Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@15:58:17 GMT

دوئل رایکا و استقلال

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۵۸۸۱

دوئل رایکا و استقلال

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-هفته هجدهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، امروز دوشنبه ۲ اسفند در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود که در یکی از دیدار‌های این هفته، تیم رایکا بابل از ساعت۱۴ در ورزشگاه شهدای سیمرغ میزبان تیم استقلال ملاثانی خواهد بود.

دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک در حالی از امروز آغاز می‌شود که بازیکنان رایکا مصمم‌تر از همیشه برای کسب پیروزی به میدان می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ریکا‌ها بعد از تغییرات در کادرفنی و بازگشت سرمربی سابق به بابل یعنی پیروز قربانی، در چند روز گذشته تمرینات با نشاطی را زیر نظر کادرفنی این تیم پشت سر گذاشتند و حالا باید در نخستین هفته از دور برگشت مسابقات به مصاف شاگردان ابراهیم اشکش در تیم استقلال ملاثانی بروند.

بابلی‌ها که در شش بازی گذشته خود با وجود شایستگی، بردی را کسب نکردند و آخرین پیروزی آن‌ها هم به دوران پیروز قربانی برمی گردد، حالا پس از بازگشت دوباره وی و با حمایت همه جانبه هواداران این تیم و اتحاد و همدلی بین بازیکنان و کادرفنی، رایکایی‌ها در اندیشه این هستند تا با یک برد شیرین و دلچسب خانگی به ساحل آرامش برسند.

در آنسوی میدان نیز تیم استقلال ملاثانی و شاگردان ابراهیم اشکش در شش بازی گذشته خود یک برد و یک شکست کسب کرده اند و با چهار تساوی نشان داده اند به راحتی تن به شکست نمی‌دهند و حریف دست و پا بسته‌ای برای ریکا‌ها تلقی نمی‌شوند.

حال باید دید پیروز قربانی در بازگشت دوباره به بابل، می‌تواند منجی آن‌ها شود و نتایج ضعیفی را که با تصمیمات غلط با آوردن علی لطیفی به تیم گرفته شد را جبران کند یا نه؟

در پایان دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم رایکا بابل با ۱۶ امتیاز در جایگاه شانزدهم و در آنسوی میدان نیز تیم استقلال ملاثانی با ۱۷ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارند که قطعا فاصله یک امتیازی دو تیم نسبت به یکدیگر حساسیت‌های بازی را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ دسته یک فوتبال رایکا بابل فدراسیون فوتبال تیم استقلال ملاثانی لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسن یزدانی پس از دوری ۶ ماهه از میادین به علت انجام عمل جراحی کتف، چند روزی است تمرینات کشتی خود را از سر گرفته و قرار است در دور جدید تمرینات تیم ملی به اردو ملحق شود.

در گزارش ایسنا آمده است: طبق برنامه ریزی های انجام شده و تاکید کادر فنی تیم ملی، یزدانی عازم تورنمنت رنکینگ بوداپست مجارستان خواهد شد تا در یک رویداد خارجی محک بخورد و کادر فنی در جریان وضعیت او قرار گیرد.

اما در حالیکه پیش از این صحبت های زیادی مبنی بر احتمال برگزاری مبارزه انتخابی المپیک میان یزدانی و قاسمپور مطرح شده بود، این مبارزه به احتمال فراوان برگزار نخواهد شد و این دو کشتی گیر قرار نیست مبارزه رو در رو با یکدیگر داشته باشند.

از سوی دیگر باید منتظر ماند و دید آیا قاسمپور به وزن ۸۶ کیلوگرم باز می‌گردد و همراه یزدانی عازم تورنمنت مجارستان می شود یا قید آزمودن شانس خود را برای حضور در المپیک می زند؟

مشخص نیست قاسمپور علاقه‌ای به رقابت جهت حضور در المپیک پاریس دارد یا تنها به حضور در وزن ۹۲ کیلوگرم در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی فکر می‌کند؟

هر چه هست مهمترین موضوع برای کادرفنی تیم ملی و فدراسیون کشتی، وضعیت بدنی و کتف حسن یزدانی برای اعزام به المپیک است چرا که آن ها قصد ندارند یزدانی را در صورتیکه ناآماده باشد به المپیک اعزام کنند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900590

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ حماسی‌ترین دوئل فوتبالی در اروپا / فیلم
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • آغاز کاشت نشا برنج در شالیزار‌های بابل + فیلم
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی