Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۲۱ که از جمعه ۲۹ بهمن ماه به میزبانی امارات در شهر فجیره آغاز شده بود، شب گذشته با شناخت نفرات برتر خاتمه یافت. پیش از شروع این مسابقات ۱۵ کاراته کای ایرانی هم برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده بودند، که شرایط سفر آنها به امارات فراهم نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در حاشیه روز پایانی این مسابقات فدراسیون جهانی کاراته مراسم اهدای جوایز برندگان بزرگ جدید جهان ( Grand Winners) را برگزار کرد. به دلیل شرایط پاندمی کرونا، اغلب رقابتهای کاراته در دو سال اخیر در شرایط خاص برگزار شد و به همین دلیل WKF برخلاف سالهای گذشته، بهترین‌های دنیا در اوزان مختلف را برای سالهای ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ انتخاب کرد که ذبیح الله پورشیب در وزن ۸۴- کیلوگرم، تنها نماینده ایرانی حاضر در این جمع بود.

بهترینهای دنیا جایزه و دیپلمی را در این مراسم دریافت کردند. ضمن اینکه «بهترین بهترین‌ها» حق پوشیدن لباس کاراته یا همان «کاراته گی» ویژه با گلدوزی طلایی روی شانه را در تمام رویدادهای لیگ برتر «کاراته وان» در فصل جاری به دست آوردند. در این مراسم ذبیح الله پورشیب به عنوان تنها ایرانی حاضر در بین بهترین‌های دنیا غیبت داشت.

«ساندرا سانچز» و «دامین کوانترو» هر دو از اسپانیا به عنوان بهترین‌های دنیا در کاتای زنان و مردان، «سراپ اوزچلیک» از ترکیه در وزن ۵۰- کیلوگرم، «آنژلیکا ترلیوگا» از اوکراین در وزن ۵۵- کیلوگرم، «مروه کوبان» از ترکیه در وزن ۶۱- کیلوگرم، «فریال عبدالعزیز» از مصر در وزن ۶۸- کیلوگرم و «ملتم هوکااوغلو» از ترکیه در وزن ۶۸+ کیلوگرم زنان، «آنجلو کرسنزو» از ایتالیا در وزن ۶۰- کیلوگرم، «علی الساوی» از مصر در وزن ۶۷- کیلوگرم، «لوئیجی بوسا» از ایتالیا در وزن ۷۵- کیلوگرم، ذبیح الله پورشیب در وزن ۸۴- کیلوگرم و «ارانیکا گوگیتا» از گرجستان در وزن ۸۴+ کیلوگرم مردان به عنوان بهترین‌های دنیا انتخاب شدند.

کد خبر 5429502

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته تیم ملی کاراته تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تکواندو کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی یحیی گل محمدی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال لیگ برتر والیبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان مارک ویلموتس بهترین های دنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۴۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم

ستاره لهستانی تیم فوتبال بارسلونا هنوز بابت نبردن ارزشمندترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال از مسئولان اهدا کننده آن دلخور است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در تازه‌ترین بخش منتشر شده از مصاحبه روبرت لواندوفسکی با نشریه بیلد آلمان، ستاره لهستانی درباره ناکامی‌اش برای بردن توپ طلای فرانس فوتبال و بهترین‌های حال حاضر فوتبال جهان صحبت کرد.

لواندوفسکی جزو آن دسته از ستاره‌های صاحب‌نام دنیای فوتبال است که با وجود بردن همه جام‌های ممکن در رده باشگاهی و جوایز فردی مانند بهترین بازیکن یوفا و بازیکن فیفا، هنوز موفق به کسب توپ طلای فرانس فوتبال نشده است. البته تفاوتی که لواندوفسکی با دیگر مدعیان ناکام در کسب توپ طلا دارد این است که همه چیز برای رسیدن این جایزه به او در سال 2020 آماده بود (سالی که بایرن مونیخ همه جام‌های داخلی، قاره‌ای و بین‌المللی) را برد اما شیوع ویروس کرونا، مانع از برگزاری مراسم اهدای توپ طلا شد و به این ترتیب دست او از این جایزه ارزشمند کوتاه ماند. 2020 اما تنها سالی نبود که لواندوفسکی لایق بردن توپ طلا شناخته شد، هرچند او ادعایی روی توپ‌های طلای آن سال‌ها ندارد.

لواندوفسکی به نشریه بیلد گفت: توپ طلای 2021؟ آن که متعلق به لیونل مسی است، اما من شایعاتی شنیده‌ام مبنی بر اینکه قرار است یک جایزه گذشته‌نگر هم برای سال 2020 در نظر گرفته شود. سال 2020 برای من سالی خارق‌العاده بود، چرا که در بالاترین سطح از دوران بازیگری‌ام قرار داشتم و ما در بایرن مونیخ همه چیز را بردیم. بگذارید اینطور بگویم. احساس می‌کنم که توپ طلای آن سال حق من است و اگر توپ طلای آن را چهار سال بعد هم دریافت کنم، احساس نخواهم کرد که به من توهین شده است. دریافت این جایزه افتخاری بزرگ است و من با کمال میل آن را می‌پذیرم.

لواندوفسکی: آنچلوتی مربی فوق‌العاده باتجربه‌ای است

 

ستاره لهستانی بارسلونا در ادامه نظر خود را درباره بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان بیان کرد و دو ستاره پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید را لایق این عنوان دانست. لواندوفسکی افزود: معرفی بهترین‌های فوتبال جهان در سال جاری سخت است، چون ما هنوز جام ملت‌ها را در پیش داریم و بازی‌های حساس مراحل پایانی لیگ قهرمانان هم مانده است. با این وجود اگر معیار آن چیزی باشد که از ابتدا فصل تا الان دیده‌ام، به نظر من کیلیان امباپه و جود بلینگام بهترین‌ بازیکنان حال حاضر جهان هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم