Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی عملیات اجرایی احداث دو واحد دامپروری در بخش آبش‌احمد شهرستان‌ کلیبر و شهرستان خداآفرین هرکدام با سرمایه‌گذاری ۳۱۵ میلیارد تومان با حضور استاندار آذربایجان شرقی آغاز شد.

ظرفیت این دو واحد دامپروری در مجموع ۱۲هزار راس دام است که ۶۰۰۰ راس آن دام مولد بوده و پس از بهره‌برداری توان تولید سالانه ۷۰۰۰ تن شیر و ۱۰۰۰ تن گوشت را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو واحد توسط شرکت کشت و دامداری فکا وابسته به شستا در ۶۵ هکتار زمین و در مدت دو سال احداث می‌شود و با تکمیل آنها برای ۲۶۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم کلنگ‌زنی این دو واحد در محل سد ارسباران، از ابراز لطف و محبت عشایر قدردانی کرد و گفت: طی سفر دو روزه به منطقه ارسباران، مسایل و نیازهای منطقه را با حضور ۱۱ نفر از مدیران کل استان بررسی کردیم و تصمیمات لازم اتخاذ شد و پیگیری خواهد شد تا در بازه دو ساله جهش در وضعیت منطقه را شاهد باشیم.

عابدین خرّم اظهار کرد: در این دو روز قریب به چهار هزار میلیارد تومان پروژه در سه شهرستان در بخش‌های گردشگری، جاده‌سازی، آب و کشاورزی شروع شد.

وی خاطرنشان کرد: استعداد این منطقه در حدی است که می‌تواند به نگین گردشگری و منابع طبیعی کشور تبدیل شود؛ اولویت ما هم پروژه‌هایی است که اشتغال‌زایی را بدون تخریب منابع طبیعی و مواهب محیط زیست ایجاد کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، خرّم تاکید کرد: اولویت دولت سیزدهم، خدمات‌دهی به مناطق محروم و مرزی است تا شاخص‌های این مناطق به متوسط کشوری برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استاندار آذربایجان شرقی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی دو واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۴۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر