Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر عرفان خسرویان، طی حکمی آقای محمد شبستانی را به سمت مشاور رئیس و سرپرست مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فنی و حرفه‌ای منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در متن انتصاب آمده است:

جناب آقای محمد شبستانی

باعنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت مشاور رئیس و سرپرست مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فنی و حرفه‌ای منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی و اهتمام به "عدالت محوری"، "روحیه انقلابی"، "مردم داری"، "پاکدستی و فسادستیزی"، " قانون مداری" و "شفافیت" نسبت به ارتقاء و تقویت نظارت و ارزیابی مستمر با بهره گیری از همه ظرفیت‌های دانشگاه برای تحقق ماموریت‌ها و امور محوله و طراحی نظام جامع مدیریت عملکرد مجدانه بکوشید.

توفیق روزافزون جناب عالی را در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با سرلوحه قراردادن فرامین مقام معظم رهبری و خط مشی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

گفتنی است آقای شبستانی از نیرو‌های دانشگاه فنی حرفه‌ای بوده که مسئولیت‌های گوناگون از جمله حراست دانشگاه شهیدرجایی را در کارنامه خود دارد.

همچنین از سوی دکتر خسرویان از زحمات و تلاش‌های آقای علی موسوی در دوران مسئولیت ریاست مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت تقدیر گردید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ارزیابی کیفیت فنی حرفه ای دانشگاه ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فنی مرکز نظارت حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۳۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، یونس بهاروند سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان با تبریک به مناسبت هفته معلم، اظهار داشت: در طرح ستاد بزرگداشت مقام معلم سه هزار ۹۸۲ نفر شرکت کردند و در چهار سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ارزیابی شامل مشاهده تدریس، مصاحبه، بررسی مستندات و مدارک بوده است، افزود: پس از ارزیابی از این تعداد ۷۶۲ نفر از سطح مدرسه به منطقه، ۷۴ نفر به سطح استان و در نهایت چهار نفر از معلمان استان به سطح کشور راه یافت.

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به اینکه در سطح کشور ۱۵ نفر به‌عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند، عنوان کرد: خوشبختانه امسال دو نفر از لرستان به نام «نورمحمد سلطانی» از آموزش ابتدایی منطقه زاغه و «علی یار پادروند» دبیر متوسطه از رومشکان به‌عنوان نمونه کشوری معرفی شدند.

کد خبر 6093644

دیگر خبرها

  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • «راهنما نزدن» نشانه حرفه‌ای بودن راننده نیست
  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • انتصابات جدید در گیلان
  • تضمین حیات شهری با افزایش درختان