Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@19:48:39 GMT

۱۷ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر لرستان پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۵۴۱۸

۱۷ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر لرستان پرداخت شد

یاراحمدی گفت: امسال بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر لرستان در بخش‌های پرواربندی، گیاهان دارویی و دامدار کارت پرداخت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا یاراحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: یکی از خدمات امور عشایر، پرداخت تسهیلات به دامداران در بخش های مختلف است که بتوانند فعالیت های خود را گسترش دهند که در سال جاری بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۹۲۲ میلیون تومان تسهیلات به عشایر لرستان پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای توسعه کشت گیاهان دارویی، صندوق خرد و سرمایه در گردش، امسال یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد، همچنین برای پرواربندی دام ها نیز مبلغ ۹ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان تسهیلات به عشایر پرداخت شده است.

رئیس اداره بهسازی و تولید امور عشایر لرستان تصریح کرد: در بخش دامدار کارت نیز هفت میلیارد و ۱۹۲ میلیون تومان پرداخت شده که هدف از پرداخت تسهیلات، حمایت از عشایر در تولید است.

یاراحمدی عنوان کرد: یکی از مهمترین مشکلات عشایر، تهیه نهاده های دامی است که قیمت نهاده ها افزایش یافته و تلاش بر این است که در تهیه نهاده های دامی نیز اقداماتی صورت گیرد.

وی بیان کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان در حوزه امور عشایر ۷۹ میلیارد تومان اعتبار برای احداث راه، ابنیه و جاده های عشایری در نظر گرفته شد که تاکنون حدود ۱۴ میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تومان تسهیلات به عشایر میلیارد تومان عشایر لرستان میلیون تومان پرداخت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۵۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان

شما شهروندان عزیز در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، در لینک زیر مشاهده کنید.

تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی توسط بانک‌ها خبر داد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان