Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ردپای مرد موتورسوار  رازگشایی از قتل  اعتراف به کشتن مرد فرش‌فروش

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از پنجشنبه هفته‌گذشته و با گزارش ناپدید‌شدن ‌مرد میانسالی به نام علیداد در مشهد در دستور کار پلیس قرار گرفت. پسر این مرد در شکایت خود به ماموران گفت: پدرم در کنار خانه‌مان یک مغازه فرش‌فروشی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز ظهر مردی با یک موتورسیکلت مقابل مغازه پدرم آمد و او را برای دیدن فرش با خود برد.

بعد از آن دیگر پدرم به خانه بازنگشت. سابقه نداشت پدرم طولانی‌مدت بی‌خبر مغازه را ترک کند. به همین دلیل احتمال می‌دهم اتفاقی تلخ برای او رخ داده باشد.

پس از این شکایت، ماموران تحقیقات خود را آغاز کرده و متوجه شدند علیداد از کاسبان سرشناس و خوشنام منطقه است و با کسی اختلاف و درگیری نداشته است. از سوی دیگر با توجه به اینکه با خانواده‌اش تماسی گرفته نشده بود، احتمال گروگانگیری با قصد اخاذی رنگ باخت.

 ردپای مرد موتورسوار

ماموران به بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته منطقه پرداخته و متوجه شدند ‌مرد جوانی با شلوار پلنگی ابتدا سراغ مرد فرش‌فروش رفته و او را سوار موتور کرده و با خود برده بود. او مدتی بعد دوباره به مقابل مغازه مرد فرش فوش آمده و چند تخته فرش را داخل خودروی وانتی گذاشته و برده بود.

با ردیابی خودروی وانت‌، ماموران خیلی زود راننده او را شناسایی و دستگیر کردند. مرد راننده در تحقیقات منکر اطلاع از سرنوشت مرد فرش‌فروش شد و گفت: مردی با پرداخت ۳۰هزار تومان از من خواست چند تخته فرش را به خانه‌ای در محله گلشهر ببرم که قبول کردم و از ماجرای آدم‌ربایی خبر ندارم.

با شناسایی خانه مورد‌نظر در محله گلشهر تیم جنایی راهی آنجا شده و بازپرس جنایی دستور داد تا زمان بازگشت مرد موتورسوار به آنجا، منتظر مانده و وارد خانه نشوند. شامگاه جمعه مرد موتورسوار به خانه ویلایی دو طبقه وارد شد که همان لحظه در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

 رازگشایی از قتل

او که شوکه شده بود منکر اطلاع از سرنوشت پیرمرد شد. ماموران با دستور قضایی با بازرسی خانه پرداخته و جسد مرد فرش‌فروش را در میان یکی از فرش‌های سرقت‌شده از مغازه در طبقه‌بالای خانه پیدا کردند. آثار درگیری روی بدن این مرد وجود داشت.

متهم به نام جلیل در بازجویی‌های ابتدایی منکر قتل شد و گفت: من فقط اتهام ربودن مرد فرش‌فروش و سرقت فرش از مغازه‌اش و پول از حساب بانکی‌اش را قبول دارم اما مرتکب قتل نشده‌ام. یکی از دوستانم که الان فراری است با مقتول درگیر شد و او را کشت.

با بررسی‌های مقدماتی در صحنه قتل‌، متهم به بازداشتگاه منتقل شد و قاضی محمد عارفی‌راد، بازپرس جنایی مشهد دستور داد جسد به پزشکی‌قانونی منتقل شود تا کارشناسان علت اصلی مرگ او را مشخص کنند.

 اعتراف به کشتن مرد فرش‌فروش

دو روز پس از افشای این جنایت و در حالی که در تحقیقات مشخص شده بود، جلیل همدستی ندارد بازرس جنایی به تحقیق از او در شعبه‌۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد پرداخت.

جلیل ابتدا ادعاهای قبلی خود را تکرار کرد اما وقتی با دلایل بازپرس روبه‌رو شد‌، سکوت خود را شکست و به قتل اعتراف کرد و این‌بار مدعی شد ‌که پس از درگیری با مقتول و در دفاع از خود مرتکب قتل او شده است.

متهم با دستور بازپرس عارفی‌راد به پلیس آگاهی منتقل شد تا تحقیقات از وی ادامه پیدا کرده و به‌زودی صحنه قتل را بازسازی کند.

منبع: جام جم این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد قتل قاتل گروگان گیری اخبار مرتبط زیرکی زن همسایه دست قاتل را رو کرد! قاتل آتش‌افروز در بیمارستان بستری شد مواجهه فرزند شهید رنجبر قاتل پدرش تصویری از قاتل شهید رنجبر پس از دستگیری قاتل دختر دانشجو در یک قدمی چوبه دار نامی در تاریخ جنایات بشری / «خفاش شب» که بود و چرا زنان را می‌کشت؟ (قسمت اول) ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها احتمال تحریم های گسترده تکنولوژی امریکا علیه روسیه صفحه اول روزنامه های امروز (۱۴۰۰/۱۲/۰۲) هشدار سازمان جهانی بهداشت به میزان مرگ و میر اومیکرون خواص بی نظیر آواکادو برای سلامتی آزیترومایسین هیچ اثری در بهبود شرایط بیماران کرونایی ندارد موج مرگ و میر د‌و تا چهار هفته بعد از پیک ابتلا رخ می دهد غذا‌هایی که از ریزش مو جلوگیری می کنند چگونه پست های آرشیوی اینستاگرام را مشاهده کنیم؟ قاچاق پوشاک به نیم میلیارد دلار رسید! مدارک مورد نیاز برای دریافت ارز دانشجویی چیست؟ ممنوعیت واردات مرغ و تخم‌مرغ به کویت نباید همسایه هراسی را در تجارت ترویج داد برنامه افزایش حجم تجارت ایران و ازبکستان تا یک میلیارد دلار تاکید وزیر راه با همتای قطری برای ایجاد خط کشتیرانی منظم مردم سال آینده نیز یارانه دریافت می‌کنند از دنیای جذاب متاورس چه می دانید؟ لزوم تدوین نقشه راه همکاری اقتصادی ایران و ازبکستان تاکید ازبکستان بر تهاتر کالا با ایران قیمت برنج ایرانی و خارجی (جدول) روسیه حریم هوایی شمال دریای سیاه را بست پیشنهاد راه اندازی قرارگاه فرزند‌آوری توسط لاله افتخاری قیمت خودروهای سانگ یانگ + جدول قیمت کامل (۱ اسفند ۱۴۰۰) صحبت درباره حمله مسکو طی روزهای آینده بی مورد است هشدار هواشناسی به عشایر، زنبورداران و باغداران آمریکا پیشنهادهای جدی برای امنیت روسیه دارد پوتین به اوکراین اکتفا نخواهد کرد گرانفروشی برنج در فروشگاه های زنجیره ای! + فیلم خطای فردی نباید به جامعه هنری تعمیم داده شود یک سال زندان؛ جریمه اهانت به پرچم عربستان امضای ۴ توافقنامه راه بین ایران و قطر قیمت خودروهای زوتی + جدول قیمت کامل (۱ اسفند ۱۴۰۰) افزایش تبادلات کشاورزی با تشکیل کمیته مشترک ایران و ازبکستان ایرادات شورای نگهبان به لایحه رتبه بندی معلمان رفع شد تفاوت قیمت ۸ میلیونی مدل های مختلف آبمیوه گیری + جدول از هر دقیقه برای منصرف کردن پوتین استفاده خواهیم کرد قیمت خودروهای هن تنگ + جدول قیمت کامل (۱ اسفند ۱۴۰۰) نمایشگاه بین المللی «معدن و صنایع معدنی» بارش برف، باران در ۲۲ استان سهام استقلال و پرسپولیس چند؟ / همه چیز درباره بورسی شدن سرخابی ها بارش ۵۷ سانتی متری برف در چهارمحال و بختیاری قیمت خودروهای فوتون + جدول قیمت کامل (۱ اسفند ۱۴۰۰) ارزان ترین یخچال فریزر های بازار (جدول) دولت سیزدهم دنبال مسدود کردن اینترنت نیست آغاز تخریب بناهای بستر رودخانه های تهران قیمت خودروهای جک + جدول قیمت کامل (۱ اسفند ۱۴۰۰) در مذاکرات وین همه گره‌ها امکان گشایش با مذاکره دارد بیماری ژنتیکی که در میانسالی زوال عقل می آورد! تجربه سفر نورزی با قطار به قشم چقدر هزینه دارد؟ + جدول تورم کاهش یافت اما... / افزایش قیمت نان رکورد ۷ ساله را شکست چین: تلاش‌ها برای کاهش اختلافات در مذاکرات جریان دارد بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قتل قاتل گروگان گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت شاهین چند شد؟ +جدول

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای شاهین به دست خواهید آورد.

به گزارش مشرق، در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ صفر امروز نوزدهم اردیبهشت ۷۶۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ این در حالی است که قیمت شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ با کارکرد ۸ هزار کیلومتر ۷۲۰ میلیون تومان اعلام شده است.

برند مدل کارکرد قیمت (تومان)
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ صفر ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ صفر ۷۲۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۳ صفر ۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۳ صفر ۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۳ صفر ۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۱ ۱۵,۰۰۰ ۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ ۸,۰۰۰ ۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۱ ۱۳,۴۰۰ ۶۹۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۱ ۲۷,۰۰۰ ۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰

منبع:اقتصادآنلاین

دیگر خبرها

  • قیمت شاهین چند شد؟ +جدول
  • تکان شدید قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، دنا، رانا و کوییک + جدول
  • قاتل: زنم را به خاطر پدر زنم کشتم!
  • فروش فوری خودرو ریسپکت ۲ ویژه خودرو فرسوده +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۹ اردیبهشت + جدول
  • این خودرو یک‌دفعه ۹۰ میلیون گران شد/ جدول قیمت
  • دختربچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را سلاخی کرد | کشف فیلم‌های خشن و جنایی در موبایل دختربچه قاتل
  • نوسان چشمگیر قیمت ها در بازار خودرو؛ کدام خودرو ۹۰ میلیون تومان گران شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت قطعی ۲ خودروی برقی در سامانه یکپارچه خودرو+ جدول
  • شرایط جدید فروش و پیش فروش ۱۰ محصول سایپا اعلام شد+ جدول