Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@16:10:30 GMT

یازدهمین اهدای عضو استان قزوین در سال ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۴۲۸۳

یازدهمین اهدای عضو استان قزوین در سال ۱۴۰۰

رئیس واحد اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: یازدهمین اهدای عضو در استان قزوین در سال جاری توسط ایثارگر بویین زهرایی صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ابوالفضل ابراهیمی رئیس واحد اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اعلام این خبر گفت: متوفی رضا ساروخانی ۵۰ ساله و اهل روستای صدرآباد بوئین زهرا در اثر ضربه مغزی، در بیمارستان رازی بستری شد و علیرغم تلاش هایی که برای نجات جان وی، توسط تیم درمان صورت گرفت، متاسفانه مرگ مغزی توسط اعضای تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی قزوین تایید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی تصریح کرد: با تایید مرگ مرگ مغزی فرد متوفی، برای اهدای اعضای وی از خانواده بزرگوارش رضایت گرفته شد و پس از هماهنگی های لازم توسط کوردیناتور تیم پیوند، علی چگینی، در اول اسفند ۱۴۰۰ پیکر این ایثارگر برای اهدای اعضایش، به تهران اعزام شد.

رئیس واحد اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی قزوینافزود: در همین روز کبد و کلیه های این جانبخش، به بیماران نیازمند اهدای عضو اهدا شد.

ابراهیمی ضمن آرزوی رحمت الهی برای این نجات بخش گرامی، از خانواده بزرگوار ایشان نیز به جهت انجام این کار خدا‌پسندانه و انسان دوستانه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اهدای عضو علوم پزشکی بیمارستان درمان مرگ دانشگاه علوم پزشکی خانواده ابوالفضل ابراهیمی علوم پزشکی قزوین دانشگاه علوم پزشکی قزوین اهدای عضو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • ماجرای جنجالی شدن اهدای دکترای افتخاری به رئیسی
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • ماجرای اهدای دکترای افتخاری به رئیسی و انتقادی که گاف از آب درآمد!
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد