Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@03:28:14 GMT

مشکلات کارخانه پارسیلون رفع و احیا شود

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۴۲۶۳

مشکلات کارخانه پارسیلون رفع و احیا شود

ایسنا/لرستان رئیس سازمان صمت لرستان گفت: مشکلات کارخانه پارسیلون رفع و احیا شود.

بهمن جعفری در حاشیه بازدید میدانی از کارخانه پارسیلون شهرستان خرم‌آباد با اشاره به اهمیت احیا این واحد، اظهار کرد: در این بازدید رفع موانع تولید کارخانه  به‌صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: معرفی سازمان مسئول برای منطقه ویژه اقتصادی خرم‌آباد از طریق استاندار محترم نیز از مواردی بود که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صمت لرستان ادامه داد: احیا شرکت پارسیلون در قالب منطقه ویژه اقتصادی از دیگر مواردی بود که در این بازدید به آن پرداخته شد.

جعفری خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف بدهی‌های شرکت به دستگاه‌های خدمات رسان در خصوص استفاده از بخشودگی نیز در این بازدید مورد توجه واقع شد.

وی اضافه کرد: همچنین قرار است طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی پارسیلون پس از تائید استاندار طی روزهای آینده در مناطق ویژه آزاد کشور ارائه شود.

رئیس سازمان صمت لرستان با اشاره به اهمیت حسابرسی واحد پارسیلون بیان کرد: در این بازدید مدیرعامل شرکت پارسیلون گزارش عملکردی از کارهای انجام شده و برنامه‌های پیش رو ارائه کرد.

جعفری قول مساعد داد که از همه توان و ظرفیت خود برای رفع مشکلات و احیا پارسیلون با حمایت استاندار لرستان استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی لرستان صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۴۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر نادر از پلنگ لرستان در قلب شب

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 تصاویری از ثبت اولین مشاهده‌ گونه با ارزش و نادر پلنگ ایرانی در سال ۱۴۰۳ توسط عکاسان حیات وحش در لرستان ثبت شده است. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • دامپروری یکی از مزیت‌های لرستان محسوب می‌شود
  • بازدید دکتر رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل در اسلامشهر
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • تصاویر نادر از پلنگ لرستان در قلب شب
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان