Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- صابر رحیمی با اشاره به افتتاح و راه اندازی ۲۸۰ خانه ورزش روستایی در سطح استان، گفت: با افتتاح این سه خانه ورزش روستایی، تعداد خانه‌های ورزش روستایی در استان به ۲۸۳ مورد خواهد رسید.

سه خانه ورزش روستایی جدید در شهرستان‌های پاوه، روانسر و سرپلذهاب راه اندازی شده اند و برای هرکدام از آن‌ها ۱۰ میلیون تومان تجهیزات خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارت، میز تنیس روی میز، فوتبال دستی، صفحه شطرنج، تاتامی و ... از تجهیزات خریداری شده برای خانه‌های ورزش روستایی است.

آقای رحیمی کرمانشاه را از استان‌های پیشرو کشور در راه اندازی خانه‌های ورزش روستایی دانست و گفت: طی چندسال اخیر اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته و تعداد خانه‌های ورزش را به عدد قابل توجهی رسانده ایم.

 از ابتدای امسال تاکنون در بیشتر روستا‌های استان برنامه المپیاد ورزش روستایی در رشته‌های مختلف برگزار شده که بیانگر اهمیت و تاثیر ایجاد این خانه‌های ورزش در سطح روستا‌ها است.

انتهای پیام/ ط.پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزشی ورزش خانه سنتی المپیاد خانه ورزش روستایی خانه های ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، قباد محمدی  افزود : با راه اندازی این ۲ دستگاه تعداد دستگاه‌های تصویربرداری پیشرفته در مراکز درمانی استان کرمانشاه به پنج مورد افزایش یافته است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در راستای توسعه متوازن تجهیزات پزشکی در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) و با پیگیری‌های صورت گرفته، پس از ماه‌ها تلاش بی وقفه، دستگاه MRI نسل جدید در این مرکز راه اندازی و اولین MRI (به صورت آزمایشی) انجام شد.
وی گفت: این دستگاه از سری محصولات تولیدی کمپانی فیلیپس، مدل ۵۳۰۰ بوده و از وجوه تمایز آن نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه موجود، عدم نیاز به تزریق متناوب هلیم می‌باشد که این امر از جنبه‌های اقتصادی و عملکردی بسیار حائز اهمیت است و ارزش تقریبی روز این دستگاه نزدیک به ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌گردد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از این دستگاه شاهد توقف اعزام بیمار به خارج از بیمارستان برای انجام تصویربرداری بر مبنای MRI باشیم و تا حدودی رفاه نسبی برای همشهریان به همراه داشته باشد.
محمدی افزود: با پیگیری‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، یک دستگاه MRI سه تسلا از سری محصولات تولیدی کمپانی زیمنس در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب راه اندازی شده و ارزش تقریبی روز این دستگاه ۵۰۰ میلیارد ریال است.
وی اضافه کرد: با نصب و راه‌اندازی این دستگاه در اسلام آباد غرب علاوه بر ارتقا سطح کیفی خدمات درمانی، مردم غرب استان از مراجعه به مرکز استان بی نیاز خواهند شد

دیگر خبرها

  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه