکان صادرات هست، پیشنهاد فروش نفت داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ نمایندگان پیشنهادهایی عکس پارسال مطرح می‌کنند.

نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت در لایحه بودجه پیش‌بینی کرده هر بشکه نفت حدود ۶۰ دلار فروخته شود، اما برخی پیشنهاد فروش نفت بر اساس ۷۰ دلار را مطرح می‌کنند. در حالی که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید فرمودند که مانند بچه پولدارها هزینه نکنید. اما متاسفانه به هیچ کدام از مصادیق و گزارش‌های علمی پایبند نیستیم.

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن وارد نداستن اخطار این نماینده مجلس گفت: لایحه در حال بررسی را دولت به مجلس پیشنهاد داده، ضمن اینکه در گزارش امروز صبح دولت نیز آمده بود فروش نفت از یک میلیون بشکه عبور کرده و کمیسیون تلفیق نیز هیچ جابه‌جایی در ارقامی که مدنظر دولت بود ایجاد نکرده است.

منبع: شانا

کلیدواژه: علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی فروش نفت مجلس شورای اسلامی فروش نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با طرح افزایش تعداد نمایندگان مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نشست علنی امروز _یکشنبه ۹ اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستور کار صحن علنی قرار گرفت و نتوانست رای لازم را کسب کند.

کد خبر 748696

دیگر خبرها

  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود