Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا مدعی شده است که با توجه به دغدغه های امنیتی روسیه، واشنگتن پیشنهادهایی را مطرح کرده و منتظر پاسخ مسکو است.

خبرگزاری میزان – جان کربی، سخنگوی پنتاگون در گفت‌وگویی که با فاکس نیوز داشت ادعا کرد که آمریکا پیشنهاد‌های جدی را در خصوص مسائل امنیتی به روسیه ارائه داده و انتظار این را دارد که مسکو به نوبه خود پاسخ آن ها را بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کربی در ادامه افزود: پیشنهاد‌های جدی پیرامون شیوه تغییر آنچه که در اروپا انجام می‌دهیم ارائه داده ایم تا به این ترتیب، برخی دغدغه‌های ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه مورد توجه قرار گیرد. به طور قطع بعضی از مسائل اصلاً روی میز مذاکره جایی ندارند و در خصوص آن‌ها مصالحه نخواهیم کرد، اما پیشنهاد‌های جدی هم ارائه کرده ایم که انتظار داریم روسیه به نوبه خود به آن‌ها پاسخ دهد. از نظر واشنگتن مسئله عضویت اوکراین در ناتو به دولت کی یف و پیمان آتلانتیک شمالی وابسته است و پوتین نمی‌تواند رأی منفی خود را به آن‌ها تحمیل کند.

بیشتر بخوانید: سخنگوی پنتاگون: نیروهای آمریکایی به زودی به اروپا اعزام می‌شوند

انتهای پیام/

برچسب ها: جان کربی روسیه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جان کربی روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۳۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف معاون پنتاگون به شکست تسلیحات ارسال شده آمریکا به اوکراین 

به گزارش نشریه The War Zone (TWZ)، بیل لاپلانت، معاون لوید آستین، رئیس پنتاگون، در اظهاراتی به شکست تسلیحاتی که ایالات متحده به اوکراین ارائه کرده است، اعتراف کرد.

لاپلانت گفت که مهمات هوا به زمین ارائه شده به اوکراین به دلیل جنگ الکترونیک و سایر عوامل عملکرد ضعیفی داشته است. وی افزود که ارتش اوکراین مجبور شد آنها را به همین دلیل رها کند.

او نام خاصی را مشخص نکرد، اما این نشریه می‌گوید که ممکن است در مورد بمب‌های "هوشمند" GLSDB باشد. همانطور که لاپلانت خاطرنشان کرد، واشنگتن مهمات زمینی را برای نیرو‌های مسلح اوکراین (AFU) ارسال کرد، اما آنها ناکارآمد بودند.

رایدر پیشتر گفته بود که ایالات متحده از قبل روند انتقال تسلیحات به کی یف را به عنوان بخشی از بسته حمایت نظامی جدید آغاز کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد
  • مدودف از پاسخ مسکو به مصادره اموال روسیه از سوی واشنگتن گفت
  • آمریکا هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو در مرگ ناوالنی پیدا نکرد
  • حماس : پاسخ رسمی تل آویو به پیشنهادهای خود را دریافت کردیم
  • حماس: پاسخ اسرائیل به پیشنهادهای خود را دریافت کرده‌ایم
  • اعتراف معاون پنتاگون به شکست تسلیحات ارسال شده آمریکا به اوکراین 
  • پوتین: پاسخ متقارن به تحریم‌های غرب به نفع روسیه نیست
  • پنتاگون مخفیانه موشک‌های ATACMS به اوکراین داد
  • کاخ سفید: هنوز در خصوص دیدار بایدن و اردوغان برنامه‌ریزی نشده است