Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، با گسترش سویه جدید کرونا در کشور و قرمز شدن اغلب شهرها، برگزارکنندگان موظف شدند، کنسرت‌ها با ظرفیت ۲۰ تا ۳۰ درصد سالن‌ها فروش بلیط برگزار کنند.

کنسرت‌های پیش روی تهران که قرار است در اسفند ماه برگزار شوند و هم اینک در سایت‌های بلیط فروشی قابل مشاهده هستند:

بهنام بانی دوشنبه دوم اسفند در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ در هتل اسپیناس پالاس تهران، محسن ابراهیم‌زاده سوم اسفندماه در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران، مهدی جهانی چهارشنبه چهارم اسفند در دو سانس ۱۸:۴۵ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی زندوکیلی چهارشنبه در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد تهران، افشین آذری چهارشنبه چهارم اسفندماه در یک سانس ۲۲ در سالن همایش ایرانیان، مهدی احمدوند پنجشنبه پنجم اسفند در دو سانس ۱۸:۲۰ و ۲۲ در سالن همایش ایرانیان برگزار می‌شود.

علیرضا طلیسچی جمعه ششم اسفند در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ مرکز همایش‌های برج میلاد تهران، بابک جهانبخش ششم اسفند در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران، آرون افشار دوشنبه نهم در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران و امین بانی سه‌شنبه ۱۷ اسفند در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

کنسرت‌های سنتی، کلاسیک و تلفیقی
رسیتال پیانو فریدون ناصحی چهارشنبه چهارم اسفند ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت، حرکات نمایشی روز نو نوروز (ویژه بانوان) جمعه ششم اسفند، پنجشنبه ۱۲ اسفند و جمعه ۱۳ اسفند ماه ساعت ۱۶ در فرهنگسرای نیاوران، حرکات نمایشی از تو چه پنهان (ویژه بانوان) سه شنبه دهم اسفند ساعت ۱۴ در تالار وحدت، ارکستر سرزمین خورشید چهارشنبه ۱۱ اسفند ماه تالار وحدت ساعت ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بهنام بانی علی زندوکیلی کنسرت مرکز همایش های برج میلاد تهران ۲۲ در سالن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۴۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سلسله نشست‌های علمی و تخصصی با عنوان «سواد بصری در مد و لباس» توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در این نشست مریم مونسی استاد دانشگاه و عضو هیأت علمی دانشگاه الزهرا به سخنرانی می‌پردازد.

مراسم مورد اشاره چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6089007 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • مکان دقیق مرگ افلاطون و جزییات به بردگی گرفته شدنش با کشف پاپیروسی سوخته معلوم شد
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • مصائب شیراز پس از باران (+ عکس)
  • مصائب شیراز پس از باران / تصاویر
  • مصائب شیراز پس از باران
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد