Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:57:53 GMT

هتک حرمت مسجد ابراهیمی توسط نظامیان صهیونیست

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۴۴۰۲

هتک حرمت مسجد ابراهیمی توسط نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه به مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری یورش بردند.

منابع محلی گزارش دادند که شمار زیادی از نظامیان اشغالگر مسجد ابراهیمی را مورد هتک حرمت قرار دادند، به آن یورش بردند و در آن ویرانی ایجاد کردند.

این حمله در ادامه اعمال محدودیت‌های رژیم صهیونیستی علیه ساکنان الخلیل و جلوگیری از اقامه نماز در این مسجد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدها نفر از شهرک نشینان صهیونیست چهارشنبه شب با یورش به حرم ابراهیمی، این مکان مقدس را مورد هتک حرمت قرار داده و مراسم تلمودی خود را به مناسبت عید عرش یهودیان در آن انجام دادند.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس نسبت به پیامدهای تعرض رژیم صهیونیستی به مسجد ابراهیمی هشدار داد.

حرم ابراهیمی در شهر قدیمی الخلیل واقع در کرانه باختری تحت تسلط رژیم صهیونیستی قرار دارد. در این شهر حدود ۴۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست زندگی می‌کنند که ۱۵۰۰ نظامی اسرائیلی از آنها حفاظت می‌کنند.

از سال ۱۹۹۴ میلادی رژیم صهیونیستی مسجد و حرم ابراهیمی را میان یهودیان صهیونیست و مسلمانان تقسیم کرد به طوری که ۶۳ درصد این مکان را به یهودیان و ۳۷ درصد آن را به مسلمانان اختصاص داد. اتاق اذان مسجد نیز جزو بخشی است که به یهودیان صهیونیست اختصاص داده شده است.

کد خبر 5429474

منبع: مهر

کلیدواژه: یهودیان شهرک نشینان مسجد ابراهیمی رژیم صهیونیستی حرم ابراهیمی اوکراین روسیه ایالات متحده امریکا مسکو رژیم صهیونیستی ناتو مذاکرات وین عراق فلسطین کی یف ولادیمیر پوتین واشنگتن سوریه جو بایدن رژیم صهیونیستی مسجد ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که نیروهای لبنانی بار دیگر مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را با سلاح های مناسب هدف قرار دادند.

در این گزارش آمده است: نیروهای مقاومت اسلامی لبنان موفق شدند یک ساختمان را که نظامیان صهیونیست در منطقه اشغالی آویویم در آن پنهان شده بودند هدف قرار دهند.

در همین راستا نیروهای فلسطینی اعلام کردند که با شلیک چند خمپاره محل تجمع نظامیان صهیونیست و جنگ افزارهای آنها را هدف قرار دادند. این عملیات نیروهای فلسطینی در محورهای جحرالدیک و نتساریم به صورت موفقیت آمیزی انجام شد.

این در حالی است که جنگنده های رژیم صهیونیستی علاوه بر بمباران بخش های مختلف نوار غزه بار دیگر جنوب لبنان را نیز هدف قرار دادند. خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که جنگنده های رژیم صهیونیستی اطراف منطقه الخیام در جنوب لبنان را بمباران کردند.

علاوه بر آن، منطقه کفرکلا واقع در جنوب لبنان نیز طی بامداد امروز شاهد یک حمله هوایی از سوی جنگنده های متجاوز صهیونیستی بود. روز گذشته رسانه‌های خبری گزارش دادند که بیش از ۳۰ موشک از سمت جنوب لبنان به سمت منطقه‌های اشغالی اصبع الجلیل و الجلیل علیا شلیک شد.

همچنین صدای آژیر خطر در منطقه‌های اشغالی کریات شمونه و اطراف آن در اصبع الجلیل به صدا درآمد.

خبرنگار شبکه المیادین مستقر در جنوب لبنان نیز گزارش داد که حین این حمله موشکی گسترده، سامانه موشکی گنبد آهنین در منطقه اشغالی اصبع الجلیل فعال شد اما نتوانست اکثر موشک های شلیک شده از سمت لبنان را رهگیری کند و این موشک ها به اهداف مورد نظر خود اصابت کردند.

کد خبر 6092705

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد
  • تصمیم‌گیری تل‌آویو درباره تبادل اسرا و حمله به رفح طی ۲ یا سه روز
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست