Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو گفت: متوسط بارش‌های کشور تاکنون در برخی از حوضه‌های آبریز در حد نرمال بوده است.

به گزارش برنا؛ «علی اکبر محرابیان» روز یکشنبه در حاشیه دیدار از شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران درباره وضعیت بارش‌های کشور افزود: میزان بارش ها در برخی از نقاط زیاد بوده  است.

وی ادامه داد: این میزان زیاد بارش عمدتا در نقاط جنوبی کشور  و در استان‌های کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بخشی از بوشهر و جنوب فارس بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نیرو گفت: اما در بخشی از حوضه‌ها هم بارش  کمتر از نرمال بوده است و در اسفند ماه پیش‌بینی بارش‌ها در حد نرمال است.

محرابیان ادامه داد: امید است در واقع بارش‌ها هم در اسفند، فروردین و اردیبهشت ادامه داشته باشد تا بخشی از کسری‌ها جبران شود.

وضعیت بارش‌های کشور در پاییز چندان مطلوب نبود و میزان بارش‌ها در این فصل بیانگر آن است پاییز سال جاری آن‌چنان‌که پیش‌تر سازمان هواشناسی اعلام کرده بود، یکی از خشک‌ترین فصل‌های نیم قرن اخیر بود، اما وضعیت در زمستان امسال کمی بهتر شده است و بارش‌های به نسبت خوبی در کشور شاهد بودیم. چنان‌که گزارش تازه مرکز ملی پایش و هشدار خشکسالی بیانگر آن است که بارش‌های فصل پاییز با رشد ۶.۱ درصدی نسبت به دوره بلندمدت همراه شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران سازمان هواشناسی زمستان خشکسالی رشد وزیر نیرو حوضه های آبریز بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک، اوضاع در بیشتر دانشگاه های مطرح آمریکا همچنان امنیتی است و اعتراضات گسترده ضد صهیونیستی دانشجویان این دانشگاه ها ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

با وجود اینکه تاکنون پلیس و گارد ملی آمریکا صدها دانشجو و استاد دانشگاه را به خاطر شرکت در تجمع ضد صهیونیستی دستگیر کرده اند، اما این اعتراضات همچنان ادامه دارد.

پایگاه اطلاع رسانی تلویزیون سی ان ان آمریکا اعلام کرد که تلاش ها برای مهار اوضاع در دانشگاه تاکنون با شکست روبرو بوده است.

دیگر خبرها

  • بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی
  • ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی
  • شرکت ۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • بارش‌های اخیر کمبود آب تهران را جبران کرد؟
  • انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان
  • بارش‌های اخیر کمبود آب تهران را جبران نکرد
  • کمبود آب تهران با بارش‌های اخیر جبران شد؟
  • تا آخر خرداد چقدر بارندگی داریم؟
  • بارش‌های اخیر کبود آب تهران را جبران نکرد
  • ۳۸۹ میلی‌متر بارش در کردستان ثبت شد