Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در جلسه یکشنبه شب ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست سید ابراهیم رییسی، موضوع تغییرات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرارگرفت.

در این جلسه مسئولان سازمان برنامه و بودجه گزارشی از تغییراتی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بودجه سال آینده ایجاد کرده‌اند ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهور تاکید کرد که بودجه با نگاهی واقع بینانه به درآمدها و منابع کشور دیده شود و مسئولان سیاست های دولت را در چارچوب بررسی لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی پیگیری کنند.

رییسی گفت: ایجاد ثبات در کلیه متغیرهای کلان اقتصادی مورد توجه قرار گیرد و همه سیاست‌های دولت در بودجه سال ۱۴۰۱ به گونه‌ای باشد تا علاوه بر ثبات، سبب رونق سرمایه گذاری، تولید، کار آفرینی و اشتغال شود.

در ادامه این جلسه گزارشی از وضعیت بازار و روند قیمت‌ها ارائه شد و رییس جمهور، وزارت خانه های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی را ملزم کرد مراقبت های لازم را برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای مصرفی و اقلام خوراکی در ماه پایانی امسال به عمل آورند و اجازه هیچ گونه افزایش قیمت کالاها را ندهند.

همچنین در این جلسه موضوع تامین و پرداخت عیدی بازنشستگان مورد توجه قرار گرفت و رییسی سازمان برنامه و بودجه و دستگاه‌های اجرایی را ملزم کرد حقوق و عیدی کارکنان و بازنشستگان را سریعا پرداخت کنند.

منبع: ایسنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد سیدابراهیم رییسی حقوق سازمان برنامه و بودجه عیدی بازنشستگان عیدی بازنشستگان ابراهیم رییسی حقوق بازنشستگان اخبار مرتبط زمان پرداخت عیدی بازنشستگان اعلام شد عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر است؟ وعده تداوم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ تضاد منافع دستگاه‌ها مانع جدید اصلاح ساختار بودجه همسان‌سازی حقوق، وعده‌ای که اجرایی شد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کی انجام می‌شود؟ بازنشستگان بخوانند! ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها مجوز مجلس به وزارت نفت برای فروش فرآورده نفتی پالایشگاه آبادان دستور رییسی برای پرداخت فوری عیدی بازنشستگان اخبار متناقض درباره مالیات خانه های خالی مسکن حمایتی مسکن رانتی است قیمت دلار ۲ اسفند ماه ۱۴۰۰ جبران جزیی ضرر بازار رمزارزها رشد حدود پنج هزار واحدی شاخص کل بورس در ۳۰دقیقه آغازین معاملات ۷ اصل ساده سازی مجوزها جزییات دومین روز بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ درآمد ثابت ها چرا زیانده شدند؟ بی خوابی را با این نوع کلم درمان کنید! احیای برجام به شکل اولیه پیش بینی بورس با نیم نگاهی به برجام بازدید از شعب استان البرز بانک ایران زمین جزو سه کشور مهم تولیدکننده و صادرکننده گاز هستیم فوبیا چیست و چرا ایجاد می شود؟ آشنایی با خواص لیموشیرین سیل و رانش زمین ۱۵۰ برزیلی را کشت مدت زمان قرنطینه اومیکرون افزایش می یابد؟! آنتی بادی این نوع واکسن تا یک سال بالا می ماند! ترفندهای جالب ویرایش عکس و ویدیوی اینستاگرام آیا سرشبکه های قاچاق کالا و ارز قابل شناسایی هستند؟ مکرون میانجی بزرگ اوکراین هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی رییس فدراسیون دوومیدانی: پنجره ما هم مانند فوتبالی‌ ها بسته است ابراهیمی برنده دوئل با دیاباته و استراماچونی گلزنی انصاری فرد برای آاک آتن با فرصت طلبی + فیلم سایدبای ساید سامسونگ چند؟ (جدول) تاثیر مصرف آنتی بیوتیک بر میکروب های روده پس از اشغال به تحریم ها نیازی نداریم رزمایش آمریکا و لهستان در نزدیکی اوکراین چرا قیمت نفت ریزش کرد؟ چه کسانی با حذف ارز ترجیحی سبد معیشتی دریافت می کنند؟ برکناری افرادی که در برابر طرح آزادسازی ساحل مقاومت کنند جاده چالوس همچنان مسدود است توافق به سود همه طرف‌ ها است احتمال تحریم های گسترده تکنولوژی آمریکا علیه روسیه صفحه اول روزنامه های امروز (۱۴۰۰/۱۲/۰۲) هشدار سازمان جهانی بهداشت به میزان مرگ و میر اومیکرون خواص بی نظیر آواکادو برای سلامتی آزیترومایسین هیچ اثری در بهبود شرایط بیماران کرونایی ندارد موج مرگ و میر د‌و تا چهار هفته بعد از پیک ابتلا رخ می دهد غذا‌هایی که از ریزش مو جلوگیری می کنند چگونه پست های آرشیوی اینستاگرام را مشاهده کنیم؟ قاچاق پوشاک به نیم میلیارد دلار رسید! مدارک مورد نیاز برای دریافت ارز دانشجویی چیست؟ ممنوعیت واردات مرغ و تخم‌مرغ به کویت نباید همسایه هراسی را در تجارت ترویج داد برنامه افزایش حجم تجارت ایران و ازبکستان تا یک میلیارد دلار تاکید وزیر راه با همتای قطری برای ایجاد خط کشتیرانی منظم بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حقوق سازمان برنامه و بودجه عیدی بازنشستگان عیدی بازنشستگان ابراهیم رییسی حقوق بازنشستگان عیدی بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۶۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین اخبار ۱۱ اردیبهشت/افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت

افزایش داروهای تحت پوشش بیمه، دستگیری تعدادی از داوطلبان متقلب کنکور ، افزایش حقوق بازنشستگان از جمله موضوعاتی هستند که امروز در رسانه‌های کشور به آن‌ها پرداخته شده است. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، افزایش داروهای تحت پوشش بیمه، دستگیری تعدادی از داوطلبان متقلب کنکور ، افزایش حقوق بازنشستگان از جمله موضوعاتی هستند که امروز در رسانه‌های کشور به آن‌ها پرداخته شده است. در ادامه برخی از اخبار منتشر شده در رسانه‌های کشور را مرور می‌کنیم.

دستگیری 25 نفر از داوطلبان متقلب کنکور

عبدالرسول پورعباس، ئیس سازمان سنجش آموزش کشور از دستگیری 25 نفر از داوطلبان متقلب نوبت اول کنکور 1403 در جلسه آزمون خبر داد و گفت: این افراد همان دقایق اولیه آزمون سر جلسه شناسایی و دستگیر شدند و در حال حاضر در اختیار نیروهای امنیتی قرار دارند.

«بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم

دکتر عبدالرضا سروقد مقدم، دانشیار پژوهشکده مهندسی سازه پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله با بیان اینکه برای کاهش ریسک باید از آموزش تا استفاده از فناوری را مورد توجه قرار دهیم، اولین گام در این زمینه را شناسایی ساختمان‌های بحرانی عنوان کرد.

افزایش 40 درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ماه

محمدحسن آصفری، نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در خصوص آخرین وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: امروز در مجلس تذکری بابت تاخیر در این امر داده شد، مقرر گردید از پایان اردیبهشت ماه امسال متناسب سازی حقوق بازنشستگان با افزایش 40 درصدی حقوق اجرایی و عملیاتی شود و حقوق بازنشستگان 40 درصد افزوده شود.

چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف هستند؟

مطابق با قانون مالیات بر عایدی سرمایه خودرو، نگهداری خودرو کمتر از یک سال 30 درصد مالیات بر عایدی را در برخواهد داشت؛ یعنی اگر بعد از یک سال خودرویی که خریده‌اید را بفروشید باید 30 درصد مبلغ مابه‌التفاوت آن را مالیات بپردازید؛ اما اگر خودرو بیشتر از سه‌سال تحت مالکیت شما باشد، دیگر مالیاتی به آن تعلق نخواهد گرفت. چون هیچ دلالی برای رسیدن به سود، سه سال صبر نمی‌کند؛. به صورت خلاصه یعنی اگر کسی یک خودرویی را بخرد و دو ماه بعد اقدام به فروش آن کند و دوباره یک خودرو دیگر بخرد و در چند ماه بعد آن را با قیمت بالاتری بفروشد، باید نسبت به مابه‌ازای مبلغ حاصل‌شده از خرید و فروش مالیات بپردازد. بنابراین اگر مدت نگهداری خودرو کمتر از یک سال باشد، نرخ مالیات بر سود انتقال آن 30 درصد، بین یک تا دو سال 20 درصد و بیش از دو سال 10 درصد است.

59 داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت

محمدمهدی ناصحی،مدیرعامل سازمان بیمه سلامت درباره پوشش اقلام دارویی جدید بیماران خاص و صعب‌العلاج گفت: در سال جاری، 2290 دارو تحت پوشش بیمه‌ای قرار دارند و تعداد داروهای تحت پوشش بیمه‌پایه برمبنای مصوبه شورای عالی بیمه افزایش یافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حقوق بازنشستگان ۳۵ درصد افزایش یافت
  • ویدیو/ خبر خوش دولت برای بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • فیلم| حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • مهمترین اخبار ۱۱ اردیبهشت/افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • جزییات جدید از وام فوری بازنشستگان
  • فوری /بودجه نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۳ اعلام شد /تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان