Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - نخستین جلسه شورای اداری این اداره کل در دولت سیزدهم، روز گذشته (یکشنبه، ۱ اسفند) در سالن شاهد رشت برگزار و برای نخستین بار، یک بانو عهده دار مسئولیت روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان شد.

در این جلسه (مهنا بابایی مقدم) به عنوان مسئول جدید روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان معرفی و از زحمات ۱۰ سال و شش ماهه (قاسم مصفا) در این جایگاه تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن حکم (بابایی) به شرح ذیل است:

نظر به شایستگی، تجارب ارزشمند و روحیه انقلابی و دینی سرکار عالی، به موجب این حکم به عنوان (مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان) منصوب می‌شوید.

امید واثق است که با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری شایسته از ظرفیت‌های موجود و با امعان نظر و توجه کامل به اهداف و شرح وظایف محوله، به صورت خاص نسبت به اقدامات ذیل اهتمام جدی به عمل آورید:

۱- برنامه‌ریزی مناسب برای استفاده حداکثری از ظرفیت های فرهنگی، هنری و رسانه ای موجود به‌منظور تعظیم شعائر و پاسداشت مناسبت های ملی و مذهبی در حوزه تبلیغات و اطلاع-رسانی در بخش های محیطی و مجازی تحت اختیار و زیر مجموعه نظارتی اداره کل

۲- احیای نقش موثر روابط عمومی در حوزه وظایف درون سازمانی با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در راستای تکریم همکاران و خانواده آنان برای ایجاد شور و نشاط در بدنه کارکنان و همچنین تقویت فعالیت ها در حیطه وظایف برون سازمانی

۳- برقراری ارتباط حسنه و صمیمی با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان و تکریم ایشان

۴- هماهنگی و هم‌افزایی موثر با واحد‌های ستادی و شهرستانی اداره کل

۵- ارتباط و تعامل موثر با جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، کانون های فرهنگی و هنری مساجد، انجمن‌ها، موسسات، اقشار بسیج و سایر تشکل‌های مردمی و انقلابی فعال در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه

۶-همکاری کامل با مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت متبوع و تأمین و تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی

۷- ارتباط و همکاری مستمر با روابط عمومی سازمان‌ها و نهاد‌های تابعه و وابسته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان و ایجاد تعامل مناسب با سایر ارگان‌های دولتی و نهاد‌های انقلابی استان و تلاش برای هم افزایی موثر با ایشان

از خداوند متعال خواستارم که با یاری همکاران خدوم ما در این اداره‌کل و مغتنم شمردن فرصت خدمت به مردم فرهنگ دوست استان، تحت توجهات و حمایت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) موفق و موید باشید.

مهنا بابایی مقدم متولد سال ۱۳۶۶ و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مشاوره است و قبل از این ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت را عهده‌دار بود که با حفظ سمت در این جایگاه منصوب شد.

کارشناس فرهنگی، مطبوعات و امور قرآنی، عضو کمیته بانوان فرمانداری، مسئول روابط عمومی و به مدت پنج سال جانشین رییس اداره در فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر از سوابق کاری بابایی مقدم است.

 


انتهای پیام/م.‌ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد روحیه انقلابی فرهنگ و ارشاد اسلامی روابط عمومی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: ۱۵۰ مترمربع از اراضی ملی واقع در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی شمالی ب اپیگیری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چالوس و دستور مقام قضایی و با همکاری ماموران نیروی انتظامی رفع تصرف شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران یک واحد پذیرایی غیرمجاز تخریب شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس