Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:08:31 GMT

۱۴۱ ایثارگر قزوینی وام مسکن دریافت کردند 

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۵۳۷۵

۱۴۱ ایثارگر قزوینی وام مسکن دریافت کردند 

غلامرضا حقایق پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بنیاد شهید خدمات مختلفی را برای خانه‌دار شدن ایثارگران ارایه می‌کند که یکی از آنها اعطای وام مسکن است.

وی اظهار داشت: براساس بودجه مصوب بنیاد شهید باید امسال به ۶۷۰ نفر از ایثارگران قزوینی وام پرداخت شود که از این تعداد ۴۷۵ نفر به بانک ها معرفی و ۱۴۱ نفر موفق به دریافت وام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حقایق پور تصریح کرد: پرداخت وام مسکن به جامعه ایثارگران هر ساله از نیمه دوم سال شروع شده و تا پایان نیمه اول سال آینده ادامه دارد.  

وی با اشاره به افزایش تسهیلات مسکن، ادامه داد: امسال میزان وام مسکن پرداختی به جامعه ایثارگران در مرکز استان ۳۰۰ میلیون، سایر شهرها ۲۵۰ میلیون و روستاها ۲۰۰ میلیون تومان اعلام شده است که سعی شده با توجه به قیمت مسکن، جوابگوی نیاز متقاضیان باشد.  

این مسوول مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات را ۲۰ سال و با بهره چهار درصد عنوان کرد و افزود: این تسهیلات به جانبازان پنج درصد به بالا، فرزندان، والدین و همسران شهدا، آزادگان و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد به بالا تعلق می‌گیرد.

وی اضافه کرد: این وام برای آن دسته از خانواده شهدا و ایثارگرانی است که تاکنون از خدمات دولتی استفاده نکرده‌ و از طریق سایت ایثار درخواست خود را ثبت کرده‌ باشند.

حقایق پور تاکید کرد: آن دسته از ایثارگرانی که وام مسکن را در گذشته دریافت کرده‌اند می‌توانند با تسویه کردن باقیمانده آن برای ثبت نام وام ساخت یا خرید مجدد اقدام کنند.

استان قروین دارای سه هزار شهید سرافراز و هفت هزار و ۲۰۲ جانباز است.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران تسهیلات مسکن والدین شهدا استان قزوین مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران تسهیلات مسکن والدین شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران تسهیلات مسکن والدین شهدا استان قزوین مسکن وام مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد

رزمایش یک روزه‌ی طرح سپاس (تجلیل از ۵۰ نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس) با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز و تیپ ۵۵ هوابرد نزاجا در شهر شیراز اجرا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، رزمایش یک روزه‌ی طرح سپاس (تجلیل از 50 نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس) با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز و تیپ 55 هوابرد نزاجا در شهر شیراز اجرا شد.

این رزمایش با حضور فرماندهان و مسئولان تیپ 55 هوابرد و مسئولان و نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز با حضور در منزل 50 جانباز و ایثارگر شهر شیراز انجام شد.

امیر سرتیپ دوم جابر آبادزردشتی فرمانده تیپ 55 هوابرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری‌های جانبازان عزیز گفت: جانبازان با الهام از کردار و منش حضرت عباس (ع)، درس فداکاری و شجاعت و وفا آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند. این عزیزان در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام، تا پای جان ایستادند و با اهدای بخشی از وجود خود از حریم اسلام محافظت کردند و حماسه‌ای جاوید آفریدند.

وی در ادامه افزود: در این رزمایش که با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شهر شیراز انجام شد توانستیم با تشکیل چندین گروه متشکل از فرماندهان و مسئولان تیپ و نمایندگان بنیاد شهید با حضور در منزل 50 جانباز و ایثارگر والا مقام تیپ 55 هوابرد و شهر شیراز از سال‌ها صبر و استقامت این عزیزان و خانواده آنان تجلیل کنیم.

فرمانده تیپ 55 هوابرد تصریح کرد: امیدوارم که بتوانیم ادامه دهنده راه جانبازان و شهدا باشیم و از خاطرات و تجربیات آنان بهره‌مند شویم تا بدین وسیله رضایت خداوند، معصومین (ع) و رهبر معظم انقلاب رابه دست آوریم.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع