Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: بمباران زمین فوتبال چوار پیوند ورزش و دفاع مقدس و سند مظلومیت دفاع مقدس است و تاکید مقام معظم رهبری نیز بر تبیین این اتفاق به جهان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حجت‌الاسلام الله نور کریمی‌تبار شامگاه یکشنبه در دیدار سردار عباس مطهری مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه و بسیج، ایلام را گنجینه گرانقدر دوران دفاع مقدس عنوان کرد و اظهار داشت: غفلت از این گنجینه گرانقدر دوران دفاع مقدس که شامل گنجینه فرهنگ ایثار و شهادت و ماندن و ساختن و پیروزی است، زیبنده مسئولان فرهنگ ایثار و شهادت به نسل کنونی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان در ایلام بهره‌مندی از گنجینه دفاع مقدس استان ایلام را یک ضرورت عنوان کرد و گفت: با بهره‌گیری از هنر و توان قلم و ساخت مستندات واقعی می‌توان گنجینه دفاع مقدس استان ایلام را در اختیار جهانیان قرار داد و همین اقدام نیز در راستای جهاد تبیین قرار دارد.

کریمی‌تبار عنوان کرد: جهاد تبیین آشکار و هویدا کردن داشته‌ها و توانمندی‌ها برای پیروزی در جنگ‌های ترکیبی است و داشته‌های غنی و واقعی به جا مانده از دوران دفاع مقدس در لابلای وصایای شهدای این استان و تبیین آنان می‌تواند ایران را در جنگ‌ ترکیبی پیروز میدان کند.

وی زمین فوتبال چوار را سند گویای مطلومیت این ملت در برابر تهاجم ددمنشانه آمریکا و ایادی آن عنوان کرد و گفت: بمباران زمین فوتبال چوار پیوند ورزش و دفاع مقدس و سند مظلومیت دفاع مقدس است و تاکید مقام معظم رهبری نیز بر تبیین این اتفاق به جهان است.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: هر یادمان جنگ تحمیلی بعدی از دفاع مقدس است و تلفیق راهیان نور و گردشگری اولویتی اساسی است.

کریمی‌تبار گفت: ساخت باغ  موزه دفاع مقدس در استان ایلام ضروری است و این حق مردم ولایی ایلام است که از چنین امکانی برای نگهداری ایثار و جانسپاری فرزندان خود داشته باشند.

پیکر مطهر 64 شهید دفاع مقدس وارد کشور می‌شودجانباز 70درصد دوران دفاع مقدس حاج «قاسمعلی احمدوند» به خیل شهدا پیوستروایت «یحیی»؛ از چتربازی در ارتش شاهنشاهی تا فرماندهی در دفاع مقدس

زوایای پنهان دوران دفاع مقدس در سطح استانی، ملی و جهانی برجسته شود

سردار عباس مطهری نیز در این دیدار اظهار داشت: بعد از برگزاری‌ موفق کنگره ملی 3000 شهید استان ایلام و بیان زوایای پنهان دوران دفاع مقدس و افتخارات بزرگ در جنگ تحمیلی باید شاخص‌های مورد نظر را در سطح استانی، ملی و جهانی را برجسته کنیم. 

وی عنوان کرد: ظرفیت‌های بالقوه زیادی در حوزه راهیان نور استان ایلام وجود دارد که باید بالفعل شود و موجب رونق استان هم خواهد شود. 

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه و بسیج گفت: به دنبال تحول در اردوهای بسیج هستیم، مزیت رقابتی ما با دشمن اردو است. 

وی در پایان بیان داشت: مهمترین نکته در بیانات رهبر فرزانه انقلاب در بحث راهیان نور زیارت با معرفت است.

انتهای پیام/180/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زمین فوتبال چوار دوران دفاع مقدس دفاع مقدس استان ایلام دفاع مقدس راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۶۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان وحشتناک رودخانه بهمن آباد چوار ایلام

دریافت 8 MB کد خبر 6095752

دیگر خبرها

  • طغیان وحشتناک رودخانه بهمن آباد چوار ایلام
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • نسل جوان با رشادت های دفاع مقدس آشنا شوند
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود
  • نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد