Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا توری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا به حضور روز گذشته خود در شورای اسلامی شهر هشترود با هدف بررسی شیوه‌های درآمدزایی شهرداری اشاره کرد و اظهار داشت: علاوه بر بدهی ادارات دولتی شهرستان، سایر منابع دولتی نیز به دست شهرداری نرسیده است و تحقق آنها باید پیگیری شود.

وی از اختصاص نیافتن هشت میلیارد تومان بودجه ستاد بحران به احداث دیوار حائل سنگی رودخانه «آغبلاغ چایی» که از وسط شهر می‌گذرد انتقاد کرد و افزود: پیش از این ۱۲ میلیارد تومان از سوی ستاد بحران کشور برای احداث این دیوار اختصاص یافته که متاسفانه فقط چهار میلیارد تومان آن محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«توری» رودخانه عبوری از داخل شهر هشترود را تهدیدی جدی برای سلامت مردم این شهر به ویژه ساکنان اطراف آن عنوان کرد و ادامه داد: اگر این رودخانه لایروبی نشود و دیوار حائل سنگی آن احداث نشود، احتمال اینکه در مواقع وقوع سیل خسارت‌های جبران ناپذیری را داشته باشد، دور انتظار نیست.

فرماندار هشترود از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خواست هرچه زودتر مکانی برای میدان تره‌بار در شهر ایجاد کنند زیرا نبود میدان تره‌بار باعث می شود که قیمت میوه در این شهر گران‌تر از سایر شهرها باشد.

به گزارش ایرنا کاهش درآمدهای شهرداری‌ها طی سالهای اخیر به یکی از دغدغه‌های مسئولان شهری تبدیل شده و این دغدغه زمانی جدی‌تر می‌شود که منابع درآمدی مجموعه مدیریت شهری به صورت صددرصدی جذب نشود.

برچسب‌ها شورای شهر هشترود مراغه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر هشترود مراغه شورای شهر هشترود مراغه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث

رئیس کل بیمه مرکزی در بخشنامه ای به صنعت بیمه شرط صدور بیمه نامه شخص ثالث بعد از تسویه بدهی عوارض آزادراهی را لغو و تأکید کرد: شرط اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان خدمات بیمه شخص ثالث توسط شرکت‌های بیمه گر لغو شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس + فیلم
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان