Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@23:51:42 GMT

دام مشاور قلابی کنکور برای دختران جوان

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۶۰۱۳

دام مشاور قلابی کنکور برای دختران جوان

مرد جوان خود را در اینستاگرام مشاور کنکور معرفی و پس از شناسایی طعمه‌ هایش که دختران جوان بودند آنها را قربانی نقشه سیاه خود می‌ کرد.

به گزارش مشرق، تحقیقات پلیس شهرستان اقلید در استان فارس برای دستگیری این مرد با شکایت دختری جوان آغاز شد.

او به مأموران گفت: برای اینکه در کنکور موفق شوم به‌دنبال مشاوره بودم تا اینکه از طریق اینستاگرام با صفحه مردی روبه‌رو شدم که خودش را مشاور کنکور معرفی کرده و مدعی بود با روش‌هایی که دارد احتمال قبولی افراد در این آزمون را چند برابر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: برای این مرد پیام فرستادم و درخواست مشاوره کردم و او هم جوابم را داد. وی پس از کمی گفت‌وگو مدعی شد که باید در جلسات حضوری مشاوره شرکت کنم که هزینه آن ناچیز است و من با توجه به حرف‌هایی که گفته بود، کاملا به او اعتماد کردم و به جلسه حضوری رفتم. اما در آنجا این مرد مرا به‌زور مورد آزار و اذیت قرار داد و بعد تهدید کرد که اگر از وی شکایت کنم، آبرویم را خواهد برد.

با شکایت این دختر، دستور بازداشت مرد جوان صادر شد و تیمی از مأموران برای شناسایی مخفیگاه او وارد عمل شدند. آنها با اطلاعاتی که از شاکی به‌دست آورده بودند موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و او را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند و در بازرسی از خانه‌اش یک قبضه سلاح شکاری و فشنگ‌های مربوط به آن کشف شد.

این اما همه ماجرا نبود، چرا که در ادامه تحقیقات سرنخ‌ها و شواهدی به‌دست آمد که نشان می‌داد متهم با این شگرد افراد دیگری را هم فریب داده و قربانی نقشه خود کرده است اما ظاهرا این افراد به‌دلیل تهدیدهای متهم و از ترس آبروریزی حاضر به شکایت نشده بودند.

در جریان تحقیق از متهم معلوم شد که او همه طعمه‌هایش را از طریق اینستاگرام شناسایی می‌کرده است. وی خود را مشاور کنکور معرفی کرده و وقتی طعمه‌هایش با او تماس می‌گرفتند، با دادن وعده و وعیدهای فراوان اعتماد آنها را جلب کرده و سپس با ادعای اینکه آنها باید در جلسات حضوری مشاور شرکت کنند، این افراد را به مکان‌های خلوت یا خانه‌اش کشانده و پس از آن نقشه شومش را عملی می‌کرده است.

متهم اعتراف کرد که علاوه بر شاکی پرونده، چند دختر دیگر را هم با این شگرد فریب داده است و به همین دلیل سرهنگ مراد صارمی، رئیس پلیس شهرستان اقلید از افرادی که در دام این فرد گرفتار شده‌اند خواسته است با اطمینان از محفوظ بودن نام و مشخصاتشان نزد پلیس و دستگاه قضایی برای شکایت از متهم به اداره آگاهی اقلید مراجعه کنند.

منبع: همشهری

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت اینستاگرام مشاور کنکور کنکور اخبار حوادث حوادث پلیس دختران خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابورگفت:با اعلام یکی از شهروندان نیشابوری مبنی بر سرقت سنگ‌های فیروزه از مغازه وی، ماموران دایره تجسس کلانتری  عملیات رد یابی وی را آغاز و وی را شناسایی کردند.

سرهنگ حسبن احمدی افزود: متهم پس از شناسایی و هماهنگی‌های قانونی، دستگیر و خودرو وی نیز توقیف شد.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم سنگ‌های فیروزه سرقتی به ارزش تقریبی ۸۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی نیشابوربا بیان اینکه؛ متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کرد، افزود: تحقیقات از متهم برای کشف دیگر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

سرهنگ احمدی گفت: سارق پس از سرقت با یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ از محل متواری شده بود که همین اطلاعات موجی سهولت کار پلیس شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • ببینید | چند پرسش و پاسخ مهم برای دختران جوان و زنان!
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • فیشینگ کار حرفه ای در کرج در دام پلیس افتاد
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد
  • تصویر پوشش متفاوت دختران ایران در کنکور ۵۰ سال قبل | چند تست بزنید!
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در عظیمیه کرج
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • مرد بدهکار از من فیلم سیاه گرفت تا شکایت نکنم