Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیامین شکوه‌فر عصر امروز از تمرینات تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا بازدید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، تمرین تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان بوکس ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا، عصر امروز(یکشنبه – یک اسفندماه) با حضور دکتر بنیامین شکوه‌فر معاون حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان، حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس، مهران تیشه‌گران رئیس فدراسیون ناشنوایان، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، دکتر کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان و محمدرضا ترمیمی سرپرست دبیری فدراسیون بوکس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار دکتر شکوه‌فر ضمن آرزوی موفقیت برای ملی‌پوشان نوجوانان و جوانان بوکس ایران، اظهار داشت: اینجا حاضر شدم تا سلام و آرزوی موفقیت دکتر حمید سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان را به شما برسانم. دکتر سجادی آرزو کردند از مسابقات قهرمانی آسیا با دست پر بازگردید و باعث افتخار برای کشورمان باشید. هر کدام از ملی‌پوشان که روی سکوی قهرمانی قرار بگیرد و پرچم کشورمان را به اهتزاز در بیاورد، مایه افتخار و مباهات کشور و ما خواهد بود. به توانمندی و تلاش شما افتخار می‌کنیم و از سختی‌هایی که می‌کشید، آگاه هستیم.

معاون حقوقی، مجلس و استان‌های وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از زحمات رئیس فدراسیون بوکس گفت: آقای ثوری واقعاً برای بوکس زحمت می‌کشد و پیگیری‌های ایشان در بین روسای فدراسیون‌ها بی‌نظیر است. امروز کل وزارت ورزش و جوانان در کنار ایشان است تا بوکس کشورمان موفق باشد و پرچم کشورمان به اهتزار در بیاورد.
 

موسوی: بوکسورهای ما توانایی انجام کارهای بزرگ را دارند/ اجازه تکرار بازی‌های آسیایی گذشته را نمی‌دهم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بوکس بوکس رئیس فدراسیون فدراسیون بوکس ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۳۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله نهایی رقابت ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی امارات برگزار شد؛ مهدی هفت چشمه پرتابگر جوان کشورمان موفق شد در جایگاه دوم قرار گیرد و نشان نقره این دوره از مسابقات را کسب کند.

هفت چشمه موفق شد با پرتابی به مسافت ۶۶.۶۴ متر و فقط ۶ سانتیمتر کمتر نسبت به نفر نخست در جایگاه دوم بایستد.

همچنین علی سروری دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

دیگر خبرها

  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌ جوانان این مرز و بوم است
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد