Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر عصر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا این شهرستان که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و اداری در محل فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: رفتار های اجتماعی باعث کاهش ضریب فراگیری ابتلا به امیکرون شده و سهل انگاری و ساده انگاری برخی مسئولین و مردم موجب افزایش میزان ابتلا به کرونا در جامعه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی با تاکید بر اهمیت تزریق واکسن افزود: متاسفانه موضوع کرونا و امیکرون هنوز ادامه دارد و کشور درگیر آن شده و فراز و فرودهایی هم داشته‌ایم، اما دوستداران مردم و مدافعان سلامت همیشه جان برکف بوده و کمک کرده اند که از این مرحله خطر گذر کنیم، هرچند که گاهی اوقات از ضریب حساسیت ها کاسته و خیلی جدی گرفته نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه برداشت های غلط از کرونا به جامعه آسیب می زند، بیان کرد: ساده‌انگاری و سهل انگاری که در جامعه وجود دارد ناشی از عدم جدی گرفتن و مقابله با این ویروس است، متاسفانه در این زمینه هم فضای تبلیغاتی روانی و هم مدیریت جدی گرفته نشده در حالی که با دقت ویژه و اتخاذ تدابیر مناسب می‌توان مانع از افزایش و شیوع بیشتر این بیماری شد.

فرماندار اسلامشهر با انتقاد از عدم همکاری و همراهی برخی از مردم با مجموعه بهداشت و درمان در تزریق واکسن تاکید کرد: شبکه بهداشت با همکاری ادارات باید سختگیری بیشتری نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تزریق واکسن در جامعه هدف و گروه هایی که بیشتر با مردم در ارتباط هستند داشته و تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کنند.

وی با ابلاغ مهلت ۱۰ روزه برای تزریق واکسن کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی و کارخانجات فعال در شهرستان گفت: به منظور تسهیل در دسترسی مردم برای دریافت و تزریق واکسن علاوه بر افزایش ساعت کاری مراکز بهداشتی سطح روستاها و شهرهای شهرستان، مراکز تجمیعی و سیار تزریق در سطح منطقه مجدداً راه اندازی و فعالیت کنند و تمام ظرفیت ها و امکانات شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا مورد استفاده قرار گیرد.

حبیبی با تاکید بر حمایت از افراد آسیب دیده از کرونا خاطرنشان کرد: در بحث کمک‌های مومنانه و توزیع بسته های حمایتی و معیشتی در میان افراد محروم و آسیب دیده از کرونا می توان علاوه بر مجموعه سپاه و بسیج از ظرفیت خیرین و افرادی که توان مالی دارند نیز استفاده و به صورت هدفمند اقداماتی را انجام داد.     

واکسیناسیون  ۸۷ درصد از جمعیت اسلامشهر در مقابله با کرونا 

عباس امیر احمدی معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر در ادامه جلسه با ارائه آماری از وضعیت کرونا در این شهرستان، اظهار کرد: از مجموع جمعیت ساکن در شهرستان اسلامشهر بالغ بر۴۵۳ هزار نفر واجد شرایط تزریق واکسن کرونا هستند، که از این تعداد ۸۷ درصد دوز اول، ۷۳ درصد دوز دوم و تنها ۳۵ درصد دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

امیر احمدی افزود: در حال حاضر انواع مختلف واکسن کرونا در مراکز تزریق ثابت و سیار موجود است و با توجه به تعداد و زمان فعالیت ‌مراکز تزریق، سرعت دسترسی شهروندان به واکسن در سطح شهرستان اسلامشهر، کمتر از ۱۰ دقیقه است. 

وی بیان کرد: در طول شش روز گذشته تعداد ۹۰۵ نفر مبتلاء به امیکرون در شهرستان شناسایی شده و در این مدت  ۱۳ نفر نیز قربانی این ویروس منحوس شده و جان خود را از دست داده اند.

معاون شبکه بهدشت اسلامشهر گفت: در مراکز و خانه های بهداشت شهری و روستایی تا ساعت ۱۴:۳۰ ودر مراکز جامع سلامت شهرستان تا ساعت ۱۸:۳۰ برای متقاضیان و مراجعه کنندگان واکسن ترزیق می شود و در مواقع لزوم و اعلام نیاز در مراکز جمعیتی، مجتمع های مسکونی بازارچه ها و پاساژها و حتی کارخانجات و مراکز تولیدی و صنعتی شهرستان امکان اعزام و استقرار واحدهای سیار تزریق واکسن را داریم.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار شهرستان اسلامشهر تزریق واکسن کرونا ستاد مقابله با کرونا تزریق واکسن کارکنان ادارات شهرستان اسلامشهر تزریق واکسن واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۳۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبی که رئال معجزه را معنا کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دو سال پیش در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان دست به کاری بزرگ زد. کهکشانی ها که بازی رفت را در زمین سیتی 4-3 باخته بودند، باید در بازی برگشت برنده می شدند تا راهی فینال شوند اما بازی شرایطی عجیب پیدا کرد.

ریاض محرز توانست در برنابئو سیتی را پیش بیندازد و رئال مادرید باید دو گل می زد تا کار را به وقت اضافه بکشاند. در دقایقی که سیتی می توانست دو گل دیگر بزند و فرلاند مندی یک توپ گریلیش را از روی خط برگرداند، کمتر کسی تصور می کرد سیتی بازی را واگذار کند.

بازی به دقیقه 90 رسید و روی تصویر شانس پیروزی دو تیم ثبت شد. یک درصد برای رئال و 99 درصد برای سیتی ولی رئال که در دو دور قبلی رقابت ها پی اس جی و چلسی را با کامبک های بزرگ خود حذف کرده بود، یک معجزه دیگر در آستین داشت.

رودریگو به فاصله دو دقیقه توانست دو گل بزند و دنیا را شگفت زده کند. گل دوم او روی ارسال دنی کارواخال با ضربه سر را کمتر کسی باور می کرد. رئال در وقت اضافه اول توسط بنزما از روی نقطه پنالتی گل سوم را هم زد و راهی فینال شد. در بازی نهایی نیز رئال توانست لیورپول را مغلوب کند و جام چهاردهم را بالای سر ببرد.

دیگر خبرها

  • سامانه خودنویس آرامش را به بازار اجاره مسکن تزریق کرد
  • شبی که رئال معجزه را معنا کرد! (عکس)
  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • وعضیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد