Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاهی از دستاوردهای استارت‌آپ‌های نانویی کشور از 18 اسفند ماه با هدف معرفی دستاوردهای تیم‌های فناور این حوزه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، ستاد نانو در قالب برنامه نانو استارت‌آپ اقدام به برگزاری نمایشگاه معرفی و رونمایی از دستاوردهای استارت‌آپ‌های نانویی کشور در روزهای ۱۸ و ۱۹ اسفند جاری با حضور ۳۶ تیم فناور و ارائه ۷۹ محصول نانویی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از ستاد نانو، برنامه نانواستارت‌آپ تنها برنامه توسعه فناوری ستاد نانو در سطح ملی است که از مرحله ایده از دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و فناوران مستعد حمایت می‌کند. از ابتدای شکل‌گیری این برنامه در سال ۱۳۹۶ تاکنون (چهار دوره)، بیش از ۶۸۳ دانشجوی علاقه‌مند به کارآفرینی در نانواستارت‌آپ شرکت کردند، ۱۱۵ هسته فناور شکل گرفته است و ۴۹ محصول با حمایت‌های نانواستارت‌آپ توسعه داده شده‌ است.

این نمایشگاه نیز به منظور ارائه محصولات استارت‌آپ‌های فعال در حوزه نانو برگزار می‌شود و موقعیت مناسبی را برای همکاری‌ فناورانه میان استارت‌آپ‌ها و فعالان اکوسیستم نوآوری کشور در مسیر تجاری‌سازی محصولات فراهم می‌آورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمایشگاه استارت آپ های نانو فناوري نانو استارت آپ ها استارت آپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۵۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در خدمت توسعه کشور است

تیرآهن های بال پهن تولیدی ذوب آهن اصفهان نقطه عطف ساختمان سازی ایمن به ویژه در بلند مرتبه ها برای کشور محسوب می شوند که این دستاورد بزرگ، به واقع قابل تقدیر است. - اخبار بازار -

محمد دهقان معاون حقوقی رییس جمهور ضمن حضور در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو و بازدید از دستاوردهای ذوب آهن اصفهان شامل انواع مقاطع فولادی و ریل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت : بر اساس اطلاع رسانی های انجام مطلع شدم، تیرآهن های بال پهن تولیدی ذوب آهن اصفهان نقطه عطف ساختمان سازی ایمن به ویژه در بلند مرتبه ها برای کشور محسوب می شوند که این دستاورد بزرگ، به واقع قابل تقدیر است.
وی در ادامه ورود ذوب آهن اصفهان به عرصه تصفیه پساب را اقدامی شاخص عنوان کرد و اظهار داشت : با توجه به شرایط جوی کشور، بهره گیری از پساب در خطوط تولیدی می تواند بسیار به تداوم تولید و کاهش مصرف آب خام کمک کند.
معاون حقوقی رییس جمهور در ادامه به تولید ریل در ذوب آهن اصفهان پرداخت و تصریح کرد : بنده به عنوان یک ایرانی به این تولید ملی که بسیار در کشور با استقبال مواجه شده، افتخار می کنم. محصولی که همه بخش های مختلف کشور را به یکدیگر متصل نموده و توسعه را در عمل به منصه ظهور رسانده است.
دهقان با بیان اینکه دستاوردهای ذوب آهن در خدمت توسعه کشور است، اظهار داشت : تولید آرک معدن جهت استفاده در سقف تونل های معدنی نیز اقدامی قابل تقدیر است و توسعه ایمن معادن را در پی دارد.
وی تصریح کرد : این شرکت در کنار تامین نیاز بازار داخل در عرصه صادرات و تامین ارز نیز موفق عمل کرده است.

دیگر خبرها

  • جزئیات برنامه دهه کرامت
  • فعالیت ۱۹ واحد و هسته فناور در حوزه دام و طیور
  • تدارک ۱۲۰ هزار عنوان برنامه با مشارکت مردم در سراسر کشور
  • مشاوره تحصیلی هوشمند در کمترین زمان و بدون اتلاف وقت
  • دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در خدمت توسعه کشور است
  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • چتر فناوری روی محصولات بهداشتی باز شد/معرفی ۱۳ محصول نانوسلامت فناورانه
  • عملیاتی کردن دستاوردهای علمی؛ ریشه پیوند دانشگاه و جامعه است
  • ریشه پیوند دانشگاه با جامعه در عملیاتی کردن دستاوردهای علمی است
  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان