Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@19:52:24 GMT

کادو شب عید نوروز

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۶۳۴۴

کادو شب عید نوروز

یکی از مهم ترین و قدیمی ترین سنت های ایرانیان دید و بازدیدها و کادو شب عید نوروز است. کودکان در این روز شوق و ذوق بسیاری در گرفتن عیدی و هدیه عید نوروز دارند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام ویستور، هدیه عید نوروز حتما نباید گران قیمت باشد، بلکه با دادن هدایای کوچک و ارزان نیز می توان خاطره ی خوشی در ذهن عزیزانمان ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما سوالی که ممکن است اکثر شما داشته باشید این است که کادو شب عید نوروز چی بخریم؟ ما با تا انتهای این مقاله همراه باشید تا پاسخ این سوالتان را بدهیم.

نکات مربوط به خرید هدیه نوروز برای عروس خانم ها

زوجین در سال های اول ازدواج، به بهانه هر مناسبتی هدایایی به هم می دهند، یکی از این مناسبت ها عید نوروز است که برای خرید کادو در این روز برای یکدیگر سنگ تمام می گذارند.

مراسم خرید هدیه نوروز برای عروس خانم ها یکی از سنت های دیرینه ما ایرانی ها است که خانواده داماد در شب عید یا یک روز قبل از عید نوروز به خانه عروس می روند و برای تازه عروس ها هدیه شب عید نوروز (عیدی) می برند.

بعضی از اقوام نیز رسم دارند که برای دخترشان که ازدواج کرده، هر ساله کادو شب عید می برند، البته که همین هدیه بردن ها هم در اقوام مختلف رسم و رسومات مختلفی دارد که بسیار زیبا و جذاب هستند.

اما مهم ترین قسمت در مراسم هدیه شب عید عروس، هدایایی است که خانواده داماد برای عروس خانم تدارک می بینند و همچنین چگونگی تزئین کادوی شب عید عروس، که اهمیت بسزایی دارد. اما کادو شب عید عروس باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

تزئین آجیل و میوه برای کادوی شب عید عروس: خانواده داماد میوه و آجیلی که برای عیدی عروس تدارک دیده اند را با ظرافت خاصی مرتب و تزیئن می کنند. تزئین کادوی شب عید عروس بسیار مهم است، ویستور به مناسبت عید نوروز پک های آجیل با بسته بندی بسیار شکیل و زیبا را در نظر گرفته است، که خیال شما را بابت تزئین آجیل شب عید راحت می کند.

لباس و زیورآلات برای کادوی شب عید عروس: اصولا در اکثر اقوام جشن عیدی برون عروس با حضور خانواده عروس و داماد برگزار می شود و خانواده داماد برای عروس چند تکه لباس، کیف، کفش و طلا تدارک می بیند. در واقع این قسمت از هدیه شب عید عروس، مهم ترین قسمت آن است، بنابراین تزئین آن نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است. ویستور کیف پول و کیف های دستی چرم طبیعی زنانه، زیورآلات خاص و .... را به مناسبت کادوی شب عید عروس در نظر گرفته است که می توانید در وب سایت ویستور مشاهده کنید.

شیرینی جزء لاینفک مراسم عید نوروز: از تزئینات ویژه شیرینی کادوی شب عید نوعروس ها نیز غافل نشوید.

خرید کادوی شب عید برای داماد

در خرید هدیه برای آقایان باید به این نکته توجه داشته باشید که آقایان به کاربردی بودن هدیه بسیار توجه می کنند، بهتر است برای کادو شب عید از وسایل مورد نیاز و لوازم شخصی وی انتخاب کنید.

تزئین کادو شب عید برای داماد نیز مانند کادو شب عید عروس بسیار مهم است. در ادامه فروشگاه اینترنتی خرید هدیه ویستور پیشنهادهای جذابی برای عیدی به آقا دامادها برای شما دارد:

 عطر و ادکلن: اگر همسر شما به تیپ و استایل خود بسیار اهمیت می دهد و به بوی خوش ادکلن هایش معروف است، قطعا در صورت دریافت عطر و ادکلن مورد علاقه اش به عنوان کادو شب عید نوروز بسیار خوشحال خواهد شد.  ست چرمی مردانه: بی شک تمامی آقایان از کیف پول، کمربند، جاکارتی و ... استفاده می کنند و وقتی شما یک پک کامل از تمامی اینها را به عنوان کادو شب عید نوروز به آنها تقدیم کنید، قطعا بسیار خوشحال خواهند شد. ست های چرمی ویستور تماما از چرم طبیعی ساخته شده اند و طرح های بسیار متنوعی دارند که می تواند هر سلیقه ای را راضی نگه دارد.  ساعت مچی مردانه: یکی از اکسسوری های مورد علاقه اکثر آقایان شیک پوش ساعت است، که بدون توجه به تعداد ساعتی که دارند همچنان علاقه زیادی به خرید ساعت مچی دارند. اگر همسر شما هم عاشق ساعت است پس معطل نکنید با انتخاب یک ساعت به عنوان هدیه عید نوروز او را خوشحال کنید. خرید کادوی نوروز برای کودکان

به دلیل اختلاف سنی افراد در اقوام می توان برای هر گروه سنی و هر جنسیتی کادو متفاوت خرید. در خرید کادو عید نورز قیمت آن مهم نیست و تنها چیزی که مهم است ارزشی است که شما برای عزیزانتان قائل هستید و از طریق دادن کادو عید نوروز، مهم بودن آنها را یادآور می شوید.

اگر به دنبال خرید کادو شب عید نوروز برای کودکان خود یا کودکان اقوام خود هستید بازی های فکری، اکسسوری های زیبا برای دختران کوچک، کتاب و ... را از طریق سایت ویستور به صورت اینترنتی خرید کنید.

کلام آخر

یکی از سنت های بسیار زیبا و دیرینه ما ایرانی ها، جشن عید نوروز است. در این روز اقوام به دید و بازدید از یکدیگر و دادن هدیه شب عید نوروز می پردازند. در این روز اگر یک نوعروس در خانواده باشد، خانواده داماد در شب عید نوروز یا یک روز قبل هدایایی را به عنوان عیدی برای عروس می برند. اگر به دلیل درگیری آخر سال وقت کافی برای رفتن به مراکز خرید برای خرید کادو عید نوروز را ندارید، می توانید در فروشگاه اینترنتی ویستور به صورت اینترنتی اقدام به خرید اینترنتی کادو عید نوروز کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سایت ویستور هدیه عید نوروز خانواده داماد هدیه شب عید خرید هدیه برای عروس خرید کادو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۶۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند

به‌گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ، وزارت آموزش و پرورش  سه روز پیش  دو میلیون تومان عیدی به مناسبت روز معلم به حساب فرهنگیان کشور واریز کرد.

شهروندخبرنگاری مدعی شده است به تازگی از مرخصی زایمان به محل کار برگشته ، به همین دلیل مشمول دریافت هدیه روز معلم نشده است.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام، من معلمی هستم پیمانی شاغل در منطقه کارون خوزستان که مرخصی زایمان بوده ام و از یکم اردیبهشت بازگشت به کار داشتم.اما متاسفانه هدیه روز معلم برای من واریز نشد و زمانیکه علت را جویا شدم، گفتند کسانیکه به هر دلیلی حقوق فروردین را دریافت نکرده اند، هدیه روز معلم برایشان واریز نمی‌شود، لطفا اطلاع رسانی کنید.

دیگر خبرها

  • هدیه‌های جالب روز معلم مناطق عشایری/ این عکس پربازدید و پرواکنش شد
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • ماجرای کلیپ جنجالی یک عروس ۱۴ساله
  • برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند
  • فیلم| ماجرای هدیه‌دادن سیدحسن نصرالله به معلم سردار زاهدی
  • ماجرای ویدئوی وایرال شده عروس ۱۴ ساله! + واکنش فوری پلیس فتا
  • گره اندر گره
  • نمایش فیلم تئاتر «عروسی خون» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
  • (ویدئو) شریفی مقدم: چه کسی گفته عروس باید در خانه مادرشوهر کار کند؟
  • جدل جالب المیرا شریفی‌مقدم با روانشناس بر سر کار کردن عروس در خانه مادرشوهر + ویدئو