Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@15:25:01 GMT

چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر هرمزگان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۵۹۶۸

چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر هرمزگان برگزار شد

ایسنا/هرمزگان چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر بخش تجسم و هنر در استان هرمزگان برگزار شد.

مدیر هنری چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر استان هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، افزود: این جشنواره از ۲۶ تا ۳۰ بهمن ماه در معبد هندوهای بندرعباس با محورین هنرهای جدید، هنر اجرا، هنر چیدمان و ویدئوآرت برگزار شد.

ابوذر نوروزی نژاد با اشاره به اینکه در این جشنواره سعی کردیم به سراغ افرادی برویم که در سالیان گذشته کمتر دیده شده اند، اظهار کرد: در کنار این موضوع به کیفیت آثار و نگاه متفاوت و جدید به هنر هرمزگان هم توجه ویژه ای داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۳ اجرا نیز در این جشنواره برای مخابین به اجرا درآمد، عنوان کرد: امیر مینابیان، الهه عبدالله زاده، معصومه رئیسی، خیام مویدی، فرزانه جلالی، امین بهرامی، غفور شهبازی، جواد انصاری زاده، اسماعیل پاکدامن، رضا کمالی، میلاد کهن سال، حسین تنی، امین بهرامی، آرش اباذرپور، آرش عباس زاده و ابوذر نوروزی نژاد هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره بودند.

مدیر هنری چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر استان هرمزگان در پایان گفت: از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان، جهاد دانشگاهی هرمزگان و منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس به واسطه حمایت هایشان در برگزاری هرچه بهتر این جشنواره تشکر می کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: اختتامیه نهمین دوره مسابقه گروهی رشد، روز گذشته در مدرسه علمیه تخصصی فاطمه معصومه (سلام الله علیها) بندرعباس برگزار شد که در این مراسم از پژوهشگران حوزه علمیه خواهران هرمزگان قدردانی شد.

 سمیه احمدی طیفکانی افزود: در نهمین دوره مسابقه گروهی رشد؛ یک گروه حائز رتبه کشوری و شش گروه منتخب استانی در نهمین دوره مسابقه رشد شدند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان  گفت: گروه شهید سلیمانی با موضوع «راهکار‌های تقویت روابط عاطفی از منظر امام خامنه ای» با راهنمایی مریم جعفری سراجی و نگارش  خاتون سهراب پور و  سمیه رضایی شایسته تقدیر کشوری شدند.

 احمدی طیفکانی گفت: مدرسه علمیه الزهراء (سلام الله علیها) بندرعباس، مدرسه فاطمه بنت الرسول (سلام الله علیها) جاسک و مدرسه علمیه الزهراء (سلام الله علیها) کیش نیز با راهنمایی اساتید و تدوین طلاب شایسته تقدیر استانی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • قدردانی امام جمعه بندرعباس از سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • تشدید و تداوم سامانه بارشی تا فردا در استان هرمزگان
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان