Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال الغرافه قطر در شبی که سعید عزت‌اللهی را بخاطر آسیب دیدگی در اختیار نداشت، از ساعت ۱۹:۲۵ شب گذشته در استادیوم سعود بن عبدالرحمن، در حالی یکی از مسابقات هفته نوزدهم لیگ ستارگان را مقابل الوکره برگزار کرد که این تیم از امید ابراهیمی در ترکیب ابتدایی خود بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان آندره‌آ استراماچونی بازی را بهتر از یاران ابراهیمی شروع کردند و موفق شدند گل اول بازی را در دقیقه ۴ روی حرکت سریع همام احمد از جناح چپ، ارسال او و شوت والی سفیان هنی به کنج دروازه الوکره به ثمر رسانند.

الوکره که در تلاش برای حفظ رتبه سوم جدول بود، پس از این گل نمایش هجومی‌تری ارائه داد و در دقیقه ۲۳ روی یک حمله سریع با پاس در عمق امید ابراهیمی به حازم شحاته و پاس در عرض او برای محمد بن‌یطو، توسط این بازیکن به گل تساوی مقابل الغرافه رسید.

یاران ابراهیمی در دقایق تلف شده نیمه اول یک گل زدند که VAR آن را رد کرد ولی پس از اینکه الغرافه در دقیقه ۵۴ عمرو سراج را بخاطر اخراج از دست داد و ۱۰ نفره شد، الوکره بازی را کاملا در دست گرفت و در دقایق ۶۰ و ۷۰ دو گل به ثمر رساند تا برد خانگی خود را تقریبا قطعی کنند.

شیخ دیاباته، مهاجم سابق استقلال و حال حاضر الغرافه در دقیقه ۸۴ یک موقعیت مسلم گلزنی را در مقابل دروازه خالی الوکره از دست داد ولی در ثانیه‌های پایانی این تیم توانست گل دوم را بزند و اختلاف را کمتر کند.

یاران ابراهیمی که دیدار اخیرشان مقابل قطر اس. سی را واگذار کرده بودند، در دیدار امشب به برد ارزشمند ۳ بر ۲ برابر الغرافه دست یافتند تا ۳۴ امتیازی شوند و در جایگاه سوم جدول لیگ ستارگان قطر بمانند؛ شاگردان استراماچونی هم با این باخت ۲۷ امتیازی و در رتبه ششم ایستادند.

امید ابراهیمی، هافبک ایرانی الوکره امشب شانزدهمین بازی فصل خود در لیگ ستارگان قطر را مقابل الغرافه انجام داد و یک کارت زرد هم دریافت کرد، اما سعید عزت‌اللهی پس از انجام سه بازی برای الغرافه به دلیل آسیب دیدگی در فهرست تیمش نبود.

منبع: ورزش3 این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد امید ابراهیمی الغرافه استراماچونی دیاباته اخبار مرتبط شکست تحقیرآمیز استراماچونی با عزت اللهی و دیاباته مقابل السد ۱۰ نفره! سعید عزت اللهی رسما به الغرافه پیوست برتری الوکره مقابل الاهلی در لیگ قطر ارزش فوتبالیست های ایرانی چقدر است؟ + عکس تمجید استراماچونی از مدافع سابق پرسپولیس شباهت عجیب استقلال مجیدی و استراماچونی ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها ابراهیمی برنده دوئل با دیاباته و استراماچونی گلزنی انصاری فرد برای آاک آتن با فرصت طلبی + ویدیو سایدبای ساید سامسونگ چند؟ (جدول) تاثیر مصرف آنتی بیوتیک بر میکروب های روده پس از اشغال به تحریم ها نیازی نداریم رزمایش آمریکا و لهستان در نزدیکی اوکراین چرا قیمت نفت ریزش کرد؟ چه کسانی با حذف ارز ترجیحی سبد معیشتی دریافت می کنند؟ برکناری افرادی که در برابر طرح آزادسازی ساحل مقاومت کنند جاده چالوس همچنان مسدود است توافق به سود همه طرف‌ ها است احتمال تحریم های گسترده تکنولوژی امریکا علیه روسیه صفحه اول روزنامه های امروز (۱۴۰۰/۱۲/۰۲) هشدار سازمان جهانی بهداشت به میزان مرگ و میر اومیکرون خواص بی نظیر آواکادو برای سلامتی آزیترومایسین هیچ اثری در بهبود شرایط بیماران کرونایی ندارد موج مرگ و میر د‌و تا چهار هفته بعد از پیک ابتلا رخ می دهد غذا‌هایی که از ریزش مو جلوگیری می کنند چگونه پست های آرشیوی اینستاگرام را مشاهده کنیم؟ قاچاق پوشاک به نیم میلیارد دلار رسید! مدارک مورد نیاز برای دریافت ارز دانشجویی چیست؟ ممنوعیت واردات مرغ و تخم‌مرغ به کویت نباید همسایه هراسی را در تجارت ترویج داد برنامه افزایش حجم تجارت ایران و ازبکستان تا یک میلیارد دلار تاکید وزیر راه با همتای قطری برای ایجاد خط کشتیرانی منظم مردم سال آینده نیز یارانه دریافت می‌کنند از دنیای جذاب متاورس چه می دانید؟ لزوم تدوین نقشه راه همکاری اقتصادی ایران و ازبکستان تاکید ازبکستان بر تهاتر کالا با ایران قیمت برنج ایرانی و خارجی (جدول) روسیه حریم هوایی شمال دریای سیاه را بست پیشنهاد راه اندازی قرارگاه فرزند‌آوری توسط لاله افتخاری قیمت خودروهای سانگ یانگ + جدول قیمت کامل (۱ اسفند ۱۴۰۰) صحبت درباره حمله مسکو طی روزهای آینده بی مورد است هشدار هواشناسی به عشایر، زنبورداران و باغداران آمریکا پیشنهادهای جدی برای امنیت روسیه دارد پوتین به اوکراین اکتفا نخواهد کرد گرانفروشی برنج در فروشگاه های زنجیره ای! + فیلم خطای فردی نباید به جامعه هنری تعمیم داده شود یک سال زندان؛ جریمه اهانت به پرچم عربستان امضای ۴ توافقنامه راه بین ایران و قطر قیمت خودروهای زوتی + جدول قیمت کامل (۱ اسفند ۱۴۰۰) افزایش تبادلات کشاورزی با تشکیل کمیته مشترک ایران و ازبکستان ایرادات شورای نگهبان به لایحه رتبه بندی معلمان رفع شد تفاوت قیمت ۸ میلیونی مدل های مختلف آبمیوه گیری + جدول از هر دقیقه برای منصرف کردن پوتین استفاده خواهیم کرد قیمت خودروهای هن تنگ + جدول قیمت کامل (۱ اسفند ۱۴۰۰) نمایشگاه بین المللی «معدن و صنایع معدنی» بارش برف، باران در ۲۲ استان سهام استقلال و پرسپولیس چند؟ / همه چیز درباره بورسی شدن سرخابی ها بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: امید ابراهیمی الغرافه استراماچونی دیاباته امید ابراهیمی عزت اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۴۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!

به گزارش “ورزش سه”، در صورتی که ملوان و ذوب‌آهن موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان خود شوند، جایگاه خود را در جدول بهبود خواهند بخشید. از یک سو ملوان اختلاف خود با نزدیکترین تعقیب‌کننده را به شش امتیازی افزایش می‌دهد و ذوب‌آهن نیز به رتبه ششمی امیدوار می‌شود.

نکته جالب اینکه ذوب‌آهن این هفته در مقابل استقلال قرار خواهد گرفت و در صورت کسب امتیاز سرنوشت قهرمانی را هم تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

ملوان نیز در دیدار با هوادار به دنبال کسب پیروزی خواهد بود و با کسب سه امتیاز، هوادار را دوباره در منطقه خطر قرار خواهد داد.

در این بین مهدی تارتار امید زیادی دارد تا در صورت برد مقابل هوادار، تیم تراکتور در خوزستان متوقف شود تا تیم او به رتبه سوم جدول رده‌بندی صعود کند.

ذوب‌آهن در این هفته برای حفظ جایگاه هفتمی نیاز به کسب امتیاز از استقلال دارد وگرنه حتی ممکن است تا جایگاه دهم نیز پایین برود.

دیگر خبرها

  • قیمت شاهین دنده ای و اتومات +جدول
  • قیمت پژو پارس افزایش یافت +جدول
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • تقابل گل‌گهر و شمس آذر برنده نداشت
  • شاهین صفر و دست‌دوم هم‌قیمت شدند! + جدول قیمت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول
  • گل‌گهر- شمس آذر؛ دوئل همسایه‌ها در سیرجان