Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@11:49:34 GMT

مرگ مرموز ۲ دخترعمو در چاه ۹۰ متری

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۴۵۷۶

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از جام‌جم، فائزه ۱۹ساله و جمیله ۱۴ساله با هم دخترعمو بودند. آنها و خانواده‌هایشان در شهر دبیران زرین‌دشت در جنوب‌شرقی استان فارس زندگی می‌کردند. آنها با هم ارتباط خوبی داشتند و هرازگاهی به باغ زیتون می‌رفتند.

صدای شادی‌‌هایشان همیشه در باغ و میان درختان می‌پیچید. صبح جمعه بیست‌ونهم بهمن امسال درحالی‌که خانه‌هایشان یک‌کیلومتری با هم فاصله داشت بیرون زدند و تصمیم گرفتند برای تفریح به باغ زیتون بروند و زود بازگردند اما ساعاتی گذشت و از آنها خبری نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده‌ها دل‌نگران شده و به جست‌وجویشان پرداختند تا این‌که همان شب اجساد آنها که درون چاه کشاورزی در منطقه دشت‌خاک زرین‌دشت افتاده بود با کمک غواصان و نیروی آتش‌نشانی پیدا شد. مرگ آنها مشکوک و معلوم نبود چطور این بلا سرشان آمده و باعث شده فوت کنند و خانواده‌هایشان داغدار شوند.

عموی این دو دختر درباره حادثه به خبرنگار جام‌جم گفت: فائزه ۱۹ساله و سومین فرزند برادرم بود. جمیله ۱۴ساله هم تنها دختر و اولین فرزند برادر دیگرم بود. آنها برادرزاده‌های مهربانم بودند. آن‌دو مثل دو خواهر و همیشه با هم بودند. بیشتر مواقع به باغ زیتون می‌رفتند.

صبح جمعه بیست‌ونهم بهمن امسال، با سوار شدن به موتورسیکلتی که در خانه بود راهی باغ زیتون شدند. قرار بود تفریحی کنند و بازگردند اما خانواده هردو برادرم هرچه منتظر شدند، خبری از آنها نشد و دل‌نگران شده بودند.

 ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح که شد، برادر فائزه برای یافتن آنها راهی باغ زیتون شد. وقتی به آنجا رسید خواهر و دخترعمویش آنجا نبودند. شروع به جست‌وجو در آن اطراف کرد تا این‌که بعد از طی مسافتی موتورسیکلتی که آنها با خودشان برده بودند را در فاصله‌ای نزدیک یک چاه کشاورزی پیدا کرد.

 عموی داغدیده ادامه داد: برادرزاده‌ام اطراف را جست‌وجو کرد اما آنها را پیدا نکرد و به سمت چاه که آب داشت به راه افتاد. وقتی به آنجا رسید، دید که کفش آنها اطراف چاه افتاده اما خبری از خواهر و دخترعمویش نبود. وحشت‌زده بود و خودش را به خانه رساند.

می‌ترسید آن‌دو به داخل چاه افتاده باشند. او ماجرا را به ما گفت و من همراه خانواده دو برادرم برای یافتن دو دختر به محلی که کفش‌هایشان افتاده و موتورسیکلت پیدا شده بود رفتیم. اطراف را جست‌وجو کردیم اما نبودند. از آتش‌نشانی کمک خواستیم. عمق چاه بالای ۹۰متر می‌شد. آتش‌نشان‌ها سعی کردند وارد چاه شوند که موفق نشدند.

 وی گفت: به‌درستی معلوم نبود به داخل چاه افتاده‌اند یا نه. سرانجام با دوربین‌های مجهز توانستند داخل چاه کشاورزی را بررسی کنند و اطمینان یافتند که دو نفری در چاه افتاده‌اند.

در اجرای این عملیات، تیم غواصی سپاه المهدی جهرم، آتش‌نشانی داراب، اورژانس و نیروی‌های انتظامی حضور داشتند و بعد از حدود شش ساعت توانستند وارد چاه شوند و دو برادرزاده‌ام را از آنجا خارج کنند. متاسفانه هردو فوت شده بودند. اجساد آن دو به پزشکی‌قانونی منتقل شد.

هنوز نمی‌دانیم چه اتفاقی برای آنها افتاده و چطور به داخل چاه افتاده و فوت شده‌اند. پلیس در حال تحقیق در این‌باره است.

منبع: جام جم این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد چاه دختر جوان مرگ مشکوک سقوط در چاه اخبار مرتبط مادر و دختر به علت سقوط در چاه جان باختند پسرعمو، دخترعموی ۵ساله‌اش را در چاه انداخت سقوط یک زن در چاه لحظه خارج کردن کودک مراکشی از چاه پس از پنج روز + فیلم مرگ پسر جوان در انفجار مرموز بمب روایت قتل دختر عکاس از سوی خواستگار سمج ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها احتمال تحریم های گسترده تکنولوژی امریکا علیه روسیه صفحه اول روزنامه های امروز (۱۴۰۰/۱۲/۰۲) هشدار سازمان جهانی بهداشت به میزان مرگ و میر اومیکرون خواص بی نظیر آواکادو برای سلامتی آزیترومایسین هیچ اثری در بهبود شرایط بیماران کرونایی ندارد موج مرگ و میر د‌و تا چهار هفته بعد از پیک ابتلا رخ می دهد غذا‌هایی که از ریزش مو جلوگیری می کنند چگونه پست های آرشیوی اینستاگرام را مشاهده کنیم؟ قاچاق پوشاک به نیم میلیارد دلار رسید! مدارک مورد نیاز برای دریافت ارز دانشجویی چیست؟ ممنوعیت واردات مرغ و تخم‌مرغ به کویت نباید همسایه هراسی را در تجارت ترویج داد برنامه افزایش حجم تجارت ایران و ازبکستان تا یک میلیارد دلار تاکید وزیر راه با همتای قطری برای ایجاد خط کشتیرانی منظم مردم سال آینده نیز یارانه دریافت می‌کنند از دنیای جذاب متاورس چه می دانید؟ لزوم تدوین نقشه راه همکاری اقتصادی ایران و ازبکستان تاکید ازبکستان بر تهاتر کالا با ایران قیمت برنج ایرانی و خارجی (جدول) روسیه حریم هوایی شمال دریای سیاه را بست پیشنهاد راه اندازی قرارگاه فرزند‌آوری توسط لاله افتخاری قیمت خودروهای سانگ یانگ + جدول قیمت کامل (۱ اسفند ۱۴۰۰) صحبت درباره حمله مسکو طی روزهای آینده بی مورد است هشدار هواشناسی به عشایر، زنبورداران و باغداران آمریکا پیشنهادهای جدی برای امنیت روسیه دارد پوتین به اوکراین اکتفا نخواهد کرد گرانفروشی برنج در فروشگاه های زنجیره ای! + فیلم خطای فردی نباید به جامعه هنری تعمیم داده شود یک سال زندان؛ جریمه اهانت به پرچم عربستان امضای ۴ توافقنامه راه بین ایران و قطر قیمت خودروهای زوتی + جدول قیمت کامل (۱ اسفند ۱۴۰۰) افزایش تبادلات کشاورزی با تشکیل کمیته مشترک ایران و ازبکستان ایرادات شورای نگهبان به لایحه رتبه بندی معلمان رفع شد تفاوت قیمت ۸ میلیونی مدل های مختلف آبمیوه گیری + جدول از هر دقیقه برای منصرف کردن پوتین استفاده خواهیم کرد قیمت خودروهای هن تنگ + جدول قیمت کامل (۱ اسفند ۱۴۰۰) نمایشگاه بین المللی «معدن و صنایع معدنی» بارش برف، باران در ۲۲ استان سهام استقلال و پرسپولیس چند؟ / همه چیز درباره بورسی شدن سرخابی ها بارش ۵۷ سانتی متری برف در چهارمحال و بختیاری قیمت خودروهای فوتون + جدول قیمت کامل (۱ اسفند ۱۴۰۰) ارزان ترین یخچال فریزر های بازار (جدول) دولت سیزدهم دنبال مسدود کردن اینترنت نیست آغاز تخریب بناهای بستر رودخانه های تهران قیمت خودروهای جک + جدول قیمت کامل (۱ اسفند ۱۴۰۰) در مذاکرات وین همه گره‌ها امکان گشایش با مذاکره دارد بیماری ژنتیکی که در میانسالی زوال عقل می آورد! تجربه سفر نورزی با قطار به قشم چقدر هزینه دارد؟ + جدول تورم کاهش یافت اما... / افزایش قیمت نان رکورد ۷ ساله را شکست چین: تلاش‌ها برای کاهش اختلافات در مذاکرات جریان دارد بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: چاه دختر جوان مرگ مشکوک سقوط در چاه جدول قیمت کامل قیمت خودروهای ۱ اسفند ۱۴۰۰ چاه افتاده باغ زیتون داخل چاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت +جدول

قیمت خودرو امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به روزهای کاری اخیر، کار خود را با ثبات آغاز کرده است. اغلب محصولات بازار تغییری ندارند و برخی دیگر، افت‌وخیز جزئی را تجربه می‌کنند.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو امروز، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به روزهای گذشته نوسان چندانی ندارد. خودروهای داخلی و مونتاژی بازار غالباً تغییر قیمتی تجربه نمی‌کنند، اما در این میان برخی از محصولات بازار با افت‌وخیز ناچیز همراه شدند.

شاید بتوان نوسانات نرخ ارز را در چند ماه اخیر مهم‌ترین محرک بازار خودرو دانست. بر همین اساس روز گذشته قیمت دلار افت قابل توجهی را تجربه کرد و احتمالاً رکود عمیق بازار خودرو امروز به دلیل همین کاهش نرخ دلار است.

با توجه به قیمت‌های وب‌سایت ایران‌جیب، بازار خودرو از ابتدای روز جاری با ثبات گزارش می‌شود.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودرو امروز تغییر چندانی نسبت به روز گذشته ندارد.

اطلس یکی از جدیدترین محصولات سایپا است که از ابتدای روز سه میلیون تومان ارزان‌تر شده و با نرخ ۵۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G با سانروف خودروی رده بالای این شرکت به شمار می‌رود که از ابتدای روز افت هفت میلیون تومانی را به ثبت رسانده و با ۷۵۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو پارس معمولی یکی از محبوب‌ترین‌های بازار داخلی است که از صبح امروز رکورد افزایش قیمت را زد. این سدان ایرانی ۲۸ میلیون تومان گران‌تر از روز گذشته و با ۶۹۴ میلیون تومان معامله می‌شود.

تارا اتوماتیک V۴ یکی از سدان‌های لوکس ایران خودرو در بازار داخلی‌ها به شمار می‌رود. این خودرو هم از صبح امروز پنج میلیون تومان افت قیمت داشته و با یک میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای خارجی

قیمت خودروهای مونتاژی و وارداتی نیز به تبعیت از داخلی‌های بازار، نوسان بالایی ندارد.

ام‌وی‌ام X۲۲ پرو دستی یکی از ارزان‌ترین کراس‌اوورهای مونتاژی بازار محسوب می‌شود که هیچ تغییری ندارد و با همان نرخ ۹۵۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

جک S۵ نیوفیس محصول محبوب کرمان موتور نیز از ابتدای امروز تغییر قیمتی نداشته و به قیمت یک میلیارد و ۶۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ام‌وی‌ام X۵۵ Pro کراس‌اوور مونتاژی مدیران‌خودرو محصول پرحاشیه این روزهای بازار است که ۲۲ میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان‌تر شده و با یک میلیارد و ۵۸۸ میلیون تومان معامله می‌شود.

هونگچی H۵ محصول وارداتی و لوکس گروه بهمن به شمار می‌رود که اخیراً موفق به دریافت پلاک شد و از ابتدای امروز با افت ۹۵ میلیون تومانی، رکورد کاهش قیمت را در بازار نصیب خود کرد و به کانال پنج میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان رسید.

منبع:تجارت‌نیوز

دیگر خبرها

  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت شاهین دنده ای و اتومات +جدول
  • قیمت پژو پارس افزایش یافت +جدول
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۲۱ تهران +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت +جدول
  • شاهین صفر و دست‌دوم هم‌قیمت شدند! + جدول قیمت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول
  • قیمت جدید انواع باتری خودرو +جدول
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟