Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@18:51:25 GMT

ارتش نیجریه ۱۲ کودک را در نیجر هدف قرار داد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۴۸۷۸

ارتش نیجریه ۱۲ کودک را در نیجر هدف قرار داد

آفتاب‌‌نیوز :

 یک فرماندار محلی در نیجر امدعی شد که در حمله هوایی ارتش نیجریه به راهزنان در منطقه مارادی در جنوب نیجر، ۷ کودک به اشتباه کشته و ۵ تن دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش اسپوتنیک،فرماندار منطقه مارادی به خبرگزاری فرانسه گفت: یک اشتباه در حملات هوایی نیجریه در روستای ناشادی در نیجر منجر به کشته شدن کودکان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در این حمله ١٢ کودک قر بانی شدند؛ ۷ کودک کشته و ٥ تن دیگر زخمی شدند. وی تاکید کرد که چهار کودک در دم جان باختند و سه کودک دیگر هنگام انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان باختند.

چندین شهر منطقه مارادی در نیجر به شدت تحت تأثیر خشونت باندهای و گروه‌های مسلح نیجریه در ایالت‌های کاتسینا، سوکوتو و زامفارا قرار دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نیجریه کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۴۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در غزه

ارتش رژیم صهیونیستی رسما به کشته شدن دو نظامی دیگر خود در درگیری‌های روز گذشته در مرکز نوار غزه اعتراف کرد.

به گزارش ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد دو نظامی کشته شده، گروهبان عیدو اویو ۲۸ ساله از نیروهای یگان پشتیبانی زرهی و گروهبان ذخیره کلکادین مهیری ۳۷ ساله از نیروهای تیپ کرملی هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون به کشته شدن ۶۰۸ نظامی خود از آغاز جنگ در غزه و ۲۶۳ نظامی از آغاز حمله زمینی به این باریکه اعتراف کرده است.

امروز همچنین وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته سه کشتار و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه همچنین اعلام کرد در این حملات ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۸ نفر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۲ سرباز رژیم صهیونیستی در حمله خودی
  • حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه
  • حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه/ ۲ نفر کشته شدند
  • زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در غزه
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند