Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@10:26:37 GMT

مسابقه فوتسال قهرمانی کارگران استان یزد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۴۶۸۰

مسابقه فوتسال قهرمانی کارگران استان یزد آغاز شد

مسئول روابط عمومی هیات ورزشی کارگری استان یزد گفت: این رقابت ها با همکاری تیم‌های کارگری یزد و ۱۱ شهرستان‌ پیگیری می‌شود و در پایان از هر گروه ۲ تیم به مرحله نهایی صعود می‌کند.

علیرضا مولایی در حاشیه شروع مسابقه یادشده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله نهایی رقابت‌ها که تا هفته کار و کارگر در اردیبهشت‌ماه سال آینده

(۱۴۰۱ ) ادامه دارد به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: در اولین شب رقابت ها با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا که با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد، تیم فوتسال سنگ‌آهن بافق موفق شد حریف خود تیم ایفا سرام اردکان را سه بر ۲ شکست دهد و سلک‌باف یزد هم پنج بر سه از سد بنیادبتن گذشت.

این فعال ورزشی اظهارکرد: برگزاری مسابقه های فوتبال و فوتسال جزو برنامه‌ های مهم و محوری ورزش کارگران استان است که همه ساله با همکاری واحد های کارگری برای توسعه ورزش ، ایجاد نشاط و سلامتی جامعه هدف برگزار می‌شود.

مولایی به اهمیت فعالیت‌های ورزشی در کنار برنامه‌های فرهنگی در این مجموعه اشاره کرد و همکاری مسئولان و دست‌اندرکاران واحدهای کارگری را برای تحقق اهداف و برنامه‌ها خواستار شد.

حدود ۶۰ درصد جمعیت استان یزد را جامعه کارگری  تشکیل می‌دهد.

استان یزد یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در ۲۴ شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می‌کنند. 

برچسب‌ها فوتسال فدراسیون های ورزشی یزد وزارت ورزش و جوانان جامعه اسلامی کارگران بافق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال فدراسیون های ورزشی یزد فوتسال فدراسیون های ورزشی یزد وزارت ورزش و جوانان جامعه اسلامی کارگران بافق استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس یادگاری کارگران با رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین، سی‌وپنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه، صبح سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ) با حضور «آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور برگزار شد.

رئیس جمهور رئیس جمهور رئیس جمهور کد خبر 848370 منبع: ایرنا برچسب‌ها کارگری کارگران خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم ايران خودرو

دیگر خبرها

  • عکس یادگاری کارگران با رئیسی
  • شمسایی: خوشحالم با جام برگشتم/ برای ادامه همکاری باید جمع بندی کنیم+فیلم
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !