Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@19:19:02 GMT

جزییات طرح یارانه بنزین برای همه در کیش

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۵۹۰۴

جزییات طرح یارانه بنزین برای همه در کیش

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین شمسیان راد سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: براساس طرح بنزین برای همه ۲۰ لیتر بنزین به هر کد ملی تعلق خواهد گرفت و هم اکنون کارت های بانکی تمام سرپرستان خانوار که دارای کارت کیشوندی معتبر هستند به تعداد اعضای خانواده هر نفر ۲۰ لیتر شارژ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که سرپرست خانواده دارای خودرو باشد سهمیه ۶۰ لیتر بنزین کشوری به آن تعلق گرفته ولی از سهمیه کل خانوار کم خواهد شد. به عنوان مثال یک خانواده ۵ نفره، ۶۰ لیتر سهمیه را در کارت بنزین و ۴۰ لیتر را در کارت بانکی دریافت خواهند کرد

وی افزود: برای دریافت سوخت، پس از کشیدن کارت بانکی در محل جایگاه با وارد کردن چهار رقم آخر کدملی صاحب کارت و میزان سهمیه یارانه‌ای و آزاد اختصاص یافته مشخص می‌شود.

به گفته شمسیان راد، شخص پس از مشخص شدن میزان سهمیه سوخت گیری می‌کند و کارت بانکی را مجدد می‌کشد و پس از وارد کردن رمز کارت پرداخت انجام می‌شود. قابل توجه اینکه با هر کارت بانکی به نام سرپرست خانوار می توان در پمپ بنزین از سهمیه استفاده کرد و این سهمیه در تمام کارت های بانکی سرپرست خانوار اعمال شده است

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: شمسیان راد منطقه آزاد کیش بنزین برای همه کارت بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۵۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته بیش از ۱۴ میلیارد و ۱۲۸ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد، بابت حق بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار مددجو به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد.

وی اهداف از اجرای این طرح را کمک به توانمندی و افزایش روحیه‌ی اعتماد به نفس، امید به آینده‌، حفظ عزت نفس و منزلت اجتماعی و تامین هزینه‌های زندگی در دوران سالمندی و از کارافتادگی  این بانوان عنوان کرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: با حمایت‌های کمیته امداد هرمزگان در سال گذشته ۲۵۳ بانوی سرپرست خانوار از بیمه‌شدگان توسط این نهاد، بازنشسته و در حال حاضر از خدمات مستمری سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

سالاری افزود: براساس قوانین و مقررات موجود تامین اجتماعی، زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بیمه‌های اجتماعی با حداقل سن ۵۵ سال به شرط دارا بودن ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه می‌توانند از مزایای بازنشستگی و از کارافتادگی سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین / ۱۰ لیتر ۶۹ هزار تومان
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • توصیه به یارانه‌بگیران؛ چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • استقبال یک میلیون خانوار اصفهانی از کالابرگ الکترونیک
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند